CAPITOLUL 21

829 93 49
                                    

— AUTOR —

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

AUTOR

O dată ce Jungkook a ajuns acasă de la liceu, se aruncă în pat langa fata care era pe telefon. Kyong a rămas surprinsă. A vrut să vorbească, dar Jungkook i-a luat -o înainte.

— Vreau doar să stau aici... Șopti și își bagă mâna pe sub tricoul ei cu două mărimi mai mari, iar nasul în gâtul ei. Mă relaxează atât de tare, după o zi de rahat la liceu.

— J-Jungkook...se bâlbâi Kyong, când îi simți mână aproape de sânul ei. Ce s-a întâmplat? D-Dar Taehyung unde e, de obicei veniți împreună.

Auzind numele lui, tânărul mârâi iritat. Nu îi plăcea când aducea vorba de Taehyung. Mai și purta tricoul său. A fost mereu gelos pe faptul că ea, poarta mai mult hainele hyung ului, lui, decât pe ale sale.

Nu voia să-i răspundă la întrebare deși știa unde este Taehyung. El fiind în clasa a doisprezecea, stătea în plus la școală o ora pentru meditați la materiile de bac. Asta îi aducea un mic avantaj, de a petrece timp cu Kyong.

— Hai sa nu vorbim despre Taehyung, vreau doar să stăm noi. Și... Se ridică în fund și își scoase trocul, făcând-o pe fata să roșească. Scoateți tricoul. Îl vei purta pe al meu.

— Yah! Mascul alfa gelos ce ești. Nu mă poți obliga să-

A întrerupt o când și-a lipit buzele de ale ei. Voia să profite cât mai mult de momentele astea. Avea o teamă, că Kyong se va îndepărta de el o dată ce va știi că are o ,, iubită "

Totuși, ce l-a surprins și mai mult a fost când aceasta i-a răspuns la sărut și nu l-a respins. Zâmbi drăcește și îl adânci și mai mult. Mica lui pantera nu era atât de ,, inocenta ".

Ia luat mâinile și i le-a pus pe umeri. Ea l-a strâns de ei. Când a vrut sa o urce în poala lui, un tușit puternic se auzi.

Kyong sări ca arsă din sărut și se îndepărtă de Jungkook speriată. Uitându-se la sursă, a văzut un Taehyung ușor furios, cu pumni strânși.

TAEHYUNG

Mimez un zambet uitându-ma la cei doi și mă pun pe patul meu. Jungkook își mușcă buza de jos, și se uită la mine. Scuze pabo, dar nu trebuia să faci asta. Kyong va fi a mea, nu voi permite sa mi-o iei. Nu și pe ea.

Tușesc fals ca să-mi reglez vocea și arunc un tricou către Jungkook. Să înceapă micul joc.

— Ce rușine, Jungkook. Nț,nț. Zic dând din cap. Cum să-mi înșeli sora? Când ea abia așteaptă să te vadă, tu ne săruți colega de camera...

Kyong rămăsese șocată și se uită la Jungkook, care pun pariu că îmi sapă mormântul deja. Dar pe mine nu mă interesa. Uneori trebuia să joci murdar pentru a obține ce vrei.

— Sora...lui Taehyung e iubita ta? Întrebă ea șoptit, apoi se dăduse jos din pat. De ce, nu mi-ai zis că ai iubită..? De ce, mi-ai dat speranțe false?

Uh? Speranțe false? Aish, nu-mi spune că ea începea să-l placa pe Jungkook. Eh, nu va fi problemă, o sa fie uitat de ea. Jungkook nu merită o fata ca ea, îl cunosc foarte bine.

Ar dura maxim o lună relația dintre ei. Apoi, i-ar da papuci. Așa a făcut și cu Yujin. A fost iubita mea dar el mi-a furat o. A profitat de faptul că era îndrăgostită de el nebunește și a profitat de ea. A lăsat o chiar și însărcinată...

In loc sa aibă grijă de copilul lui, a pus-o să avorteze. Am incercat să o opresc, să îi zic că îl vom crește împreună, încă o iubeam atunci... Dar, o dată ce a făcut avort, toată iubirea mea pentru ea, s-a spulberat și s-a transformat în ură.

Bine, avea doar 16 ani, dar aș fi putut avea grija de ei. Deși nu era copilul meu, eu nu sunt un ticălos ca Jungkook. De aceea, nu vreau să mi-o ia și pe Kyong. Să aibă și ea soarta lui Yujin.

— Da, e împreună cu sora mea. Răspund eu, deoarece Jk încă tăcea. Poate ai observat privirea ei pe tine la spital. Ugh, era doar geloasă. Atunci când Jungkook a spus că e împreună cu tine, erau certați și au vrut să îi facă în ciudă. Dar acum sunt bine. Nu-i așa Jungkook?

Mă uit la Jungkook care își împingea obrazul cu limba. Nu Jungkook, nu o las sa o distrugi și pe ea. A devenit mult mai importanta decât a fost Yujin.

— Mda...așa e. A zis el într-un final, mai mult sub forma unei șoapte. Deși este mai mică decât mine, eu...o iubesc.

La câteva secunde după rosirea cuvintelor, o palmă se lipi de obrazul său. Ugh, nu-mi pare rău de el chiar deloc. Deși suntem cei mai buni prieteni, uneori le merită.

— Cum...cum ai putut să te porți așa cu mine dacă aveai o iubită? Jungkook, te-am văzut gol, m-ai văzut goală și chiar ne-am sărutat de doua ori!

— CE? Țip eu de data asta. Pe bune Jungkook, cum să-mi înșeli sora așa? Știi cât de fragila e. Ea-

— Hyung, doar taci!

Strigă el acum. Se ridică de pe pat, se îmbracă în haine mai groase și ieși pe ușă trântind o in urma lui. Ne-a lăsat pe mine și pe Kyong într-o liniște de mormânt. Poate că acum, el nu o să-mi mai fure iubirea...

Nu o meriți pe Kyong, Jungkook. Dacă ar afla ce ai făcut cu adevărat, te-ar urî toată viața.

— Fi mulțumit că doar ,, mi-ai înșelat sora ". Șoptesc eu pentru mine.

[...]

Tot nush ce e asta și dacă măcar capitolele au logica și se leagă între ele🤡

𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum