Evet 7

99 13 16
                                    

<3
__________

"Ya jisung kilo aldım diyorum sana işte niye anlamıyorsun? "

"Minho hyung kilo almamışsın işte tartı yalan mı söylüyor aaaa. "

1 saattir Minho hyunga kilo almadığını anlatmaya çalışıyordum. Sabah aniden eve baskın yapmış ve beni uyandırmıştı. Ve saatlerdir bana kilo aldığını söylüyordu.

"İnanayım mı? "

Dudakları öne büzülmüş gerçekten sevimli bir şekilde onay bekliyordu benden.

"İnan hyung. Gerçekten kilo almadın hem bence zayıflamış bile olabilirsin. Önceden belin bu kadar ince görünmüyordu. "

Aynada kendini süzmeye devam etti. Sanırım yavaş yavaş ikna oluyordu.

"İyi, tamam inandım. "

Sonunda rahat bir nefes vermiştim. Gerçekten Minho hyung bazen çok yorucu olabiliyordu.

"Şey jisung, Felix senin çok güzel kek yaptığını söylemişti de. Bana kek yapar mısın? Canım çekti. "

Minho hyung? İlk defa? Benden ricada bulunuyordu?

"Yaparım hyung tabi. Sen iste yeterki."

"Yada dur birlikte yapalım öyle daha eğlenceli olur. "

Kafamda onaylayıp mutfağa geçtim o da peşimden gelmiş ve sandalyelerden birine oturmuştu.

"Mutfağım savaş alanına döner mi dersin? "

Bir de saatlerce mutfak temizlemeye uğraşamazdım. Zaten mutfak mermeri siyah olduğu için en ufak bir lekeyi bile gösteriyordu.

" Saçmalama jisung bu grupta en iyi yemek yapan benim bir kere. Mutfağın savaş alanına dönmesi imkansız gibi bir şey. "

" Hyung yemek yapmıyoruz, kek yapıyoruz. Üstelik etrafa un saçılırsa temizlemesi daha zor olur. Canım mutfağım beni affet. "

Şu an bana "deli misin?" bakışları attığına emindim.

"Jisung sen böyle değildin ha. Felixle takıla takıla içinden eğlenceli, ponçik bir şey çıktı. "

Haklıydı. İlk tanıştığımız zaman herkesle mesafemi korumuş soğukkanlı davranmıştım. Felixle takıla takıla değişmiştim. Önceden bu kadar titiz, koruyucu ve neşeli olmazdım.

"Bende farkındayım değiştiğimin hyung. Eski halime dönmekten korkmaya başladım. Eskisi gibi soğuk, umursamaz olmak istemiyorum. "

Dalgın bir şekilde konuşuyordum farkındaydım. Söylediklerimin yarısını anlamamıştım. Kelimeler ağzımdan öylesine çıkıyordu sanki.

Belime dolanan kollarla birlikte irkildim.

"Bu kadar çok dalma. Yanına yaklaştığımı bile farketmedin. "

Kafasını omzuma koyup o şekilde bekledi. Sonra derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

"Açıkçası eski haline dönmenden bende korkuyorum jisung. Seni kaybetmek istemiyorum. Birazcık bile zorlandığında bana gel. Gerekiyorsa seninle batar seninle tekrar çıkarım. Sorun değil. Yeterki eski haline dönme. Tanışalı daha 4 ay olmuş olabilir fakat benim için çok önemli bir yere sahipsin. Ne olursa olsun bizi bırakma. Grup da bende seninle birlikte neşelendik. "

Bir dakika kalbim niye patlayacak gibi atıyordu?

Minho hyung ilk defa yanımdayken bu kadar uzun konuşmuştu ve açıkçası şaşırmıştım. Ve ilk defa birisi bana arkadan sarılıyordu.

Evet °Minsung°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin