—- JUNGKOOK -—
-— Dracul nu răspunde...
Incercam de nenumărate ori să-l sun pe Taehyung însă nemernicul nu răspundea la telefon. Asta îmi făcea mii de nervi, înțeleg că era în vizită la bunica sa, însă putea răspunde la un amărât de telefon.
Trebuia să îi spun de ziua mea cu Kyong dar se părea că scumpul meu coleg avea planuri mai importante. Lăsa că vine el acasă.
Intru în camera de cămin, dându mi jos ghiozdanul aruncându l undeva pe birou. Telefon fusese și el așezat acolo ca după să mă îndrept spre patul meu vrând să mă arunc în el dar ceva mi-a atras atenția. Acel ceva se afla pe patul lui Kyong.
Un...sutien?
Limba mea îmi udase lent buzele ce erau uscate după îmi îndrept direcția către patul,, colegului" meu scump. Iau sutienul în mana mea, observând că avea o mărime destul de mică.
—- Nu-i problema, îmi plac si fetele cu sâni mici. Dar în cazul tău...cred că e nevoie să iei asfel de sutien. Rânjesc, privirea mea o caută pe ea dar se oprise pe ușa băi când am auzit zgomot de acolo. Îmi pare rău că nu a durat mai mult secretul tău, prințesa.
Când am vrut să plec pentru a mă ascunde undeva, având în continuare sutienul în mână, în acel moment ușa băi se deschise.
În pragul ei era Kyong. Cu părul lăsat pe umerii fiind ud, tot ce îi acoperea trupul fiind un halat alb. Din cauza șocului când i-am văzut părul atât de lung, scăpasem sutienul din mână.
Am...am crezut că are părul tuns..
Uimirea îmi era atât de mare... totuși, chiar mă bucura ca nu și-a tăiat părul. Ar fi fost atât de păcat.
Ea. Ea era la fel ca mine țeapana. Jur ca in acest moment îi auzeam bătăile accelerate ale inimii. Totuși nu avea de ce sa se teamă daca voiam să îi fac rău îi făceam de mult, nu?
Cu pași mici am început să mă apropii de ea dar m-am oprit imediat în loc când am auzit o țipând
-— Stai departe de m-mine! Spuse speriata, dându se înapoi în spate. Nu te a-apropia...e-eu-
—- Ești frumoasa. O întrerupt înainte de a continua. Și crede-ma ca nu ai de ce sa îți fie teamă iubire.
—- Nu mă numi așa! Tipă din nou și fugi în baie, închizând ușa în urma ei. Asculta, te rog uită că m-ai văzut așa. Eu sunt...un băiat...
-— Doamne cât de amuzantă poți fi.
Izbucnesc într-un râs maniac și mă apropii de ușă ei. Credea că poate păcăli pe cineva ca mine? De prima dată mi-am dat seama că ceva nu este în regulă cu ea. De prima dată când i-am văzut înălțimea, fiind un pitic pe lângă mine.
-— Băieți poartă sutien cumva și nu știu eu? Sau au menstruație? La dracu, de ce crezi că m-am ținut astăzi toată ziua după tine? M-am ținut ca nimeni să nu te observe, să nu te pătezi. Acel moment din baie..., eu știam că ești fata, Kyong! Și Taehyung știe asta. Dar eu am vrut să ținem ascuns asta de tine. Încep să bat ușor în ușa după continui, puteam să îi aud suspinele de plâns. Așa că, deschide ușa Kyong. Avem multe de discutat fetița.
Aproape căzusem când ușa se deschise din nou. În fața mea fiind ea, privindu-ma fix în ochii. Nu...nu ochii ăia negri, la naiba..
Dar.
Dar ceea ce ma uimise este că fetița din fața mea ma împinse dintr-o dată, facându-ma aproape să ma dezichilibrez. Oho, de unde avea atâta forță?
-— D-Daca acum știi că sunt fata, să știi că asta nu înseamnă că trebuie să m-ma folosești. Tu sau Taehyung!
—- Dar cine a zis asta? Știu de mult timp ca ești fata. Până acum te puteam face sclava mea sexuală de 50 de ori. Mă așez pe pat și o trag în brațele mele, având o privire inocenta. De ce îți ascunzi părul când ești în camera? Ești foarte frumoasa cu el...
-— Jungkook...
—- Poți sta si fără sutien. Îi dau la o parte puțin halatul, lăsând umărul ei gol. Te rănește...cu câte mărimi îl porti mai mic?
Mâinile mele se mutaseră pe talia ei, putând să simt cum corpul îi tresărise. O apropii mai mult de mine, chipul nostru fiind la o distanță mai mică.
Roșeața ei din obraji...aish Jungkook, măcar acum stai cuminte si nu gândi murdar. Nu uita că e doar în halat și sta in poala ta. Abține te...nu e acum momentul.
-— De când știi că sunt fata? Întrebă vrând să se dea jos din poala mea dar brațele mele o opreau. Te rog dă-mi drumul...
-— Din clipa când ai intrat în această cameră de cămin, iubito. De atunci știu.
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...