CAPITOLUL 13

1.3K 134 80
                                    

—- KYONG -—

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

—- KYONG -—

Mă uitam încruntată la cei doi băieți care își aruncau unui altuia unele priviri urate. Nu înțeleg, ce erau dintr-o dată cu ei? Asta se întâmpla când unul din ei mă atingea din ,,greșeala". Însă îi las sa vad până unde aveau să meargă.

Când terminasem de mâncat, ma ridic de la masa cu farfuria mea pentru a o curăța. Trupul meu însă tresari vizibil cand am simțit doua mâini pe ea. Erau ale lui Taehyung, le recunoșteam după forma lor, plus ca Jungkook era tatuat.

-— Ai nevoie de ajutor, scumpa mea?

Deja începeau sa ma super enerveze de când aflaseră ca sunt fata. La dracu cu tine Jeon Jungkook.

-— Nu, nu am. Răspund simplu și ii dau mâinile după talia mea jos. Tu însă vrei ceva? De obicei oameni doresc ceva când se dau pe lângă o persoană.

—- Taehyung, las-o dacă nu vrea.

Jungkook se ridică și el de la masa și înainta către noi doi. Privirea sa rece către Taehyung ma făcea pe mine să-mi simt pielea de găină. Ochii lui se mutase după pe mine.

Dar era o gelozie vizibila... puteam simți asta.

Îmi apucase mâna agresiv și ma trase lângă el. Oh doamne...nu îmi spune ca am picat la mijloc între doi băieți. Nu vreau sa le stric prietenia, se vedea ca până să vin eu erau cei mai buni prieteni.

-— Înțelegere pica. Nu cred ca mai vreau sa o împărțim. Până la urmă nu este păpușă noastră, Tae. Poate ea nu dorește asta, te ai gândit la asta?

Rasuflu puțin ușurată deoarece Jungkook nu mai voia sa ma folosească drept jucăria sa sexuală dar rasul lui Taehyung nu îmi place deloc... absolut deloc.

-— Bun, nu mai vrei sa o împărți cu mine atunci va fi doar a mea. Începând din seara asta.

Deși Jungkook încerca să mă apere de Taehyung tot nu a putut sa l oprească pe acesta din a veni spre mine și sa își lipească buzele de ale mele însă eu tip. Și mai rău era ca și Jungkook începea sa ma sărute pe gat, mâinile sale ajungând să se strecoare sub hainele mele.

-— C-Ce dracu faceti! Tip la cei doi, îndepărtându-ma de ei. Dar mai ales tu Jungkook! Ziceai ca nu o sa mai faci nimic dacă eu nu vreau!

-— Știm toți trei cât de tare vrei sa fi atinsa iubire. Deja te-ai înfierbântat de la un sărut. Răspunse Taehyung rânjind. Lasă ne sa te satisfacem. Va fi atât de plăcut, mai ales pentru tine..

Șocată de vorbele sale, îmi duc mâna la gât văzând ca într-adevăr eram transpirata și calda iar inima mea bătea atât de rapid... n-nu...

-— Nu mă voi culca niciodată cu voi doi!

Tip din nou deși era adevărat, simțeam ca trupul meu ii vrea..pe amândoi.

<...>

Ma ridic în fund fiind toată transpirata. Părul îmi era în toate părțile ciufulit iar eu toată transpirata. Ce dracu vis mai era și asta?!

3:55

Îmi strâng puternic picioarele după privesc în dreapta și stânga mea unde erau cei doi băieți care dormeau liniștiți. Roșesc atât de tare încât sunt recunoscătoare ca ei doi dorm.

-— Ce a fost cu visul ala...pf..cred ca m am prostit de tot din cauza surorii mele. Numai ea visa sa se culce cu doi băieți deodată. Șoptesc și ma ridic din pat.

Aveam nevoie intens de un dus. Aia era doar un vis...eu nu as vrea asa ceva în realitate. Băieți ăștia doi sunt duși cu pluta.

Totuși acel vis părea atât de real. Acele senzații chiar și pentru scurta durata...

Îmi mușc buza de jos puternic. Abia așteptăm să mă întorc acasă când aveam aceea vacanță de iarna. Trebuia sa stau departe o vreme de ăștia doi dar mai era o groaza de timp până atunci...
Aveam eu sa rezist cumva..

După ce îmi făcusem dușul ma întorc înapoi in pat. Pe dracu se mai lipea somnul acum de mine acum. Nu cred ca mai aveam sa dorm...

Fiind cu fata către Taehyung acum ii analizam ușor trăsăturile ce i le puteam distinge. Părul sau era asa de ciufulit încât părea ca nu s-a pieptănat niciodată, părea asa de drăguț...

Ce mi-aș baga mana în el...

Strâng cearceaful în mana oftând și decid pana la urma să-mi închid ochii ca să dorm pentru a ignora toate gândurile păcătoase ce începeam sa le am cu cei doi....cred ca eram posedata cu siguranță.

Inghetasem când patul meu se lasă ușor în jos când o greutate noua își făcuse simțită prezența. Se bagase lângă mine în patura și la luase în brate pe la spate, mâna sa fiind pe talia mea.

Doar nu era...

—- Jungkook, te rog treci în patul tău. Zic cât de calm putusem. Nu poți dormi cu mine.

Nici măcar nu ma bagase în seama. Puțin iritata de asta ma întorc cu fața la el dar regret atât de tare decizia asta.

Era treaz și ma privea în ochii. Cu acei ochii de căprioară ce erau mai mult adormiți.

-— Vorbești în somn, iubire. Eu si Tae te facem sa ai gânduri murdare?

《 Nu sunt mulțumită deloc de acest capitol..:((》

𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum