-- AUTOR --
Taehyung încă era blocat în fața imagini din dreptul său în timp ce Jungkook se uita la el urât. Nu înțelegea de ce a rămas așa însă a privit și el în direcția unde se uită amicul său.Atunci a văzut o fată care semăna izbitor de mult cu colegul lor de cameră și a făcut apariția, atrăgând atenția lor, mai ales a lor..
-- Tipa aia nu seamănă cu Kyong al nostru? întrebă Jungkook cu o mare reținere fiind uimit de îmbrăcămintea fetei niciodată nu mai văzuse așa îmbrăcată. Este atât de frumoasă... șopti din nou jungkook fiind absolut fermecat de frumusețea fetei.
Era prima dată când o vedeau așa. Până acum au văzut tu doar în haine de băieți niciodată nu au văzut o îmbrăcată în ceva feminin machiajul îi scotea în evidență trăsăturile frumoase iar rochia aceea mulată pe trupul ei îi scotea în evidență mult prea mult formele înzestrate pentru vârstă sa.
Când ei au vrut să se ducă spre ea, Kyong deja alergat la ei fără să îi pese de toate privirii băieților dar și fetelor din încăpere. Tot ce o interesa pe ea, erau cei doi proști ai ei.
-- Nu aveți idee, câte griji mi am făcut pentru voi proștilor!! A strigat la ei. De ce nu mi-ați spus că plecați în club?!
Văzând ca ei nu erau atenți la vorbele ei ci mai mult la felul cum era îmbrăcată, își dăduse ochii peste cap.
-- Am vrut să vin aici ca un băiat dar după îmi era teamă că studenții din cămin mă vedeau aici și ar fi realizat că ceva este necurat între noi.
Zise cu reținere, vrând să explice motivul pentru care a ales să se îmbrace așa și nu sa vina drept un băiat. Îi fusese chiar greu să iasă din cămin îmbrăcată asa.
Îi era foarte teama la început că va fi prinsă dar din fericire, toți studenții erau în camerele lor de cămin.Nu a fost greu să treacă de paznici. A reușit să ii minta, spunând că era o fată rătăcită prin campusul lor.
Înainte ca băieții să spună ceva aceasta îi luă pe amândoi de mână și trase după ea afară. Nu voia sa facă spectacol in club. Deja presimtea subiectele de bârfă mâine dacă acolo se mai aflau studenți strecurați afară...
Înainte ca Taehyung să apuce să o coplimenteze pe fata, aceasta îl întrerupse cu un semn al mâini.
- Vreau doar să mergem acasă că o să am nevoie totuși de niște haine de la voi, nu o să mai meargă scuza cu faptul că eram rătăcită prin campus. Spuse inocent către cei doi care nu prea o băga în seamă.
Taehyung își mușcă buza de jos și îi înconjură gâtul fetei cu brațul privind în ochi ei pofticios. Hormoni săi ai băutura consumata îi luau tot mai tare mințile.
- Știi ai venit tocmai la fix. Răspunse acesta zâmbind. Nu va fi nevoie să mergem la cămin, dacă vrei putem merge altundeva și îți aducem mâine haine de băiat, nu Kookie? Se încruntă și îl privi urât pe băiat mai ales când îi simți mirosul băuturi.
Deja putea să își dea seama ce voia. Felul ochilor săi de a o privi spunea tot. Jungkook în schimb îl luă pe băiat după ea. Nu putea permite ca Taehyung sa își iasă din limite.
- Stai departe de Kyong, hyung nu ești în apele tale. Știi bine și tu asta.
Taehyung oftă puternic și de data asta, se apropie de Jungkook. Nu prea înțelegea de ce se poarta așa când știa foarte bine de fanteziile sale cu fata.
- Haide jungkook știu că și tu vrei asta, nu nega dățile când îmi povesteai ce ai vrea să faci cu ea, și cât de greu te făcea să te simți. Ai uitat, hm? Sau poate...ți-ai schimbat brusc opinia si vrei sa te dai băiat bun în fața sa? Știm amândoi cât de tare vrei să o-
Nervos până la limită de faptul că Taehyung nu își ținea gura îi dăduse un pumn de toată frumusețea care l-a pus la pământ. Kyong tresări si își lua privirea din telefon. Voia sa îl cheme pe Jaehyun după ei dar nu putea să îi lase pe nebuni să se omoare.
- Băieți! Striga la ei și se bagase intre. Ce dracu?! Nu va supraveghez doua secunde și voi vă luați la omor?
O mana o avea pe pieptul lui Jungkook care se ridica și cobora iar cealaltă în direcția lui Taehyung de la pământ. Privirea îi era in ochii lui Jungkook care nu se putea abține din a nu o admira.
De ce colegul meu de camera e atât de frumoasă...?
Se întreba în gând. Ușor, mușchii săi începeau să se relaxeze, dar s-a încordat din nou văzându-l pe Taehyung cum se ridicase de la pământ. Clar, dacă nu avea să tacă, îl baga în spital.
Și-a încordat îndată pumnul la rasul colorat a băiatului. Credea că va vorbi din nou, dar nu a fost asa. În schimb o apucase pe Kyong de talie și o săruta.
Fix sub privirea sa.
Atunci a fost momentul când a clacat și-
[...]
- Nu trebuia să-l pocnesti atât de rău până când să fim nevoiți să îl ducem la spital, Jungkook, pana la urma a fost doar un sărut.
Kyong era așezată în partea dreapta a patului de spital unde era Taehyung, iar Jungkook lângă ea având capul aplecat la fel ca un cățeluș ce regreta ca a mușcat prietenul stăpânului său.
Dar în adâncul sufletului chiar nu regreta.
Își lua și el un scaun și se așeză alături de ea, luandu-i mâna în a lui.
- Nici el nu trebuia să te sărute fix în fața mea. Am simțit că tot alcoolul din mine a zburat atunci și a fost înlocuit cu gelozie și nervozitate. Taehyung va fi bine, stai liniștită. Poate dacă era cuminte și tăcea din gura eram toți trei la cămin acum.
- Va purtați atât de ciudat...șopti și își retrase mâna din a lui, uitându-se la chipul adormit al lui Taehyung. E frumos când doarme. Chiar si cu acele vânătăi.
Scăpa fără să realizeze. Jungkook își dăduse ochii peste cap și începuse a se juca cu degetele lui.
- Eu sunt mereu frumos, nu doar când dorm.
Zise, făcând-o pe Kyong să izbucnească în râs, iar el zâmbi văzând aceasta imagine...
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...