CAPITOLUL 25

844 95 48
                                    

—- JUNGKOOK —

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- JUNGKOOK

Astăzi a fost atât de ciudat. Toată ziua nu l-am văzut pe Taehyung la liceu. Era anormal pentru el să nu apară cel puțin într-o pauză în fața mea și să mă tachineze. Oare nu a fost la școală? O fi avut treabă pe altundeva?

Oftez puternic și îmi strâng lucurile. De-abia așteptam ca să termin treaba asta, să mă duc acasă. Cu siguranță Kyong era mai bine acum, dar trebuia să mă asigur. Aish, oare o regreta noaptea de aseară? Sper că nu.

În drum spre cămin, îi dădusem un mesaj lui Saejin. Of, când o să pot scăpa vreodată de fata asta? Sper să nu răspundă prea curând, am planuri cu Kyong acum.

Când să intru pe ușa camerei căminului aceasta a fost deschisă de Taehyung. Prima dată mi-a aruncat o privire plină de ură, dar îndată privirea sa se schimbase radical. Pe bune, cât de bipolar poate fi acest tip? Nu îl înțeleg.

—- De ce nu ai venit la liceu? Îl împing din fața mea și intru în camera. Unde voiai să te duci? Hm?

—- Nicăieri, mă întrebam doar când vei ajunge acasă. Acesta dăduse din umeri și se apropie de mine. Cum a fost la liceu Kook, hm?

Ce ciudat.

Acesta mă numea Kook cu ocazii speciale. Am ratat ceva? Dacă stau să mă gândesc...nu o vad pe Kyong în patul ei.

Mă încrunt și o caut cu privirea dar nu. Nu era. Cel mai probabil era la baie, cred...

-— O cauți pe Kyong? Întrebă acesta având un zâmbet de tâmpit pe față. Oh, este la baie. A vrut să facă un duș fierbinte. Corpul ei ar trebui să aibă nevoie de relaxare, nu-i așa?

Îmi dau ochii peste cap. Ăsta caută locuri de atacat. Privirea mea căzuse dintr-o dată pe gâtul său ce avea mici pete mov. Ce naiba, se lovise?

—- Ugh, de unde ai acele pete mov? Astăzi nu le aveai.

-— Pot spune că le-am căpătat, la fel ca cele de pe gâtul tău, Kookie. Foarte grozav, nu-i așa?

Chipul meu s-a întunecat. Nu-mi spune că el a rămas astăzi la cămin și și-a petrecut timpul cu Kyong... Mâinile mele s-au strâns sub forma unui pumn. Acest nenorocit cu chip de înger.

A făcut ce cred eu, nu?

Îmi scap ghiozdanul și îl prind îndată de gât. El încă avea acel zâmbet de tâmpit pe chip. De aceea era așa vesel, eh? S-a atins de Kyong! S-a atins când i-am zis clar să stea departe de ea.

-— Cum, cum ai păcălit-o să se culce cu tine, eh? CUM?! strig la el fără să mă intereseze că ne aude tot căminul. Răspunse Taehyung. Dacă ai știut ce a făcut aseară cu mine, cum ai avut tupeul de a o atinge?!

-— Păcălit-o? Ce tot spui, Kyong m-a dorit la fel de mult cum am dorit-o și eu!

Zâmbetul ăla inocent de pe buzele sale mă făcea să mă enervez și mai tare. Îl pocnesc făcându-l să cadă la podea. Mă pun deasupra sa vrând să-l lovesc din nou dar mână lui m-a oprit.

—- Nu îți amintește de nimic, momentul ăsta, Kookie? Zise rânjind. Și chiar dacă ți-ar aminti, nu-mi pasă. Nu o să mai fac greșeala din a lăsa fata pe care o iubesc pe mâna unui nenorocit de prieten ca tine!

Ah, despre asta era vorba.

Yujin sau Yuna sau cum o mai chema pe fata aia. Nu mă interesa. Serios? Nu-mi spune că s-a culcat cu Kyong doar pentru a se răzbuna pe mine așa. Kyong nu merită asta. Merită mai bine.

—- Te-ai culcat cu ea doar ca să te răzbuni, nu-i așa? Încă nu înțelegi Taehyung? Yujin nu te-a iubit niciodată. A fost cu tine, doar pentru a se apropia de mine. Nu am băgat o în seamă. Știam că este fata ta. Ce ai văzut în aceea zi era doar unul din jocurile ei, hyung.

Las pumnul jos și oftez frustrat. Nu a putut uita aceea zi, nu? Atât de mult l-a afectat. Fata aia ne-a jucat pe amândoi. Aproape că ne-am pierdut prietena din cauza ei, dar cumva am reușit să ne salvăm prietenia.

—- Nu Jungkook, înțelege! La naiba, ce este atât de greu de înțeles că o iubesc?

Acesta mă luase prin surprindere și mă puse sub el. Nu m-a lovit, doar s-a uitat în ochii mei.

-— Aia a fost în trecut, ok? Yujin nu se compară deloc cu Kyong. Ea este mult mai bună decât ea de o mie de ori. Plus, ce o să faci dacă și ea rămâne gravidă cu tine? O pui să avorteze din nou, Kookie?

Aish, când o să înțeleagă Taehyung că nu puteam avea acel copil? Nu cu o persoana pe care nu o iubesc. De ce as vrea să ne nască un copil care nu este dorit de părinți lui?

Nici pe la orfelinate nu voiam să stea, și nici Yujin nu era în stare de a fi numită mamă la ce cățea era. În schimb, Kyong era altceva. Pe ea o iubeam, daca ar rămâne ar fi altceva la ea dar nu. Cel puțin nu acum, suntem prea tineri, ea e prea tânără.

-— Nu Taehyung. Dacă ea mi-ar purta copilul aș fi foarte fericit și aș avea grija de ea. Totuși, dacă ea nu e pregătită să devină mamă, o voi înțelege perfect și aș lăsa o să decidă asupra ei.

Stai, unde se ajungea discuția asta? De ce mă întreba Taehyung asta deodată? Îl împing lent de pe mine și mă uit la el cu sprâncenele încruntate.

—- Te-ai protejat... nu-i așa? Zic șoptit, inima începând să-mi bată cu putere. Ai făcut o, nu?

—- Ugh, tu ai făcut o? Mă întrebă și el confuz.

-— LA DRACU TAEHYUNG!

[...]

Ghiciți cine a zis că postează mâine dar a făcut o astăzi.
Oh da, chiar eu!

Nu m-ar mira dacă Kyong ar rămâne însărcinată cu gemeni...🤣🤚
Totuși, e prea tânără pentru asta, așa că nu, mai așteptăm.🥱

Să lăsăm puțin băieți să se panicheze.

𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum