CAPITOLUL 23

840 95 36
                                    

— AUTOR —

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

— AUTOR —

Își deschise cu greu ochii somnoroși. Se uită la alarma văzând că era 6:30. Gemu frustrată și se întoarse pe cealaltă parte după ce a oprit-o. Simți o mica durere în zona intima dar o ignoră și continuă să doarmă.

Jungkook nu dormea. În schimb se uita la ea de parcă ar fi fost singura femeie pe lumea asta iar toți bărbați o vânau. Dar ea era a lui și nu mai puteau face nimic.

Un căscat somnoros îi atrase atenția și se uită la Taehyung care s-a ridicat în fund și l-a privit surprins. Jungkook niciodată nu se trezea primul. Ce era cu el acum?

Oh, dacă ar știi ce noapte a avut și că nici măcar nu a dormit...

— Jungkook? Întrebă surprins. Cum de ești treaz la ora asta, de obicei te trezești ultimul. Și atunci, când suntem gata de plecare.

Cel tânăr nu și-a putut abține zâmbetul. Era prea bucuros în dimineața asta, iar Taehyung a observat asta. Ceva nu era la locul lui. Brunetul treaz și fericit de dimineață? Ce droguri a luat?

Oh, un drog ce se numește orgasmul lui Kyong poate...?

— Sunt foarte fericit, Hyung. Ce, nu am voie sa fiu?

Zâmbitor se ridică din pat. Se apropie de patul lui Taehyung, privindu-l adânc în ochii. Zâmbetul său de iepuraș, încă nu a plecat. Era lipit de chipul său.

— Să nu o deranjezi pe Kyong. Are nevoie de somn, da? Îl bătu prietenește pe umăr. Astăzi nu va merge la școală. Ce tot spun, nici nu va putea sa se ridice din pat!

Bătu ca un copil mic din palme apoi a fugit rapid in baie. Taehyung a rămas șocat. Cum poate fi fericit într-o asemenea situație? Să fie fericit că, Kyong nu se poate ridica din pat?

Clar e drogat!

Clipind des, și îngrijorat, se ridică și el din pat. Se apropie de fata adormita buștean și o zgudui ușor.

— Kyong.... îi strigă blând numele. Kyong, ești bine, micuțo? Trebuie sa te trezești. Ai liceu, ai uitat?

Kyong doar mormăi ceva de neînțeles apoi și-a pus pătură in cap. Acum îl îngrijora mai tare. Dacă era bonlava? A vrut să-i de-a pătură jos din cap, dar Jungkook l-a oprit.

Zâmbetul de iepuraș și privirea de parcă avea stele in ochii lui dispăruseră. Ochii îi erau atât de întunecați, asemenea nopții. Nu voia ca nimeni să o deranjeze pe Kyong, nu după noaptea de aseară. Avea nevoie de multă odihnă.

A făcut o să țipe atât de tare sub cerul liber, încât chiar îi era teamă că vor trezi pe cineva. Totuși, doar el s-a putut bucura de gemetele ei. Și, oh frate, nu a fost deloc blând. Deși a fost prima oară pentru ea.

— Las-o să doarmă, hyung. Ți-am zis, astăzi nu va merge la liceu. O dată asculta și tu de mine. Murmură printre dinți. Bine? Acum treci și fă duș.

Taehyung se uită suspect la el. La mijloc era ceva necurat cu siguranță. Va afla el mai devreme sau mai târziu.

O dată ce a plecat în baie, Jungkook a zâmbit din nou ușor și a dat ușor pătura la o parte, având grijă să nu o deranjeze pe Kyong. Era îmbrăcată doar în hanoracul său. În rest, nu avea nimic altceva pe ea. Coapsele aveau semnele sale, la fel ca pieptul și gâtul.

Îl făcea atât de mândru asta. Dar nici el nu era mai curat. O acoperi înapoi cu pătura și a sărutat o lung pe frunte.

— Dormi iubito, ai nevoie de somn.

< Ora 7.40, la liceu >

Jungkook intrase în liceu atrăgând toate privirile asupra lui. Ei bine, asta era ceva nou. Da, poate că era popular în acest liceu, dar cu siguranță băieți ăștia nu îi erau fani.

Ok..? Presupun că sunt prea frumos și acum s-a observat.

Dăduse din umeri și își continuă drumul până la dulap. Din nou, ceva îi atrase atenția. Toată lumea șoptea lucruri de neînțeles, dar reușise să își audă numele într-o discuție.

Ce dracu?

Printre mulțimea de elevi, Jaehyun alerga către băiat de parcă viața lui ar depinde de asta.

— Jungkook, Jungkook! Strigă disperat, căpătând îndată atenția lui jk. Omule, ai mari, dar mari probleme?

— Ce? De ce?

Jaehyun nu i-a răspuns. La tras într-o clasă unde nu era nimeni. Se asigură că nimeni nu era prin jur. Apoi, cu viteza luminii, se apropie de Jungkook, apucându-l de umeri și zguduindu-l.

— Ce ai făcut aseară?

Mii de călduri și transpirați l-au luat pe Jungkook. Își mări de trei ori ochii, când momentele de aseară iau venit în minte. Oh doamne, te rog spune că nu era vorba de ce credea el?

— N-Nimic, am dormit doar. D-de ce? Se bâlbâi.

— Nu mă minți, Jungkook. Tot liceul știe că aseară, te-ai întâlnit cu cineva. Ce sa vezi, din căminul tău.

Oh doamne, oh doamne, nu,nu, nu. Camerele ălea nenorcite de supraveghere...

Gândi Jungkook super speriat. A fost mai panicat. Bine că Kyong nu era la liceu, astfel ar fi avut un atac de panica săracă de ea.

Dar stai. Jae a zis de cineva. Asta înseamnă că...

— C-Cu cineva din căminul meu? Umm, cu cine mai exact?

𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum