CAPITOLUL 22

879 106 62
                                    

— AUTOR —

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

AUTOR

—- Kyong...

Reuși Taehyung într-un final să vorbească. Deja de mai bine de zece minute, nici unul nu scosese nici un cuvânt, din momentul ce Jungkook le-a părăsit camera de cămin.

Se apropie ușor de ea și o îmbrățișa strâns. Kyong și-a închis ochii și i-a acceptat îmbrățișarea. Se simțea prost pentru Jungkook. Pentru felul cum a strigat, cum a vorbit. Oare îl judecase greșit? Nu, el avea o iubită. Merită asta.

Dar...

—- E vina mea. Șopti și îl strânse mai tare pe Taehyung in brațe. Nu trebuia să mă apropii de el , sau de tine. Trebuia să vă evit cat mai mult. Trebuia să îmi țin sexul ascuns până la sfârșitul anului. Dintr-o prostie, s-a ajuns aici, Tae...

Taehyung nu asculta vorbele ei. El era chiar fericit de faptul că ea era fata și știa acest lucru. Deși se pare că îi afectează pe toți trei. Când a vrut să vorbească, Kyong s-a desprins din îmbrățișare și a intrat în baie.

Cel mare, a înțeles că are nevoie de timp singura. Astfel, a decis să nu o deranjeze.

< Mai târziu în aceea noapte>

Era trecut de miezul nopții. Kyong nu putea dormi, era sprijinită în fund și se uita la patul gol al lui Jungkook. Acesta nu s-a întors acasă și e al naibii de îngrijorată. Administratorul probabil deja a închis căminul încă de la ora zece, și ia fost teamă că Jungkook a rămas pe afară.

Luându-si inima in dinți, se îmbracă rapid și ieși ușor din cameră fără să-l trezească pe Taehyung. Asta, nu înainte de ai lua cheia. Acesta avea o cheie, copie făcută după cea a administratorului. Taehyung era un băiat deștept, nu avea el să stea închis nopțile aici. Nu mereu.

Avea dreptate. Jungkook a rămas pe afară.

Imediat ce deschise ușa, îl văzuse pe scări. Stătea în fund, lângă el fiind o sticlă de bere.

Răsufla ușurată. Nu a pățit nimic, era bine.

Fără să vorbească, s-a așezat lângă el. Jungkook nu tresări. Și-a dat seama că era ea. A ajuns sa îi cunoască fiecare pas și respirație. O iubea enorm...

-— De ce nu dormi? Întrebă acesta în timp ce trase dintr-o țigară. Este trecut de ora 12, și mâine ai ore.

-— Și tu ai ore. A dat din umeri și ia luat țigarea din gura și a tras și ea un fum dar începuse să tușească. Ce naiba, cum poți să te îneci cu fumul ăsta?

Întrebă șocată și aruncă imediat țigarea, călcând pe ea. Jungkook în schimb, nu mai putea de ras. Uitase de starea de tot rahatul pe care a avut-o acum câteva minute, înainte de a veni Kyong. Fata asta avea ceva special...

Poate că merita să se sacrifice lui Saejin, dar merită.

—- Relația dintre fumător și țigară. Ugh, nu va fi niciodată înțeleasă de oameni. Îi făcu cu ochiul. Dar lasă asta. De ce ești aici? Mai devreme erai supărată pe mine. Pentru că am iubita , chiar dacă s a întâmplat... știi ce între noi.

Kyong a tăcut și și-a lins buzele. A evitat privirea lui Jungkook și a privit la lună. Strălucea destul de tare in noaptea asta. Întotdeauna ia plăcut luna.

-— Știi, nu mai sunt nervoasa pe tine. Pentru că eu trebuia să stau de la început departe de tine. Nu trebuia ca tu și Taehyung sa aflați că sunt fata.

-— Shh.

Jungkook îi luă obrazul în palma lui dreaptă. Acum putea avea o priveliște minunată in ochii ei. Lumina luni îi făceau atât de strălucitori. Doamne cât ar fi păcătuit cu ochii ăia. Niciodată nu s-a simțit așa alaturi de cineva.

Toate fetele au fost doar jucării pentru el, care nu avea des acces. Fiind într-un liceu de băieți, rar se vedea cu fete. De cele mai multe ori, le folosea doar.

-— Luna îți mângâie atât de frumos chipul... Șopti acesta. Putem păstra secretă seara asta? Doar tu, eu și luna. După seara asta, promit că îi voi fi fidel ,,iubitei " mele. Lasă-ma să mă bucur de buzele tale acum. Te rog, Kyong.

-— Jungkook, asta e atât de-

Nu a lăsat-o să continue. Doar și-a lipit buzele de ale ei. Deși era gata să-l respingă, ceva a oprit-o...

Atât de greșit...

Continuă în gând ce a vrut să spună mai devreme. Totuși, a ales să păcătuiască cu Jungkook sub razele luni, și l-a lăsat să o sărute.

Un mic sărut nu avea să strice. Dar nici măcar nu observase cum Jungkook a luat-o în brațe, și a mutat o in alt loc. Era prea prins în sărutul lor înfocat și plin de iubire.

A dus-o într-un loc mai ferit. Unde nu existau camere de supraveghere și nici nimeni să-i deranjeze. Amândoi, s-au aprins atât de mult unul pentru celălalt, încât, in aceea noapte nu s-a întâmplat doar un sărut.

S-au iubit amândoi sub razele jucăușe ale luni, care le lumina trupurile fierbinți și împreunate, într-unul singur.

𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum