— AUTOR —
Mâinile începuseră ai tremura, iar corpul a fierbe când privirea isistenta a celor doi băieți era pe corpul ei. Parcă simțea cum o arde, atât de intensă era. Buzele parcă îi erau lipite. Cum putea ieși din asta?
Se dădea singura de gol, orice cuvânt ar scoate acum, practic ar fi împotriva ei. Totuși...
Jungkook izbucni dintr-o dată în râs. Frica fetei ce putea să o citească din acei ochii negri ca un cărbune, îl amuza nespus de tare. Așa că, deocamdată o lasa în pace. Își așeză mână pe umărul lui Taehyung și îl trase mai aproape de el.
Nu era acum momentul pentru joacă.
— Ce s-a întâmplat? Întrebă ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Of Kyong, de ce ai devenit așa panicat? Și eu mai vorbesc uneori la feminin fără să-mi dau seama dar asta nu înseamnă că nu aș fi băiat, nu?
Kyong înghiți în sec și aprobă rapid din cap. Putea să răsufle în sfârșit ușurată, căci băieți nu o prinseseră. Sau așa credea ea.
-— D-Da...așa este. Se bâlbâi, băgându-si mâinile în buzunarul hanoracului de pe ea unde era pachetul de absorbante. Eu acum...mă duc la baie. Pa băieți.
Imediat cum aceasta intră în baie, Taehyung se îndepărta de Jungkook și îl întrebă:
—- De ce m-ai oprit? Asta era șansă noastă să ne dăm seama cu adevărat daca e fata sau băiat.
—- Ești prost. Nu acum, nu e pregătită. Nu i-ai văzut pachetul de tampoane?
La ce ochii de vultur avea Jungkook, observase în colțul buzunarului de la hanorac un pachețel albăstrui. Își dăduse seama imediat ce era, sora lui Taehyung ( care era topită după el) îl punea intenționat să îi cumpere așa ceva.
El totuși nu a fost niciodată atras de ea, era micuța pentru el, sau mai exact, asta era o scuză pentru a o respinge.
-— Ahh... stânjenit își scarpină ceafa dar realiza. Daca e pe stop, ce se va întâmpla cu ea la liceu? Va avea nevoie să se schimbe și în jur la toaleta vor fi băieți...
Jungkook se așeză pe marginea patului ca să se gândească la o soluție cum ar putea să o ajute, fără să își de-a seama Kyong ca el știe că ea e fata.
Să se țină după ea, cu siguranță nu putea. Ei erau clase diferite și ore diferite. Iar până o găsea el în pauze, ar dura. Însă el avea să facă ceva în legătură cu asta, pentru a o proteja de ceilalti băieți.
—- O să-mi rămână datoare...facem cu rândul. Mâine am eu grija de ea, după tu. Mâine am ore nasoale, e posibil ca draci aia sa mă mai rețină, dar o să ai tu grijă de ea.
-— Dar eu mâine nu pot veni la liceu. Oftă puternic și se așeză și el lângă Jungkook. Trei zile nu voi veni mai exact. Mama ma târăște după ea la bunica așa că...treaba rămâne pe tine.
—- Dar- Tu- Bine Taehyung. Te țin eu minte. Ai să vezi tu ca un deget nu vei pune pe ea daca nu mă ajuți să o protejam.
-— Dar-
-— Nici un dar. Am încheiat discuția.
Îl împinse din patul său, deoarece acolo se află și se trânti în el.
Poate că avea planuri murdare cu ea, voia să aibă cu cine se distra anul ăsta școlar dar pentru asta trebuia să aibă și grijă. Nu voia ca ceilalti masculi să afle faptul că Kyong era fata, că asfel cu siguranță ar fi o adevărată harababura.
Iar Jk al nostru, avea să aibă grijă ca asta să nu se întâmple niciodată. Cel puțin cât el era în liceul ăsta.
Privirea i se duse spre ușa de la baie când aceasta se deschise. Pe ea ieși Kyong, dar nici nu le aruncă o privire celor doi căci fugi spre dulap ca sa ia haine de schimb, și o tuli înapoi spre baie, închizându-se acolo.
-— Of... presupun că baia va fi a ei.
Vorbi Taehyung puțin nemulțumit, căci avea nevoie la baie si nu putea intra.
-— Și ce daca? Mie îmi convine, daca ea se va simți bine așa. Și pentru că ești rău, va fi fata mea. Nu o voi împărți cu tine.
Frustrat Taehyung aruncă cu o pernă în fața lui Jungkook.
-— E și a mea! Egoistule, înțelege că nu o pot refuză pe mama. Astfel aș fi avut grijă.
-— Sigur, sigur. Tot rămâne a mea Kyong. Mândru, de față ce o avea Taehyung,se întoarse cu spatele la el. Nu ai grija, nu primești.
Taehyung își dăduse ochii peste cap și se așeză și el în patul său. Însă supărarea avea să îi treacă repede oricum, știa că Jungkook nu ar vorbi serios.
Până la urmă, era fata lor.
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...