CAPITOLUL 14

1.1K 115 39
                                    

-— AUTOR -—

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-— AUTOR -—

Îngheța când aerul cald din gatul lui Jungkook se izbi brusc de chipul ei dar mai ales din vina cuvintelor băiatului. Sa nege nu putea, deoarece știa ca s ar da de gol, plus ca Jungkook nu era chiar atât de prost.

Iar faptul ca acesta se uita direct în ochii ei, nu ajuta deloc în aceasta situație. Simțea ceva foarte incomod în stomac, plus un gol imens în inima.

Fără sa ii răspundă la întrebare se întoarse brusc cu spatele către el și își închise ochii ca să adoarmă. Sau cel puțin sa încerce sa facă asta...

—- Deci...alegi sa ma ignori? Bine, treaba ta dar nu vei reuși sa faci asta la nesfârșit. Văzând ca aceasta nu îi răspunse, își strecurase ușor mâna și o trase în brate, la pieptul său. Somn ușor, scumpule.

Corpul imediat reacționa când mâna mare a băiatului se odihnea acum undeva aproape de stomacul ei. Mai mult în direcția bustului.

Cu siguranță avea să fie o noapte foarte grea pentru ea..

[...]

<< A doua zi dimineața, la liceu>>

Kyong era mai mult adormita în banca. Își ținea cu greu capul în mâini ca să nu cada pe banca. Aseară nu a dormit absolut deloc, din cauza acelui vis plus a lui Jungkook care o pipăia inconștient în somn și ea trebuia sa ii de a mâna la o parte de fiecare data.

Dimineața când se trezise fusese cel mai nasol, deoarece când reușise să adoarmă și ea puțin, fusese trezita de Taehyung care încerca să îl îndepărteze pe Jungkook de ea.

-— Doamne, ce am pătimit sa pic cu doi nebuni ca ei în camera..? Se întreba șoptit atrăgând atenția prietenului ei, Jaehyun. Mai sunt și fierbinți...

Băiatul se îneca cu aerul când auzise ultima parte a fetei atrăgând de aceasta data atenția clasei și a profesorului dar el tot se uita spre Kyong care moțaia fără să îi pese de ce este în jurul ei.

-— Ești bine Jae? Ai nevoie de apă? Întreba profesorul puțin îngrijorat.

-— Oh, da domnule Kim. Nu va faceti griji.

Zâmbi fals către profesor care se întoarse la treaba sa, iar el, își puse mâna pe spatele lui Kyong care tresari din cauza ca își adusese aminte aseară de Jungkook.

𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum