CAPITOLUL 24

860 94 58
                                    

—- AUTOR —

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- AUTOR

Jungkook era mult mai liniștit acum. Din fericire, nu a fost văzut chipul persoanei din cămin dar se știa că este fata. Totuși, a trebuit să inventeze o scuză. Acum era la director în birou. Se uită în jos rușinat, jucându- se cu degetele.

-— Bun Jungkook. Cu cine te-ai întâlnit aseară? Întrebă acesta privind spre el. Camerele de supraveghere te surprind cu o figură feminină.

-— Uh, da era...iubita mea. Am strecurat-o in cămin fără ca nimeni să știe și... știți povestea.

Directorul își mări ochii. Avea mai multe întrebări. Cum ar fi: Cum a strecurat-o fără să o vadă cineva? Cum au ieșit din cămin daca acesta era închis? Cum-

Las-o așa.

Acesta oftă puternic și își puse mâinile în cap. Prin ce avea să ajungă...

-— Bine. Ești pedepsit. Rămâi după ore să o ajuți pe femeia de serviciu la curățenie. Dacă mai aud și mai vad așa ceva, te voi sancționa mai dur. Să nu o mai strecori pe fata aia. Ar avea și ea probleme, nu doar tu.

-— Da domnule director! Răspunse rapid jk și se ridică. Va mulțumesc, promit că nu se va mai întâmpla așa ceva.

Îndată a ieșit din cabinet și a răsuflat ușurat. A scăpat chiar foarte ușor de data asta. Ei bine, trebuie să vorbească cu Saejin. Minciuna lui trebuia să fie cât mai adevărată.

La naiba, acum toți vor crede că m-am culcat cu un copil.

Totuși, era mai bine decât să o expună pe Kyong. Își trecuse mână prin păr și se duse în clasa sa. Ora ar fi trebuit să înceapă până acum.

<< La cămin...>>

Taehyung, nu s-a dus la liceu. Era prea îngrijorat pentru fata care inca dormea. Deși Jungkook a spus clar să o lase în pace și să doarmă, el nu avea de gând să-l asculte. Pf, nu asculta de un copil.

Dacă lui nu-i păsa de starea ei,asta nu înseamnă că nici lui.

Crezând că poate este bonlava, i-a pregătit o supă fierbinte. Era recunoscător că a stat pe lângă mama lui și a învățat și el să gătească. Cât timp mâncarea era pe foc, se așeză pe marginea patului și îi freca ușor spatele acoperit de pătură.

—- Kyong, trezește-te micuțo. Este deja ora 10. Mă îngrijorezi. Șopti acesta trist. Ai răcit? Hai trezește-te, trebuie să mănânci ceva fierbinte.

-— Lasă-ma Tae, vreau să dorm... Răspunse aceasta somnoroasă. Cât este ceasul? Trebuie să merg la liceu deja? A întrebat pe jumătate adormita.

Taehyung chicoti. Era atât de naiva încât credea că trebuia să se trezească ca să meargă la liceu. Nu, cel puțin nu putea merge în starea asta de somnolență.

—- Nu scumpo. Astăzi stai acasă. Acum, hai ridică-te. Dacă nu, te trezesc eu.

Kyong nu îi mai răspunse deoarece căzuse din nou adormită. Băiatul de lângă ea ofta. Dacă cu frumosul nu a mers, atunci, obligata.

Nu este bun atâta somn. Deja putea să jure că doarme de aproape 12 ore! S-a ridicat din pat, și apucă pătura.

Oh Dumnezeule!

Mai bine nu o făcea. Ochii lui s-au mărit instant văzând trupul mai mult gol al fetei ce purta doar un hanorac. Nici lenjerie nu avea. A roșit extrem de tare. A vrut sa o acopere înapoi, dar dintr-o dată privirea lui, se întunecase.

—- Kyong. Murmură prinde dinți. De unde ai aceste hickey uri? Cine ți le-a făcut?! Aproape țipă.

Fata tresări imediat și se ridică în fund. O durea capul și ochii încă îi mai erau adormiți. Somnul totuși, a început să dispară când a dat de privirea nervoasa a lui Taehyung. Când a realizat în ce circumstanțe se afla, a vrut să ia pătură din mâinile lui și să se acopere rapid.

Pătură însă, a fost aruncată în cealaltă parte a camerei. A înghițit în sec și se acoperise cu hanoracul cât putea.

-— Jungkook, nu? Vorbise încercând să pară calm. E hanoracul lui. De aceea astăzi de dimineață era atât de fericit, nu? De aceea îmi spunea să te las sa dormi!

Continua acesta. Kyong roșii și mai tare decât era. Rușinea începuse să i se facă simțită prezența. La naiba, cum mai putea să-l privească pe Tae? Va fi așa ciudat după ce știe ce a făcut ea cu Jungkook...

-— Taehyung... aseară după ce ai adormit, eram foarte îngrijorată pentru el deoarece nu s-a mai întors. El se afla în fața căminului, m-am așezat alături vrând să vorbim. Mi-a cerut un mic sărut și...și...s-a ajuns la altceva. Știu m-am culcat cu el chiar dacă știam că are iubita...

Taehyung nu a răspuns. Furia îi clocotea in sânge. Din nou. Din nou avea să piardă fata pe care o iubește din cauza prietenului său.

Nu,nu de data asta.

Se așeză lângă ea in pat sub privirea temătoare a lui Kyong. Îi era teamă că Taehyung nu va mai vorbi cu ea după asta. Ținea la el mult...nu ar putea suporta să fie ignorată de el.

—- Tae-

Buzele lui au oprit-o în ai rosti numele. A gâfâit prin sărut din cauza uimiri, când era gata să se retragă, Taehyung s-a mutat deasupra ei. Picioarele îi erau prinse sub el, iar mâinile îi fuseseră prinse deasupra capului.

Se retrase din sărut și își aplecă capul la urechea ei:

—- Dăruiește-te mie. Jungkook e luat iubito, dar eu sunt doar al tău.

Tonul vocii sale adânci, îi trimisese mii de fiori pe sira spinări. La dracu cu vocea lui adâncă ce ar înebuni fiecare femeie indiferent de vârstă ei.

-— T-Taehyung-

A început să o sărute pe gât în locurile încă nu avea hickey uri. Nu încă. Dar cu siguranță le va purta și pe ale lui, pe lângă ale lui Jungkook.

Acest trup trebuia să fie plin doar cu urmele lui! Își coborî ușor mâna liberă între picioarele ei. Simți că tremura, îi dădea satisfacție. Corpul ei, răspundea cu brio la atingerile sale. Și ea îl dorea.

—- Dăruiește-te, iubito. Astfel toți vor știi ce ai făcut tu și Kookie aseară. Își introduse lent un deget în interiorul ei cald. Nimeni nu este în cămin, toți sunt la ore. Așa că, ai cale liberă să-mi țipi numele. Vei vedea, eu sunt mult mai bun decât Jungkook, și mai ales, sunt doar al tău.

Kyong își simțea trupul tremurând sub el. Dar nu știa dacă era de frica, emoție, sau dorință.

Oh doamne...

[...]

Taehyung sau Jungkook?

Eu: Amândoi 🌝

𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum