<3
_________
"Tatile gidiyoruz, tatile gidiyoruz, tatile gidiyoruz. "
"Felix tamam sevgilim tatile gidiyoruz. Sabahtan beri evin içinde tatile gidiyoruz diye koşturmana gerek yok. Hem 2 gün sonra gidiyoruz tatile. "
"Ama, ama heyecanlanmıştım. "
Felix'in bebek gibi dudak bükerek konuşması beni deli ediyordu. Zaten tatlıydı. Daha da tatlı olması hepimizi şeker komasına sokabilirdi.
"Minho bavul hazırlamaya gidiyoruz kalk. Hadi sizde şimdiden hazırlayın."
Minhoya elimi uzattım ve onu koltuktan kakdırdım. Bavulları şimdiden hazırlarsak bu akşam ki planımı rahatça gerçekleştirebilirdim.
Geçen 2 günde bir tane projektör ve sinema perdesi almıştım. 2 gündür çatı katına çıkmalarına izin vermiyordum kapıyı kilitlemiş anahtarı saklamıştım.
Gece yarısı herkes uyuduktan sonra çatıya projektörü ve sinema perdesini yerleştirmiştim. Tabi yeni eşyalar da sipariş etmiştim. Bizimkilerin hiçbir şeye bakmasına izin vermemiştim. Süpriz olacaktı. Gerçekten neler karıştırdığımı merak ediyorlardı. Bu gece göreceklerdi.
Tatil olayı da şöyleydi. Biz ben, jeongin, felix ve seungmin olarak diğerlerine tatile çıkmak istediğimizi söylemiştik. Ve onlar da kabul etmişlerdi. Ormanlık alanda bir ev satın almıştık beraber.
Şimdi neden kiralamak yerine satın aldınız derseniz biz orayı kışın kafa dinleyebileceğimiz bir yer olarak almıştık. Gerçekten güzeldi. Odaları, mutfağı bir çok yeri tahtadandı ve çok güzel bir görüntü oluşturuyordu.
"Jisung yine daldın gittin. Hadi hazırlayalım ne hazırlayacaksak. "
Dolabın içinden iki tane kocaman valiz çıkarttım. Şehirde bir işimiz olmadığı için orda uzun süre kalmayı planlıyorduk. Uzun süreli kafa tatili kulağa hoş geliyordu. Evi döşeli bir şekilde aldığımız için eşya taşıma sorunumuz yoktu. Sadece giderken bize yaklaşık 1 ay yetecek kadar yiyecek, abur cubur, içecek almamız gerekiyordu.
Dolabımın üst rafından kazaklarımı ve eşofmanlarımı çıkarttım. Dağlık alan olduğu için büyük ihtimalle soğuk olurdu.
"Kalın şeylerden daha fazla al yanına soğuk olursa hasta olmayalım. "
Kafa sallayıp kendi eşyalarını bavula yerleştirmeye başladı.
"Bizi çatıya 2 gündür çıkartmıyorsun ne işler karıştırıyorsun acaba? "
"Akşam görürsünüz. "
Başka birşey söylemedim ve valizimi yerleştirmeye devam ettim.
__________
"Bekleyin, yavaş yavaş gelin. "
Hepsinin gözünü bağlamış çatıya çıkartıyordum. Vagon gibi arka arkaya dizilmişlerdi. Görmeniz lazımdı birbirlerinin tişörtlerine sıkıca tutunmuş düşmemeye çalışıyorlardı. Çok tatlılardı.
"Gelmedik mi daha? "
"Bekleyin kapıyı açacağım. "
Cebimden anahtarı çıkartıp kapının kilidine soktum. Kilidi çevirip açtıktan sonra vagonlarımı(!) çatıya çıkarttım ve yan yana gelmelerini sağladım.
Son kez ışıkları kontrol edip yaktıktan sonra her şey hazırdı.
"Tamam açabilirsiniz gözünüzü. "
Sanki bu anı bekliyormuş gibi hemen gözlerindeki bezleri çıkarttılar ve ağızları açık bir şekilde etrafı incelemeye başladılar.
"Woah burası bizim çatı mı? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evet °Minsung°
Fanfiction"Eğer o gün bana mesaj atmasaydın ben yalnız bir hayat sürmeye devam ederdim Minho. Sen benim kurtarıcımsın, her şeyimsin. " 23.06.21 Başlama Tarihi