- AUTOR -
Se uita șocat către ea, care oprise aragazul și dăduse jos mâncarea de pe el. Fata oftă puternic și se așeză pe un scaun, încercând să își liniștească ritmul bătăilor inimii.
Privirea ei se duse și ea către Taehyung care încă era blocat în loc.Ce a pățit?
Confuză se ridică de pe scaun și se apropie de Taehyung care simțea că inima o săi iasă din piept daca se apropia prea mult de el, așa că se dăduse puțin câte puțin mai în spate, confuzia fetei tot crescând.
- Taehyung? Îi rosti numele, cea ce îl făcu pe băiat să roșească. Yah, ce ai pățit? Ești roșu la fața!
Mâna șatenei se lipi lent de fruntea lui Taehyung care fără să mai reziste din cauza rușini imediat fugise din bucătărie, lăsând o pe Kyong șocată.
Se uită și ea la mâna ei analizând o pe toate părțile dar nu văzuse nimic în neregulă. Se încruntă dar dăduse neștiutoare din umeri și își văzuse de treabă.
Taehyung în schimb, se duse imediat către Jungkook și sărise lângă el în pat fiind mai roșu decât racul.
- Jungkook, te rog dă-mi doi pumni să-mi revin..nu vreau să-mi placă băieți! Mama si tata o sa ma omoare pentru așa ceva. Eu-
- Hop, hop. Pune pauză. Îl întrerupse Jungkook pe Taehyung, ridicându-se în fund oftând. Of Taehyung! Ți-am zis că o să te îndrăgostești de mine. Uite. Își puse mâna pe umărul băiatului, cealaltă fiind în dreptul inimii sale pentru un efect mai dramatic. Îmi pare rău Taehyung dar mie îmi plac femeile. Știu că sunt foarte irezistibil dar-
- EWWW!! Tipa mai mult și se ridică de lângă el. cine naiba s-ar îndrăgosti de tine? Nu, mă refeream la Kyong... Soptise de data asta ultima parte. Cred...că încep să-l plac.
Jungkook începuse să râdă cu poftă auzind mărturisea băiatului care se aruncă în patul său cu chipul între perne. Nici nu știa de ce i-a spus lui Jk. Știa că va râde de el.
- Se vedea pe chipul tău de adolescent la prima dragoste. Mi-am dat seama mai de mult, nu-i problemă. Oricum eu-
- E aici doar de o săptămână și a reușit să mă cucerească...
Faptul că zise asta pe un ton de îndrăgostit îl amuza și mai tare pe Jungkook care se abținea să nu râdă.
- Stai liniștit, cred că tot pe fete ești.
- Dar Kyong e-
- Taci, știu eu ce zic. Trebuie doar să mai verific ceva. Dar pentru asta, va trebui să mi te alaturi.
[...]
URMĂTOAREA ZI LA LICEU...
ZIUA I
- KYONG -
Aveam atâtea emoții...îmi era foarte frică că cineva își va da seama că sunt fata. Daca îmi prima zi am frica asta, în tot anul cred că o să-mi cadă părul din cauza stresului pe care îl am. Intrând în curtea liceului parcă fața îmi căzuse...
Băieți. Peste tot băieți unde vedeai cu ochii. Dar la ce aveam să mă aștepți? Era un liceu doar de băieți. Înghit în sec și cu o mare reținere înaintez în fața pentru ai găsi pe minunați mei colegi de camera care mă lăsase singura.
Dar momentand trebuia să-mi găsesc și eu colegi care erau împrăști-
- Bună!
Imediat un țipăt îmi scăpase din gura de toți elevi se uitaseră la mine, când cineva ma atinse pe umăr.
Din instinct, i-am prins brațul și l-am pus imediat la pământ.Dar imediat regretasem asta, deoarece văzusem un băiat mai fragil, având și ochelari ce îi căzuseră pe jos.
- I-Imi pare atât de r-rau! Mă bâlbâi, ajutându-l imediat să se ridice de jos. M-am panicat când ai apărut dintr-o dată în spatele meu și-
- Yah, e în regulă! Spuse acesta chicotind cea ce ma făcuse să zâmbesc ușor. Știu că este vina mea. Nu trebuia să vin pe la spatele tău, probabil te-am speriat! Mie îmi pare rău! Eu sunt Jaehyun. Tu?
- Kyong! Răspund întinzând mana spre el, de această dată zâmbind el. Încântată de cunoștința.
Îmi apucase mana scuturând o ușor. Presimțeam ca era un băiat bun, de încredere și un prieten excelent. Cea ce ma făcuse să mă simt relaxată puțin pentru un moment.
[...]
În prima zi normal ca tot ce am făcut a fost să discutăm câte ceva sa ne luăm cărțile și să ne cunoaștem noi între noi. Se pare că Jaehyun avea să fie coleg de clasă cu mine cea ce ma bucura extrem de tare, așa că am ajuns să stăm împreună în banca.
Când am intrat în camera de cămin i-am văzut deja pe băieți în camera. Probabil pentru că am mai stat puțin de vorbă cu Jae.
- Bună băieți. Îi salut ducându-mă spre dulap să-mi ales haine de schimb. Cum a fost prima voastă zi de școală?
- Hmm, destul de buna. Răspunse Jungkook. A ta? Te văd foarte fericit.
- Excelenta. Răspund și eu vrând să mă duc spre baie dar îl văd pe Taehyung ca se puse în fața mea. Ăm...Tae? Nu te dai din fața mea?
Îl văd pe Jungkook ca se ridică din pat și înainta spre noi, iar cea ce spuse mă făcuse să îngheț..
- Dar de ce te duci la baie? Până la urmă suntem băieți Kyong. Nu avem ce să vedem nou, nu?
Fuck,am belito.
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...