CAPITOLUL 19

879 105 30
                                    

- KYONG -

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- KYONG -

< Câteva ore mai târziu...>

După ce l-am aranjat pe Taehyung in patul său, ca să stea cat mai confortabil, îl sărut pe frunte asemea unei mame grijuli, apoi parca mii de draci punând stăpânire pe mine, m am întors cu fața la Jungkook. Avea capul aplecat la fel unui cățeluș plouat dar acel zâmbet tâmp după fața lui nu putea fi ascuns. Îmi vine pur și simplu să-l omor pe tipul ăsta...

Mă apropii de el și îl apuc de braț, în acest moment aș fi dat orice să fiu mai înaltă decât el. Să fiu mai înaltă, ca să-l pot bate exact cum l-a bătut el pe Taehyung aseară. Și să am și aceea forță, aghh

- Îmi poți explica și mie... încep eu, el inca având capul în jos. De ce m-ai făcut ,,gay"? Și mai important, de ce mușchii tăi ai zis că sunt iubitul tău?! Țip de data asta și-l lovesc în biceps. RĂSPUNDE SAC DE MUȘCHI!

Puteam auzi chicotelile lui Taehyung. Probabil se simțea la teatru acum, iar în fața sa se delura o comedie proastă. Nu-l condamn, și eu as râde în locul său. Fraierul din fața mea, se prefăcuse rănit și se lasă în genunchi in fața mea.

Pf, de parcă eu nu știu că forța mea este egală cu cea a unei furnici. Jeon fucking jungkook....

- Haide, iubitule. Începu el sa vorbească. Ce este atât de rău? Ai fi preferat ca, mama Kim să afle că fiul ei, stă în camera cu o purtătoare de p-

- TACI! Țip și îi astup rapid gura. Taci, ține-ti cuvintele murdare pentru tine, Jeon! Nu sunt iubitul tău, plus daca ar fi să aleg dintre voi doi aș alege-

Dintr-o dată, mintea îmi vine la cap când sunt pe cale să realizez ce urma să spun. Cei doi parca erau mult mai atenți la mine acum. După expresia chipului lor, îmi dădeam seama că așteptau să continui, dar umm, drace...

Și uite așa in aceea zi, nu am mai scos nici un cuvânt, mai ales după aceea tensiune proasta...

( La cat timp a trecut de când am scris la cartea asta, nu prea mai știu acțiunile din ea- nu mă judecați dacă dau vreo dată greșită, îmi e lene sa recitesc tot ☠️)

- AUTOR -


Taehyung a trebuit să meargă acasă la mama lui, doua zile, la insistențele acesteia. Deși ura din tot sufletul ideea asta, a acceptat într-un final. Nu își putea refuza mama. Totuși, avea o reținere. Nu voia să o lase singură pe Kyong cu jungkook, cine știe ce i-ar face tipul ăla. Ar fi in stare de orice.

Hoho, dacă ar știi el...

In prezent,era în camera lui, și vorbea cu Kyong prin mesaje. Aish, fata asta îl făcea să zâmbească ca un adolescent prost ce era.

Kyoyo<3

Taetae, salveaza mi telefonul de sacul ăsta de mușchi pe nume jungkook.

Vrea să vadă conversația noastră 🤓😭

Bine, nu îmi este așa de frica de asta, dar poate intra pe altundeva.

Știi tu pe unde 👀

Taehyung

Woah, mă simt într-adevăr mândru că ai avut încredere în minte să îmi împărtășești pasiunea ta de citit ff uri yandere, bxb și smut 🤣

Kyoyo<3

Problema nu e asta👉👈

Ci că scriu o carte cu tine și Jk pe alt cont. STAN TAEKOOK

Taehyung

WTF, CE PU-

VORBEȘTI SERIOS, KYONG!!!

Kyoyo<3

🤣🤣🤣

Morr, chiar ai crezut? Ne, ne, Taehyung. Credeam că știi că ești al meu și nu te împart cu nimeni 😐🔪

Chiar daca este ficțional.😉

- La naiba.... înjură pe sub bărbie și închise rapid telefonul.

Era tot o roșie din cauza ei. Felul cum îl numea ,,al ei" îi făcea inima sa bata de o mie de ori mai repede. A observat că avea acest obicei, să-l numească al ei, când erau singuri, sau când vorbeau prin mesaje.

Nu că l-ar deranja asta...

Când punea punct la final se propoziție in mesaj, clar era ceva serios, or era enervanta, ori era pe cale să aibă loc al treilea război mondial. Și el, băga mâna în foc că era prima variantă.

Din nou,nu l-ar deranja acest lucru.

Liniștea lui și fericirea, au dispărut atunci când sora lui a bătut la ușa și își băgase capul prin crăpătura acesteia. Taehyung își dăduse ochii peste cap, și își dăduse palme ușoare peste față, cu scopul de a-și reveni ușor. Mereu Kyong îl făcea să zâmbească, de îl dureau obraji.

Iar când își amintește de sărutul de la spital, oh doamne....

- Ce dorești? O întrebă pe sora lui.

Sora lui doar zâmbi inocent și se așeză în pat langa fratele ei mai mare, și îl luă strâns în brațe. Îi plăcea să se poarte asemenea unui înger, când era opusul. Totuși, mergea metoda dacă voia să obțină ceva.

- Știu că este ciudat, dar oppa, m-am îndrăgostit!

Taehyung oftă. O bătu lent pe sora sa pe spate, știind de cine vorbește. Același subiect, iar și iar.

- Nu, Saejin, Jungkook nu se va întâlni niciodată cu tine. Ești mică, ai doar 14 ani.

Simți că îmbrățișarea a fost desprinsă. Curios, se uită la sora lui care avea pe chip un zambet tâmp. Nu îi plăcea deloc zâmbetul ăla.

- Dar și Kyong, are 15 ani. Ea de ce poate sta cu el? Chiar și cu tine.

- Saejin, el este colegul nostru de cameră. Normal că- Beculetul dintr-o dată i s-a aprins când a auzit de ,,ea", și începuse să râdă fals. Saejin, de ce i te adresezi așa lui Kyong? E băiat, ce naiba.

- Nu oppa. Știu că e fata. Iar...daca Kookie nu va vrea să se întâlnească cu mine, liceul vostru va fi umplut cu zvonuri. Principalul fiind: Aveți o fata in căminul vostru. Chiar datorita ție, am aflat că aveți o fata in cămin, oppa...

Taehyung își mușcă buza de jos, iar Saejin îl îmbrățișă din nou. Ei bine, se părea că Jungkook, trebuia să facă un mic sacrificiu. Daca într-adevăr ținea la Kyong. Pentru că știa, o dată ce sora sa își pune un obiectiv, din păcate obține.

Cel puțin până se plictisește....de obicei se întâmplă repede, nu?

[...]

PLICTISITOR,IKR

dar decât deloc...

𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum