- AUTOR -
- B-Baieti, nu va prostiți. Dați-va la o parte să ma duc sa ma schimb... Spuse cu jumătate de gură. Eu sunt mai rușinos de fire. De aceea nu mă pot schimba de față cu voi, și mna..
- Ah, da? Atunci bine. Taehyung, las'o să se ducă la baie.
- Dar-
- Am zis las'o, Tae.
Taehyung oftă nemulțumit și se dăduse din fața lui Kyong care imediat intrase în baie, inima bătându i cu putere. Daca pe parcursul acestui an nu avea și un atac de panica, tot degeaba trăia.
Băieți aia doi o băgau în boala. Mai ales tipul ăla Jungkook. Simțea că avea să îi facă zile nege, și asta nu era bine pentru ea. Și cu acel tip Taehyung... presimțea că acum se dădea un șoricel inofensiv și după se demonstra că și el e un drac.
Pe cât timp ea scăpătase de hainele ei, plus de perucă pentru a face un duș și relaxa puțin... băieți discutau micile planuri.
- Jungkook, eu tot nu înțeleg ce vrei sa faci mai exact. Mă luminezi și pe mine?
- Deci fi atent. Îl apucă de umeri și îl așeză în pat, făcând asta și el la rândul său. Pot să jur ca Kyong e fata. Iar ca să fie în beneficiul amândurora, haide să demonstrăm asta la timp. Ce zici?
- Și cum ar fi asta un beneficiu pentru noi mă rog daca e fata? Eu m-aș bucura sincer. Asta ar însemna că nu sunt-
- Du-te cu îndrăgostitul tău. Așa ești de fiecare dată, și la câteva zile îți trece. Nu fi prost și asculta de mine. Daca e fata, gândește te. Noi nici în weekend nu putem ieși din campusul asta. Știi ce înseamnă asta, nu?
Vorbele lui Jungkook îl puse câteva secunde pe gânduri. Daca stătea să se gândească...el nu s-a mai intanlit de mult cu o fata, chiar daca avusese timp în ălea trei luni, nu prea i-a ars.
Un rânjet îi apare pe chip când realiza la ce se referise Jungkook, trecându-si limba peste buze. Brunetul rânji și el când văzuse ca amicul său se prinsese și el de ceva în ăștia trei ani de când împărțeau cameră de cămin.
- Sunt primul să știi.
- Cine demonstrează primul că e fata, ăla va fi primul. Ce zici? Sau poate amândoi, nu mă deranjează.
- S-a făcut. Apropo, am o idee pentru când va ieși din baie.
[...]
După ce Kyong ieșise din baie fiind pregătită să se ducă sa își aranjeze cărțile și să și pregătească ghiozdanul pentru mâine, rămăsese blocată în loc când îl văzuse pe Jungkook
Doar în boxeri.
- AAAA!!!! Tipa din toți plămâni, acoperindu-si ochii imediat. Ce dracu faci un boxeri?! Filmezi pentru filme porno ceva?!
- Nu are voie omul să se schimbe? Spre deosebire de tine, eu nu sunt ,, rușinos"
Kyong se întoarse cu spatele dându-si mâinile de la ochii, fiind puțin nervoasă. Ăștia începeau să se joace cu ea și trebuia să fie cât mai ,, calmă" în astfel de situații. Își luă inima în dinți și se întoarse cu fața la el, dar... regretă cred că și clipa când alesese să vina la liceul ăsta. Poate că daca stătea un an acasă nu era atât de rău
- Tu ești sănătos la cap? Spuse pe un ton cât se putea de calm. Ești gol, Jungkook. Am impresia că chiar filmezi pentru asfel de filme.
- Și? Poate le voi filma cu tine, cine știe.
Chiar daca mai avea puțin și leșină pe acolo, își păstra calmul. Cu siguranță această imagine avea să fie tipărită pentru mult timp în retina ei.
- Le filmezi cu mă-ta. Pentru că te-a făcut cu ditamai șopârla.
Mima un zâmbet către el și se duse spre birou înghițind în sec. Daca avea să aiba parte de astfel de imagini mereu, cu siguranță avea să rămână cu traume.
Jungkook privise scurt spre fata si se îmbrăca înapoi, trântindu-se in pat. Sincer, se aștepta la o scenă mult mai urâta, dar putea spune că era uimit de rezistența ei.
Va ceda ea. Și când o va face, va deveni jucăria mea și a lui Taehyung.
[...]
A fost o lună extrem de grea pentru fata. Băieți încercau tot mai mult să o pună la încercare, dar ea din fericire trecea cu bine peste toate încercările. Era la cantină împreună cu prietenul ei Jaehyun, discutând despre diferite subiecte.
Băiatul o făcea să râdă și să uite de cei doi, care se uitau cu ură către băiat de parcă ar fi vrut să îl ucidă, de la o masă puțin mai îndepărtată.
- Care e treaba cu voi? Întrebă Jiwon privind confuz către ei. Va uitați la Jae de ziceți că vreți să-l ucideți-
- Taci, Won. Murmură Taehyung, uitându se la Jungkook care se uita in aceiași direcție la el. Crezi că știe?
- Nț, nu ar putea. Nu ne-a zis nouă, că suntem colegi cu el, și crezi că spune la altcineva?
Jungkook se ridică de la masă și îl luă pe Taehyung îndepărtându se mai mult de ceilalti de la masă lor care se uitau după ei confuzi.
- Asculta, nimeni nu trebuie să știe că Kyong e fata. O sa aibă mari probleme. Iar ea, nu trebuie să știe că noi știm de ea, Taehyung. Nu încă. Sa o lăsăm mai întâi. Îmi place sincer să mă joc cu ,,el"
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...