<3
____________
"Yah! Kim öğretti sana bu kadar güzel yemek yapmayı? Yapma yemeği güzel. Sonra ben hep isterim ve, ve kilo alırım. Minho şişko olurum yapma. "
Karşımda komik bir şey söylemişim gibi gülüyordu. Yaptığı yemekler gerçekten çok güzeldi. Ve bu yemeklerden hep yemek isteyeceğimi düşünüyordum. Bu da beni kilo alacağım düşüncesine itiyordu.
"Jisung saçmalama nasıl kötü yemek yapayım. Hem sen ne zaman istersen sana yemek yaparım. Zırlama şimdi. "
Yemin ediyorum ağlayacaktım. Bir insan nasıl yakışıklı, becerikli, iyi kalpli, çekici ama öküz olabiliyordu? Zırlama neydi? Enik miyim ben????
"Tamam bakışlarınla öldürdün beni bakma da yemeğini ye artık. "
"Eğveğveğv öküz. "
Kısa bir kahkaha atıp yemeğini yemeye devam etti.
(Y/N: Saat gece 2.18 ben açım ve yemek bölümü yazıyorum...)
_____________
Yemeğimizi yedikten sonra tekrar çatıya çıkmıştık.
Yanımızda battaniyelerimiz ve sıcak çikolatalarımız vardı. Minderlerin hepsini bir yere toplamış ikimizin de rahatça oturabileceği bir yer oluşturmuştuk.
Bilgisayarımı çatıya çıkartmıştık çünkü bu gece film izlemeyi planlıyorduk.
"Gel buraya minik sincap. "
Minderlere oturup kolunu gösterdi. Yanına gidip ona sokuldum ve battaniyeyi ikimizin üzerine örtmesine izin verdim.
Başım göğsüne geliyordu ve kalp atışlarını hafif de olsa duyabiliyordum. Huzurluydu. Benim gibi.
"Rahat mısın? "
Mayışmış bir şekilde 'hımhım' cevabı verdikten sonra yine benim bulduğum filmlerden birini izlemeye başladık.
___________
Uyanır uyanmaz onun yüzünü görmek beni mutlu ediyordu. Saat 10'a geliyordu ve gözlerimi açar açmaz yüzümün karşısında onun yüzünü görmüştüm.
Minho hangi açıdan bakarsanız bakın yakışıklıydı. Gözleri, burnu, dudakları, kaşları hep güzeldi. Elimi usulca yanağında gezdirdim. Uyansın istemiyordum. Onu biraz daha izlemek istiyordum.
Saçları ipek gibi yumuşacıktı. Saçlarını boyatmasına rağmen nasıl bu kadar yumuşak ve canlı olduklarını anlamamıştım.
(Lino'nun saçlarına dokunmak istiyorum 😭😭)
Masumdu. Karşısındaki insanı hemen etkileyebilecek birisiydi. Açıkçası başkalarını etkilemesi düşüncesi beni deli ediyordu.
Birbirimize açılmıştık ama ben hâlâ onun bana bu kadar yakın olmasına alışamamıştım. Dün gece uyurken bana arkadan sarılmıştı. Uyuduğum en rahat uyku olabilirdi. Minho'nun yanımda olması kendimi güvende ve sevgi dolu hissetmemi sağlıyordu.
Ellerim yavaşça yüzünde dolanırken hafifçe mırıltılar çıkartıyordu.
"Jisung."
Söyledikleri çok anlaşılmasa da adımı söylediğini anlamıştım.
"Hm."
Bir şey demeden ellerini belime doladı ve beni kendine çekip başını boynuma gömdü. Bunu bu aralar çok sık yapıyordu.
Midemden gelen sesle şok oldum. Aç hissetmiyordum ama midem gurulduyordu.
"Acıktın mı? "
Kıkırdayarak sorduğu soruyla utanmıştım. Hadi ama kim sevgilisinin yanında midesi guruldasın isterdi ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evet °Minsung°
Fiksi Penggemar"Eğer o gün bana mesaj atmasaydın ben yalnız bir hayat sürmeye devam ederdim Minho. Sen benim kurtarıcımsın, her şeyimsin. " 23.06.21 Başlama Tarihi