—- AUTOR -—
A doua zi, într-adevăr Taehyung deja plecase din de dimineață înainte ca cei doi să se trezească. Totuși la câteva minute după plecarea lui, se trezise și Kyong din cauza durerii insuportabile de burta.
Se ridicase în fund, având încă somnul în ochii, mâinile ei fiind în jurul burții. Deja regreta ca venise la liceul ăsta, parcă un an de stat acasă degeaba nu suna rau. Se aplecă pentru a căuta niște pastile de durere, dar începuse să înjure.
Nu le găsea. Iar singura soluție era să suporte toate durerile din a doua zi. Avea să fie un adevărat chin la liceu.
Totuși ce nu știa ea, era ca Jungkook se trezise și el din cauza micilor ei gemete de durere, dar continua să aibe ochii închiși, prefăcându-se ca doarme.
Ah Kook, vei face și pe doctorul se pare.
—- Înjură cât vrei, scumpule. Vorbi într-un final, pe un ton somnoros și răgușit. Ai mâncat ceva stricat aseară? Întrebă de parcă nu ar fi știut motivul durerii.
-— Asta nu e treaba ta... murmură un răspuns. Baia e a mea, reziști și fără să faci duș.
-— Dar-
Ce sa mai spună Jungkook căci fata in a doua secundă deja era în baie. Oftă și își puse pătură în cap. Sora lui Taehyung ce mai era așa morocănoasă când era pe stop. Nu o suporta deloc, dar parcă cu Kyong era diferit.
Își închise ochii, dar imaginea fetei cu ochii negri ca cărbuni îi venise în minte.
-— Aghhhhh! Țipă dintr-o dată nervos și aruncă perna înspre patul fetei. Ce dracu îmi faci, Kyong! Nu mă mai bântui cu privirea aia. Bântuie l pe Taehyung, nu pe mine.
Se ridică în fund și își trecuse mana prin păr. Începea să o urască pe fata deja pentru unele reacții pe care i le provoca. Și lui, dar și lui Taehyung din câte aflase de la el.
Sau poate nu o ura pe ea. Ura sentimentul de gelozie pe care îl provoca când Taehyung vorbea despre ea.
Vei plati pentru toate astea cu nopți grele din partea mea.
Privirea i se duse spre cel ( cea) care ieșise din baie fiind gata de școală. Aceasta nici nu îi aruncase o privire căci se duse în bucătărie.
—- Mă ignori ,,frumosule"? Bine, îmi place cum joci. Și eu te voi ignora la momentul potrivit. Șopti.
[...]
<Mai târziu, la liceu...>
Privirea lui Jungkook în pauza era neîncetat pe silueta fetei care stătea cu un coleg de al ei. Era iritat, nu de faptul că starea cu el. De faptul că râdea neîncetat la ăla.
Voia să stea deoparte pe tot parcursul pauzelor,însă acum în pauză mare nu s-a mai putut abține. Își aranja puțin hainele ( nici el neștiind de ce) și se îndreptă spre ei.
-— JUNGKOOK -—
Cu pași mari mă apropii de cei doi. Iar cum ajunsesem o luasem pe Kyong după gât și o lipisem de mine, fiind cu capul pe pieptul meu.
-— Ohooo, ce fac băieți mei? Întreb zâmbăreț, și îi ciufulesc lent părul lui Kyong. Despre ce vorbeam aici? Ceva interesant? Gagici?
-— Jungkook...o aud bombănind, depărtându-se puțin de mine. Ce crezi că faci? Nu,nu vorbeam de ,,gagici" . Hyung îmi povestea despre ceva.
Încep să râd nervos când auzisem că pe tipul ăla Jaja sau cum se numea l-a strigat ,, Hyung" adică pe bune, cum să-l strige așa?! Nici măcar nu e băiat. Pe mine și pe Taehyung nu mă strigă așa.
-— Hyung? Repet după ea, încă râzând. Pe mine de ce nu mă strigi așa?
-— Tu nu meriti sa fi numit așa. Hyung da.
Acum, te rog să ne lași. Tu nu trebuia să fi cu grupul tău?Incercam din răsputeri să nu îi pocnesc fața lui ,,hyung". Deja îl uram pe tipul ăla. Când Kyong voia să plece de lângă mine, o prind de mână și o ridic pe umărul meu
Serios acum, ce mănâncă fata asta? Aer la conservă?
-— Ești prea slab, mănânci aer?. Plus, Jaja nu e de tine. Vino sa stai cu grupul meu, hai. Îi dădusem o palmă peste fund, lăsându-l pe tipul ăla cu ochii in soare. Pff, îți plac tocilari?
-— Îmi plac fetele, nu băieți. Nu sunt gay.
Doamne deci era atât de greu sa mă abțin din a râde. Era prea amuzant să văd cum încearcă să mă mintă deși eu știu adevărul.
Totuși aleg să tac, și să zic ca ea. Deocamdată.
Ajunși la grupul meu și a lui Taehyung de amici, o las în jos încă având o lângă mine, ținând o de braț
-— Salut băieți. Ia uitați ce bobocel minunat sta in camera cu mine și Taehyung. Frumos nu?
-— Urâtule. Mormăi și se ascunse în spatele meu. Vrei ca cei mari să-mi facă zile negre din cauza ta?
-— Nu te prosti, daca se iau de tine, mă iau eu de viață lor. Nu as permite ca bobocul meu preferat să pățească ceva.
Nu aud un răspuns din partea ei, în schimb o văd cum își duse lent mâinile spre burtă. Agh, nu-mi spune că o vor lua durerile de burtă.
În timpul ce vorbeam cu băieți, iar Kyong era la dreapta mea mana mea se afla pe burta ei, mângâind o ușor ca să nu o mai doară atât de tare.
Privirea ei îmi ardea chipul, dar nu aveam curaj să mă uit în ochii ei. La dracu... ochii ăia...mă fac să fac lucruri pe care eu ziceam că nu le voi face nici în ruptul capului.
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...