— KYONG —
Strâng cu putere clanța ușii in mână. Am auzit toată discuția lor și mă simțeam atât de folosita. Ei s-au culcat cu mine doar pentru că iubita lui Taehyung l-a înșelat cu Jungkook?
Îmi musc buza de jos puternic. Eu...eu chiar am inceput să-i plac pe tipi ăștia doi. Regret asta foarte mult...la naiba mamă, de ce m-ai dat la liceul ăsta prostesc? Uite ce pățesc din cauza ta.
Dacă ei s-au jucat cu mine, o să mă joc și eu cu ei. Nu pot rămâne însărcinată pentru că sunt pe pastile. Menstruația mea este neregulata, așa că iau anticoncepționale pentru a o regla.
Ies din baie și mă uit la ei care mă priveau șocați. Încerc să mimez un zambet, de parcă nu auzisem nimic din discuția lor de acum câteva minute. Oh băieți, de-abia aștept să vă văd atât de îngrijorați. Tae a zis că este al meu, nu? Kookie a spus că are iubita...
— Ce s-a întâmplat băieți? Întreb și mă agăț de brațul lui Taehyung. De ce vorbeați atât de tare. Pot jura că v-au auzit și ceilalți din camerele lor.
Pielea parcă începea să mă ardă când am simțit cum Jungkook mă privea. Asta merită, merită chiar mai multe. Sac de mușchi urât.
— Ohh, nu s-a întâmplat nimic. Zise mimând un zambet. Noi doar vorbeam. Se pare că știm toți trei ce s-a întâmplat cu noi. Uite Kyong. Chiar vrem să știm că te iubim cu adevărat. Nu vreau sa se interpreteze greșit, iubito...
Mă uit la el încruntată. Ce fel de iubit este acesta când are iubită și îmi zice in fața că mă iubește? Mai este și fratele iubitei lui aici! Cât tupeu poate avea.
— Îmi spui că mă iubești când ai iubită, nu? Ce fel de ciudat ești? Uite Jungkook, da ne-am culcat împreună aseară, dar ai zis că o vom da uitări aceea seară și îi vei fi fidel iubitei tale.
Taehyung își încolăci mână în jurul taliei mele făcându-ma să tresar. Aish, niciodată nu mă voi obișnui cu atingerea lui, pur și simplu, este prea magica. Totuși, a trebuit să mă retrag și să îi privesc pe amândoi.
Aveam nevoie de spatiu o vreme și să-mi pun sentimente în ordine. Să știu ce simt pentru fiecare. Când m-am dus spre bucătărie, vocea lui Jungkook m-a oprit.
— Saejin nu este iubita mea, nu o iubesc...
<< O lună mai târziu...>>
Vacanța de iarnă. Oh ce bine. Pot merge acasă și să scap puțin de vei doi porumbei ai dragostei. Nu îi înțeleg deloc. Uneori mai au puțin și se omoară când celălalt vorbește cu mine, aleatori mă ,, răsfață " amândoi.
Ce este în neregula cu acești băieți? Ugh, au o prietenie destul de puternica de sunt in stare să împartă aceeași fata.
Fericită, intru in camera mea și mă trântesc in pat. Doamne ce dor mi-a fost de patul meu! Mi-a lipsit camera mea. Chiar și sora mea nebuna ce probabil era la munca acum, cine știe.
— Când îți alini dorul de camera ta, să vi jos. Aud vocea mamei din prag. Avem ceva important de vorbit. Apropo, Vreau să-mi povestești și experiența ta din liceul de băieți. După asta a plecat.
Ce are toată lumea? Mai întâi Jungkook și Taehyung, acum mama. Ea nu era niciodată dornica sa vorbească cu mine. Sper sa fie ceva de bine...
— AUTOR —
Jungkook era acasă la Taehyung. Fiind cei mai buni prieteni, obișnuiau să stea unul cu celălalt. Ei bine, mai bine nu venea. Regretă din tot sufletul asta dar trebuia să suporte.
Sora lui, Saejin era agățată de el neîncetat. Stătea acumal alaturi, și s juca cu mână lui. Cât ar fi vrut să îi de-a una dar are respect pentru Taehyung și doamna Kim care îi este ca o mama. Noroc că într-un final a plecat, lăsându-i pe cei doi prieteni singuri.
— Oare Kyong o fi bine? Întrebă Taehyung dintr-o dată. Au trecut doar două zile de când nu am văzut-o și îmi este atât de dor de ea!
Se plânse cel mare și căzuse pe spate. Privea tavanul asemenea unui adolescent prost și îndrăgostit. Nu că nu ar fi unul dar totuși. Jungkook se trânti lângă el oftând. Uneori nu știa dacă el este cel mai mare dintre ei doi.
— Și mie îmi e dor de ea. Răspunse el. Hyung, noi chiar ne-am îndrăgostit de aceeași fata, eh? O iubesc foarte mult pe Kyong, dar sincer nu vreau să ne strice prietenia. Plus, amândoi avem o imagine de păstrat. Să nu uităm că suntem moștenitori părinților noștri și -
— Și ce este rău? Taehyung se ridică în fund și îl privi pe jungkook cu un zambet. Nu am fi primi oameni care sunt împreună în trei. Nu o să stricam nimic dacă vom avea grijă și știm să ne limităm. Plus, lumea ar vorbi ce ar vorbi și apoi ar tăcea.
Când spunea asta Taehyung, nu suna atât de rău. Dar tot avea zeci de întrebări. Dacă doreau să se căsătorească cu ea, cum naiba ar putea? Kyong ar fi de acord cu asta? In ultima lună îi cam ingnorsse după acele evenimente.
Dar din nou, nu sună rău în a avea o relație în trei. Cel puțin după părerea sa. Taehyung este cel mai bun prieten al său, nu ar fi cineva necunoscut în care să nu aibă încredere.
Gândurile lui s-au spulberat o dată ce a primit un mesaj de la Kyong. Mintea lui se întunecase o dată cu citirea sa.
Mesaj de la Kyong
Jungkook, mama a găsit o posibilitate de a mă transfera mai repede de la liceul vostru. In semestrul doi mă voi muta.
Doar că...o să mă mut cu ei in altă țară.
[...]
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...