Evet 30

36 7 4
                                    

<3

____________

"Evet Minho. Bu gün 1. Gün. Kamera kaydı almayı sevmiyorum ama bunu yapmak zorundaymış gibi hissediyorum. Her neyse her zaman geldiğimiz sahile geldim. Yanımda olduğunu düşünerek denizi seyrediyorum. Söyleyecek çok fazla bir şeyim yok. Zaten birazdan hastaneden kaçtığımı anlar peşime düşerler. Evet hastaneden kaçtım. Çünkü orası çok boğucu, hastaneleri sevmediğimi biliyorsun. Seni seviyorum. "

Ağlamamak için ne kadar dirensem de kamerayı kapattığım gibi akmıştı yaşlar yanağıma. Olmuyordu. Daha ilk günden onun yokluğu beni boğuyordu.

"Jisung! "

Arkamdan gelen sesle irkilip sese döndüm. Bangchan hyung sinirli bir şekilde bana doğru geliyordu. Demek ki hastaneden kaçtığımı fark etmişlerdi.

"Ne işin var senin burda? Hastaneden nasıl kaçarsın jisung? "

Bağırıyordu. Başımı aşşağıya eğip onu duymazdan geldim. Zaten canım yanıyordu bir de onunları hastaneden kaçarak korkutmuştum.

"Özür dilerim. Ama gitmem gerekiyordu hyung. "

Yanıma oturup kolunu omzuma attı ve beni kendine çekti.

"En azından gidiyorum diye haber verseydin. Ben seni bi şekilde çıkarırdım hastaneden. "

Gerçekten mi dercesine yüzüne baktım. Onlara söylemek aklımdan geçmişti ama kızarlar diye söylememiştim.

"Kızarsınız sandım. "

Boşver dercesine elini salladı ve başını başıma yasladı. Kazadan sonra bana en iyi gelen chan hyungdu. Diğerleri benim yüzümden olduğunu düşünür diye korktuğum için onlarla konuşamamıştım ama chan hyung hemen yanıma gelmişti. Açıkçası onlara minnettardım. Ben olsam arkadaşım neden daha çok zarar gördü de sen görmedin diye kızardım.
"Ee ne yapıyordun burda? "

Elimdeki kamerayı göstererek kısaca ne yaptığımı açıkladım.

"İzlerken ağlayacaktır kesin. Minho göstermese de duygusal biri. Özellikle konu sen olunca. "

"Biliyorum. Gidelim mi hyung? "

Ayağa kalkıp üzerini silkeledi ve elini uzatıp kalkmama yardım etti.

____________

"Minho. Ben sana en fazla 10 gün demedim mi? 8 gün oldu. Daha ne kadar uyuyacaksın? Beni eve gönderdiler. Gitmek istemedim biraz ortalığı ayağa kaldırıp kriz geçirmiş olabilirim. Sakinleştirici yapıp zorla getirdiler. Yatağın sol tarafının boş olması hiç hoşuma gitmiyor lee minho. Çabuk uyan. "

_________

"Bu gün tam 10 gün oldu minho. Saat şu an 11.50 11. güne gireceğiz. Son dakika uyanıp bana sarılır mısın? Doğru boynun hala kırık ve ayağa kalkamıyorsun. Neyse ben sana sarılırım. Uyan artık minho. Kendi iradenle daha ne kadar o dünyada kalacaksın? "

__________

"15 gün oldu minho. Koskoca 15 gün. Bu gün minayı ziyarete gittim. Sürekli seni sorup durdu. Ona senin hasta olduğunu ve bir süre uyuduğunu söyledim. Bu arada kızımızı almamız için önümüzde hiçbir engel kalmadı. 1 hafta sonra tamamen bizimle olabilir. O zamana kadar uyanırsın değil mi minho? Hastaneye gelmek istiyorum ama chan hyung ve changbin izin vermiyor. Annemler de sürekli benimle. Sanırım kendime bir şey yapmamdan korkuyorlar. Gidiyorum şimdi annemler yemek hazırladı. Uyan artık sevgilim. Seni seviyorum. "

Evet °Minsung°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin