-— Ahh..
Auzisem un mic gemăt de durere venit din partea lui Kyong. Și ceilalti băieți o priviră, asta facându-ma să mă agit puțin. Ne aflam toți la cantină acum, fiind la masă mâncând.
Mâna mea se duse ușor spre coapsa ei, ca să îi atrag atenția asupra mea. Se vedea că nu era deloc bine. La naiba, ar fi trebuit să rămână acasă la cămin.
-— Ești bine? O întreb șoptit. Kyong, amice trebuia să rămâi acasă daca știai că ai probleme cu stomacul..
—- Așa este. Completă Jimin care era la stânga mea. Dar daca este necesar putem merge la cabinet. Asistenta te-ar putea-
-— NU! Spun eu si Kyong în același timp. Mă uimise puțin asta, dar continui. Haha, Jimin de ce ne-am duce acolo? E doar o simplă durere de burta. Ky, vino cu mine.
M-am ridicat de la masă și o luasem în brațele mele. Poate că în acest moment toți se uitau la mine ciudat și în mintea lor eram ultimul gay nu prea îmi pasă. Oricum doar eu și Tae știam ce se ascundea între picioarele,,celui" din brațele mele
Fără să dau vreo explicație celor de la masă, imediat plec cu ea de acolo. Cum am zis, siguranța ei în acest liceu era pe primul loc pentru mine acum.
—- AUTOR -—
Prietenii lui Jungkook se uitau ciudat în urma sa care deja părăsise cantina. Nu îl știau pe Jungkook atât de săritor când era vorba de sănătatea cuiva.
-— Eu va zic că Jungkook e gay. Dar nu mă ascultați. Spuse Yoongi în timp ce curăță o mandarină.
—- Mneh...nu cred. Probabil ca este îngrijorat pentru Kyong. Ați văzut și voi cât de plăpând și slab este. Plus sunt colegi, ei știu mai bine.
-— Sigur..
Cât timp cei cinci vorbeau despre ,, orientarea sexuală" reală a lui Jungkook, acesta era în baie alături de Kyong care era într-o cabină.
Deși fata îi spusese clar să stea afara, băiatul nu putu face asta căci trebuia să se asigure că nu e nici un băiat în baie.-— L-La naiba...e plin... șopti Kyong speriată dar își aminti ca are un absorbant de rezervă în ghiozdan. Jungkook! Strigă speriată.
Jungkook imediat se apropie mai mult de ușa cabinei, având mana pe ea.
—- Kyong? Ești bine, ce s-a întâmplat?
-— Jungkook, te rog du-te în clasa mea și ia mi ghiozdanul. Sau il poți cere lui Jaehyun, știe el în ce bancă stau. Am nevoie de ceva din ghizdan urgent.
—- Am înțeles, mă întorc imediat. Te voi închide în cabină ca să nu vină cineva peste tine, da?
Asigurându-se ca Kyong e bine, brunetul ieșise din baie dar se opri în loc când văzuseră ca veneau doi băieți de a doisprezecea spre baie. Aia nu era deloc bine pentru fata.
Îi cunoștea pe tipi, a avut chiar niște conflicte mai urâte cu ei în trecut dar nu s-a lăsat pus jos la pământ. Nu îi era de el acum, îi era de cea din baie.
Renunțând la ideea de ai aduce ghiozdanul intra înapoi în baie. Știind că nu avea cum să îi oprească pe băieți din a intra, pentru că usa nu se putea închide, desfăcuse ușa cabinei de unde era Kyong și intră peste ea.
Fata țipă scurt, deși avusese noroc că se îmbrăcase înapoi.
-— Shh, nu vorbi. Stai liniștit, nu mă uit eu la tine. Doar am si eu ce ai tu in pantaloni, nu? Ușa se deschise, iar Jungkook o ridică pe șatenă pe bazinul său, mâinile lui fiind sub fundul ei. Ești atât de mic de înălțime..
Ochii i se intanlisera amândurora, iar gălăgia ce o făceau cei doi pe partea cealaltă a ușii cabinei parcă nici nu exista. Jungkook era prea prins de abisul întunecat ce îl privea.
Kyong înghiți în sec și își așeză mâinile după gâtul lui Jungkook ca să se sprijine mai bine de el, să nu cadă dar făcuse o mică greșeală căci chipurile li se apropiaseră mult mai mult decât erau.
—- J-Jungkook...cred că suntem prea aproape. Mai bine m-ai da jos. Rosti cât de încet putea, ferindu și după ochii de ai băiatului.
—- Ești perfect unde ești.
Fiind încă prins în transa ochilor fetei, fără să realizeze o lasă puțin mai jos de bazin, presând o de amicul său.
Imediat Kyong tresări la asta, vrând să se ridice în sus înapoi dar parcă îngheța când auzi vocea băieților de dincolo. Vorbeau despre...ea. Sau el mai bine spus.
-— Auzi... Tu ce părere ai de bobocelul acela din a 9B? Cum se numea... Kyong, nu?
Asta atrase atenția și lui Jungkook, care ajunse să lipească bobocelul de care se vorbea de peretele cabinei, făcându l să se simtă mai inconfortabil din cauza că băiatul se împingea mai tare acum între picioare ei.
Dar lui nu îi pasă acum de asta, era atent la altceva.
-— Mhm, l-am ochit și eu. Pare cam naiv așa și ușor de prins în plasa. Ar merge de o joacă. Mai ales că nu putem ieși din campusul asta până de sărbători, doar daca suntem scutiți de părinți.
-— Te gândești la ce mă gândesc eu?
—- Se gândește la dracu. Murmură Jungkook.
Un val de gelozie și posesivitate îl acaparase, ajungând să îi prindă chipul șatenei în palmele sale și să își zdrobească buzele de ale ei.
Bobocelul ăsta era al său, nu avea de gând să lase două jigodi în călduri să se apropie de el.
În schimb, Kyong era absolut șocată de fapta lui Jungkook.
[...]
Nu prea is mulțumită de capitol dar mere
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...