<3
__________
"Ah dur acıyor minho! Yavaş oha oha deldin aq. Yiyeceksin yumruğu gözüne şimdi. Lan ben senden büyüğüm koparırım kafanı aah. "
Evet arkadaşlar evet... Bangchan hyung iğne oluyordu. O yüzden bu çığlıklar feryatlar.
Tam olarak neden iğne olduğunu bilmiyordum. Sanırım bir şeye alerjisi varmış ve bu yüzden de her ay düzenli olarak iğne oluyormuş. Minho iğneyi koluna yaparken de narin olan Chan hyungumuzun canı acımıştı.
Sabahtan beri götü başı devirmiş bir şekilde hepimiz koltukta yatıyorduk. Yapacak bir şey yoktu. Çatı da sarmıyordu artık. Ve zaten havalar soğumuştu. Kasım ayının sonlarındaydık. Sürekli yağmur ve şiddetli rüzgar olduğu için de adam akıllı dışarıdan çıkamıyorduk.
"Yah! Ben acıktım. Sabahtan beri sadece yatıp film izliyoruz acıktım. "
"Minho kalk yemek yap. "
"Olmaz ev sahibi jisung o yapsın. "
"Hı?! 8 kişi aynı evde yaşayalım diyen dedem miydi lan! Kalkın hep beraber yapacağız. "
Koltuktan kalkıp ikişer ikişer hepsini sürükleyerek mutfağa götürdüm. Artık aileleriyle yaşamıyorlardı o yüzden yemek yapmayı öğrenmeleri gerekiyordu.
Ha ben size söylemeyi unuttum, bu 7 deli bana sonunda taşındı. Aileler başta karşı çıksalar bile onları ikna etmiştik. Yani ben ikna etmiştim. Beni yem gibi ailelerinin önüne atıp odadan kaçmışlardı. Ah hatırlamak dahi istemiyordum nasıl gerilmiştim.
"Ya hyung en azından ben yardım etmesem. Civcivin yorgun birazcık. Hem ben ne anlarım yemek yapmaktan?"
"Yok öyle şey yongbok bey. Zaafım olman sana iş yaptırmayacağım anlamına gelmiyor. "
Derin bir nefes alıp verdikten sonra son kez yüzüme baktı ve dolaba ilerledi. Komik görünüyordu.
"Sevgilim sen şu yumurtaları kır ben gerisini hallederim gel. "
Iy vıcık vıcık ilişki öğk. Tahmin edin kimler sonunda(!) sevgili olabildi. Tabii ki hyunlix ikilisi. Jeongin o gün onları evden attıktan sonra birbirlerine açılmışlar açılmasına ama bu sefer de utandıkları için birbirlerinden kaçmaya başlamışlar.
Geçen gün onları banyoya kilitlemiştik jeonginle. Sonunda birbirlerinden kaçmayı bırakıp sevgili olmuşlardı. Cidden öyle görünmelerine falan bakmayın aşk konusunda çok utangaçlardı. Hani annesinin kredi kartını yürüten hyunjin bu mu? derdiniz o kadar.
"Sincap orda dikilme buraya gel çabuk. "
"Emredersiniz efendim. "
Chan hyung elime verdiği çırpma teli ve yumurtalardan sonra ortadan bir anda kaybolmuştu. Sonra etrafa göz attığımda jeongini de göremedim. Şaşırdım mı? Hayır. Bu ikisinde bir iş vardı ama yakında çıkardı kokusu.
Mutfakta 3. Dünya savaşı çıkacakmış gibi hissediyordum. Bir dakika hyunjin eline un mu aldı? Yandık. Özür dilerim siyah fayanslı aşık olduğum biricik mutfağım. Seni özleyeceğim.
_________Beklediğimden daha kolay olan bir yemek yapma ve yeme seansından sonra yine eski yerimize dönmüş ve yayılmıştık.
"Biriniz bana su getirebilir mi? Sanırım çok yedim karnım patlayacak. "
"Karnın patlayacaksa neden su içiyorsun? Daha da şişirir seni. Bekle soda getireyim. "
Bebek gibilerdi. Karnı şişmiş insan su mu içerdi? Ama ben demiştim bu kadar çok yerse olacağı buydu. Ama chan hyung bu işte gel de laf anlat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evet °Minsung°
Fanfiction"Eğer o gün bana mesaj atmasaydın ben yalnız bir hayat sürmeye devam ederdim Minho. Sen benim kurtarıcımsın, her şeyimsin. " 23.06.21 Başlama Tarihi