—-KYONG -—
—- Tu îți bați joc de mine acum...? Imediat mă dădusem jos din brațele lui privindu l direct în ochii. Inima îmi bătea al naibii de rapid. Cum dracu să îți dai seama de atunci că sunt fata? Neah...tu doar vrei sa te joci cu mine. Ar fi imposibil așa ceva așa că te rog termină în a juca acest joc inutil cu mintea mea. Nu îți voi cade în plasa.
—- Oho...deja ai făcut o de mult scumpo.
Acesta începuse să râdă cu poftă, facându-ma pe mine să mă uit la el plină de confuzie și întrebări. De ce i-aș fi ,,căzut" deja în plasa? Nu am făcut nimic... Nu...nu..el doar se joacă cu mintea mea.
Se ridică de pe pat, pași lui apropiindu-se tot mai mult de mine. Înjur pe sub bărbie, căci atenția mea era către acel piept, la naiba... Totuși ceea ce ma șocase era că își dăduse jos tricoul.
Roșesc instant, ăsta voia...voia să ma inebuneasca. La cât de mult mă dădusem în spate, am ajuns să ma lipesc de perete. Nu, nu, nu...nu puteam fi prinsă din nou de el ca un șoricel de pisica.
Instinctul meu de a fugi cât de repede pot în baie s-a spulberat atunci când pieptul lui se lipise de trupul meu acoperit doar de acel halat de baie. Regret toată viața mea în acest moment
—- De ce...îmi fac curaj a grăi. De ce te-ai dezbrăcat de tricou? Nu înțeleg intenția ta.
-— Nu mi se părea corect ceva. Umerii săi l-ați se ridicară scurt. Tu de ce sa fi în halat și eu îmbrăcat? Plus, vreau sa te vad si eu goală așa cum m-ai văzut tu. Încă nu am uitat sa știi.
Rânjetul acela pervers nu-mi mirosea deloc a bine. Dar hahah, credea că mă las atât de moale în fața lui încât imediat să-mi arăt trupul unui nesimțit ca el? Nici în visele sale nu o sa fac as-
-— Nu..nu o fa... respirația mi se tăiase când mana lui era pe nodul meu de la halat. O mișcare și...
—- Știi, de fapt aș putea umple tot liceul cu adevărul. De ce sa pic eu si Taehyung rău să zică directorul ca te-am acoperit în acest timp? Sauu am o idee și mai bună. Aș putea face chiar bani frumoși cu ajutorul corpului tău de porțelan. Mulți ar da bani pentru a fute ceva, îți zic eu
Pumnii mei se strânseră pe peretele din spate. Capul meu se întoarse încercând să nu arăt lacrimile ce își făceau cu timpul apariția în ochii mei.
Daca ar face asta...aș fi cu adevărat distrusă, toată viața mea...și asta doar din cauza mamei mele nenorocite care vrea să scape de mine și a lui!
-— Bine curva, ce vrei ca să taci din gură aia? Zic printre dinți, deși mai aveam puțin și plângeam.
—- Depinde...Ce mi-ai putea oferi ca să îți țin micul secret în siguranță? Pot avea buzele lipite sau poate nu...cine știe.
Îmi mușc agresiv buza de jos, aplecându-mi capul. Soarta mea era clară..
-— O-Orice...numai te rog, nu spune nimănui ca sunt fata...tu sau Taehyung. Aș fi distrusă daca s-ar afla asta..
-— Oh fetița... ești distrusă încă de când ai avut ghinionul de a pica cu doi băieți ca mine și Taehyung în această cameră. Așa că ca să îți arăt totuși că sunt bun, alege. Trupul tău pentru tăcere. Sau mâine toți vor afla ce ascunzi tu între picioare. Zise iar în secunda doi, îmi dezlegase halatul și îl lasă să cadă jos la picioarele mele. Vrusem să țip dar buzele lui se lipiră de ale mele.
Draci bălțați... lacrimile începuseră să curgă ca un râu pe obrajii mei îmbujorați din cauza ca acum eram goală în fața sa. Urăsc acest băiat. La câteva secunde se despărțise din sărut. Privise în ochii mei, iar cu degetele mari îmi șterse lacrimile de pe ei.
La dracu...
-— Am făcut o ca să nu tipi iubire. Deci? Te-ai decis? Asta ar fi benefic pentru toți trei, te asigur. Bine mai mult pentru noi doi căci Taehyung m-a enervat și nu îl voi lăsa să te atingă atât de mult.
—- Eu...ahh. pielea îmi tremură când buricele degetelor lui, îmi atingeau ferm talia. Trimitea mii de senzații electrice în corp...iar zona mea privată începea să se încălzească. Noroc că eram pe stop, și aveam lenjeria pe mine. Din instinct îmi strâng puțin mai mult picioarele. B-Bine, va fi așa cum dorești tu, doar să nu spui nimănui ce sunt. Pardon...să spuneți.
-— Ai făcut o alegere foarte corectă, iubito. Aish ai atât de mare noroc că ești pe stop, dar te asigur că o să-mi rămâi datoare.
Îmi făcuse cu ochiul si își mută mana dintr-o dată pe sânul meu stâng, facându-ma să tresar vizibil. Dar lui nu îi păsa, căci se aplecă cu capul între sâni mei.
Ca să nu cad, mă agăț imediat de el, având o mână în părul lui și una după gât. Ce naiba făcea...
-— C-Ce faci...? Șoptesc bâlbâita, când simt ceva umed pe ei.
-— Sânul stâng, este al meu scumpo. Acolo unde este inimioara ta, ca să fie și ea a mea. Îi aud vocea răgușită, după gem când acesta mă mușcă de el. Ai să vezi că eu si Tae îți vom aduce niște momente de neuitat. Păcat că avem doar anul ăsta la dispoziție căci tu probabil vei pleca de aici, nu-i așa?
Capul său se ridică, ochii mei urmărind fiecare mișcare a lui. Felul acela în care ma privea în ochii... Cu un mare gol în stomac aprob
-— D-Da... imediat, iau halatul de jos și o tulesc în baie, închizând ușa în urma mea. Mă las jos pe ușa băi, având mâinile în cap. Ce o sa fac...n-nu vreau sa devin curva lor..dar nici să se afle că sunt fata in acest liceu nu vreau..
Să te duci dracu Jeon Jungkook...
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...