<3
___________
Jisung'dan
Elimdeki tarağı minhoya verip odadan çıktım ve minanın çantasını kapının önüne bıraktım. Minho hastaneden çıkalı 1 hafta oluyordu. Mina kreşe geçen hafta başlamıştı ve minho kızımız için 5 günde saç modelleri öğrenmişti. Açıkçası bu kadar hızlı öğrenmesini beklemiyordum.
"Jisung baba! Ben hazırım. "
Mina koşarak yanıma geldiğinde çantasını eline aldı ve ayakkabıların giymeye başladı. Bağcık bağlamayı yeni öğreniyordu ve oldukça iyi iş çıkartıyordu.
Minho saçını ortadan ayırıp iki yandan toplamıştı. Bu gün birazcık geç kalktığımız için uzun uzun saç yapmaya vakit yoktu.
"Minho hazır mısın? "
Üzerine hırkasını giymekle cebelleşerek yanıma geldi. Hadi ama bu kadar zor olamazdı.
"Hyung çıkıyor musunuz? "
"Hah jeongin ben de seni çağıracaktım. Akşama aileler toplanacak burda. Senden rica etsem çatıyı biraz düzenler misin? "
Kafa sallayıp asker selamı verince güldüm.
"Tabiki hyung istemen yeterli. "
"Teşekkür ederim. Biz minhoyla minayı bırakıp market alışverişi yapacağız ordan da eve geleceğiz. Sana güveniyorum. Halledersin. Çok zorlanırsan hyunjin öküzünü uyandır zorla ve jisung hyung iron man oyuncakları yüzünden seni affetmemiş affetmesini istiyorsan bana yardım edecekmişsin de."
Gülümseyip tamam dedikten sonra arkasını dönüp gitmişti. Diğerleri henüz uyanmamıştı sanırım. Gerçi saat 9'du bu saatte uyanmamaları normaldi.
Hyunjin'i boğmak istiyordum. İlk tanıştığımız zamanlarda felix'in bana aldığı iron man figürlerimden birini kaybetmişti. Diğerini ise kırmıştı. Evin içinde onu bir güzel dövdükten sonra 1 saat zırlamıştım. Sonuç olarak felix bana aynılarından 2 tane almıştı. Ama onların yerini tutmazdı. Çünkü felix o zamanlar para biriktiriyordu ve harçlıklarından keserek almıştı onları bana.
"Jisung? Daldın gittin sana sesleniyorum. "
"Ha? A şey pardon. Hyunjin'i öldürme planları yapıyordum da. "
"Sen onu affetmemiş miydin? "
"Hayır tabii ki. Sadece birazcık. "
Omuz silkip ayakkabılarımı giydim ve kapıda bizi bekleyen minanın yanına gidip elinden çantasını aldım. Elinden tutup arabaya doğru giderken Minho da arkamızdan geliyordu. Minayı arka koltuğa oturtup kemerini taktıktan sonra kapıyı kapatıp ön yolcu koltuğuna oturdum. Minho da gelip arabaya bindiğinde evimizden çok da uzak olmayan kreşe doğru yola çıkmıştık.
Mina beklediğimden daha çabuk alışmıştı bize. Başta 6 tane erkekle aynı evde çocuk yetiştirmek kolay olmaz diye düşünmüştüm ama oldukça kolay ve rahattı. Birimizin işi çıktığında minaya bakabilecek birileri illa ki evde oluyordu. Zaten daha önce yeğen, kuzen gibi akrabalarına bakıcılık yaptıkları için oldukça tecrübelilerdi.
Minho kreşin önünde durduğunda arabadan indim ve minayı da arabadan indirdim. Minho da yanımıza geldi ve minanın elinden tuttu. Ben de diğer elini tutarken karşı caddeye geçip kreşin önündeki öğretmenin yanına ilerledik. Beni daha önce görmüştü kadın ama minhoyu görmemişti. Mina içeri girecekken onu durdurup eğildim ve yanağımı gösterdim. Kocaman öptükten sonra tekrar gidiyordu ki bu sefer Minho durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evet °Minsung°
Fanfic"Eğer o gün bana mesaj atmasaydın ben yalnız bir hayat sürmeye devam ederdim Minho. Sen benim kurtarıcımsın, her şeyimsin. " 23.06.21 Başlama Tarihi