— MI KYONG —
Și...uite-ma aici.
În fața ușii camerei de la cămin unde probabil după ușa mă așteptau cei doi colegii ai mei de cameră. Jungkook și Taehyung. Din câte aflasem de la gură-sparta de sorumea. Fata aia vorbește numai de ei, mai ca m-a înebunit
Nu știu ce era nu era în regulă cu ea. Îmi aranjez mai bine peruca care ma făcea să arăt a ,, băiat" să zicem și hainele. Ma durea pieptul de numai puteam dar trebuia să rezist durerii.
Cel mai mult mă temeam de atunci când voi avea menstruația. Clar o sa fiu prinsa atunci, mai ales că mă ține câteva zile lungi.
Am vrut să deschid ușa dar aceasta fusese deja deschisă de un băiat mult mai înalt decât mine Desigur. Înghit în sec când îi simt privirea pe mine care ma analiza.
Deja parcă regret că am venit aici.
— Și...începe el discuția. Tu ești băiatul care trebuia să vină aici? Pari mai mult a fata dar îmi fine. Kyong, nu?
Sunt ca și o furnică pe lângă el...
Imi venea pur și simplu să îi dau una în genunchi și să fug unde vedeam cu ochii. Dar nici nu cred că apucam sa fug pentru că matahala asta m-ar fi prins din prima.
Cred că de aceea zicea sora mea că tipi ăștia arată a zei. Dacă ar fi să îi descriu prin trei cuvinte, ar fi : Sac de mușchi. Așa era tipul. Sa nu mai zic că mai era și tatuat pe brațul drept... Cred că era a doișpea sută la mie.
Îmi fac curaj să-mi ridic privirea de pe pieptul său ce avea o masă musculara mare cu siguranță. Avea și piercing-uri...
Doamne Mi kyong...cu ce fel de matahală ai picat?
Clipesc des, de trăsăturile feței sale.. nici nu mai era nevoie să vorbim. Cum am zis. Un zeu.
— D-Da. Eu sunt, K-Kyong. Îmi venea să-mi dau o palmă mintală când am realizat că mă bâlbâim. La naiba, Mi! Presupun că tu ești...colegul meu de c-camera.
Când am văzut că rânjea, mai ca intram de pământ de rușine. Pun pariu că eram și roșie. Fuck.
— Bun. Eu sunt Jungkook. Se prezenta după se dăduse din fața ușii. După fața ta se vede clar că ești boboc. Așa că nu cred că mai e nevoie de alte introduceri.
Cum se dăduse din fața ușii, cum am intrat în camera si m-am rugat la toți sfinții să avem camere separa-
S-a dus speranța. Erau exact trei paturi. Într-unul era un alt tip care nu era nici el mai prejos decât Ado- Jungkook.
Aish..cum aveam să supraviețuiesc un an fără să mă prindă..? Eram un șoricel între două mâțe turbate..Scap bagajul din mână, asta facându-l pe tipul din pat să privească spre mine. M-am panicat și m-am întors să plec de acolo dar m-am lovit de un piept dur. Era clar al cui era..
— Unde vroiai să pleci? Nu faci cunoștință și cu Tae, băiete? Plus, mai stăm și noi la discuții, nu scapi așa rapid.
— E-Eu..voiam să ma duc..la baie!
— Te duci după.
Mă apucă de mână și imediat mă trase după el ajungând să fim toți trei în patul lui Taehyung, aparent. Fuck..fuck, fuck! De ce trebuia să pic la mijloc? Era al dracu de incomod.
— Tae, el este noul nostru coleg. Nu e așa că e foarte drăguț? Începuse să-mi ciufulească părul așa că m-am panicat puțin, pentru că putea să-mi de-a peruca jos din cap. Poate o să-ți iasă și ție ceva cu el, cine știe.
Văd că acel Taehyung începuse să mă analizeze din cap pana in picioare. Inima mea începuse să bată atât de tare, mai ca avea să iasă din piept. Ce e în neregula cu tipi ăștia? Dacă era gay ăla..era clar că am belito.
— Eh, arată cât de cât ok. Măcar vom avea o nouă jucărie. Bietul Eun a fugit de a mâncat pământul din păcate.
Auzind asta m-am ridicat imediat de lângă ei, fiind extrem de speriată
— D-Daca va atingeți de mine, j-jur ca va fac să regretați!
Matahala aia de Jungkook se ridică și el în picioare după înainta spre mine. Din instinct m-am dat și eu în spate, dar mare greșeală căci am ajuns să cad într-un pat.
Atât de mult mă iubești Doamne?!
Am început să țip în momentul când Jungkook se puse deasupra mea, dând cu pumnii în piept său de ziceai ca e de piatră, după să mă zbat sub el.
— T-Te rog nu îmi face nimic! Sunt prea tânăr!
Începusem chiar să plâng dar râsul celor doi m-au făcut să mă opresc din a mă zbate și lovi.
— C-Ce este atât de amuzant?! Strig după cu toată forța mea l-am dat pe Jungkook jos după mine. Pentru voi e amuzant să faceti asta?!
Strig când îmi dădusem seama că cei doi doar se jucaseră cu mine, deși eu tremuram toată din cauza sperieturi.
— Eh haide. Doar am glumit. Doar nu crezi că te violam, nu? Se uită spre mine după se oprise din râs când a văzut că lăcrimam. Nu..? Întrebă din nou.
— Duceți-va dracu. Dacă sunt mai mic, asta nu înseamnă că sunt prostul sau jucăria voastră, da? Dacă aveți chef de futut, sunt destule curve pe centura. Am văzut o chiar și pe mă-ta. Dacă vouă vi se pare amuzant sa glumiți cu așa ceva, atunci ar trebui să vă faceti un control la cap!
Nervoasă l-am si pălmuit pe Jungkook după am fugit din camera de cămin. Poate că eram fata, dar nu permiteam ca niște ,,regij ai junglei" să se joace cu mine. Cel puțin Jungkook ăla.
— Deja de-abia aștept să scap de ei.
Murmur.
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...