<3
________
"Ooo bizim aşıklar gelmiş. Aç mısınız? Biz daha yeni yiyeceğiz. Açsanız yardıma gelin değilseniz yallah arabistana. "
Chan hyung bu gün modundaydı anlaşılan. Hepsi kalkmış mutfağa girmişti. Saat neredeyse 12 olacaktı neden bu kadar geç kalktıklarını anlamamıştım.
"Jisung ayakta durma demedim mi ben sana. "
"Ha."
Changbinin ani sesiyle birlikte irkilmiştim. Bizimkileri izlemeye dalmıştım ve onun yanıma geldiğini fark etmemiştim.
"Ayakta durma diyorum geç otur. Yardım etmemi ister misin? "
"Yok yok. İyiyim giderim tek başıma. "
Biraz zor olsa da koltuğa oturmayı başarmıştım. Minho nereye gitti 5 dakika içerisinde diye düşünürken elindeki buz torbası, sargı bezi ve kremi görünce göz devirmiştim.
"Hiç göz devirme beyefendi. Ayağın daha kötü olsun istemiyorum. "
Bir şey demedim ve sargıyı değiştirmesini izledim. Çok dikkatli davranıyordu.
"İşte bitti. Aç değilsin değil mi? "
Hayır anlamında başımı salladım.
"Güzel o zaman seni odaya çıkartıyorum ve dinleniyorsun. "
Tam itiraz etmek için hazırlanıyordum ki dik dik bakışlarını görüp vazgeçtim. Odada tek başıma oturmak istemiyordum.
"Minho odada tek oturmak istemiyorum. "
"Tek olmayacaksın ki sevgilim ben de yanına olacağım."
Bak bu olabilirdi. Cidden tek başıma oturmak istemiyordum çünkü sıkıcıydı.
"Hyungie~ yemeğimiz bittikten sonra oyun oynayalım mı? "
Felix yanıma gelip kolumun altına girmişti. Bu aralar onu ihmal ettiğimi düşünüyordum. Aynı zamanda diğerlerini de. Kafam çok karışıktı ve üstüne üstlük bileğim yüzünden tek başıma yürüyemiyordum.
"Olur minik civciv oynayalım. "
Sevimli bir şekilde gülümseyip yemeğini yemeye gitti.
________
"Ya hadi ama bildiğin hile yaptı. Nasıl geçti o beni? Nerdeyse aramızda 100 metre vardı. "
Minho ve changbin konsolla araba yarışı oynuyorlardı ve ciddi bir çekişmeleri vardı. Minho kazansın diye beklerken oyunu changbin kazanıyordu. Minho da sinirden yamuluyordu. Evet bildiğiniz yamuluyordu. Böyle şekilden şekile giriyordu. Kediler ve minholar sıvıdır arkadaşlar. Bulundukları kabın şeklini alırlar.
"Of hadi ama gidin artık odamdan biz felixle barbie giydirmece oynayacağız."
Önce bir ciddi miyim diye yüzüme baktılar. Sonra ciddi olduğumu anlayıp hayvan gibi anırmaya başladılar. Ne var canım komik miydi?
"Hepinizin odalarına fare koyarım çıkın odamdan! "
Ciddi olduğumu ve gerçekten fare koyabileceğimi bildikleri için elleri havada teslim olur gibi odadan çıktılar. Oh dünya vardı be. Hepsinin bağırışları kafamı şişirmişti.
"Hyung ben de gideyim mi? "
"Hayır gitme. Ayrıca jeongin delisi niye çıktı odadan? Ben sadece diğerlerini kovaladım. Onu da çağır da barbie giydirmece oynayalım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evet °Minsung°
Fanfiction"Eğer o gün bana mesaj atmasaydın ben yalnız bir hayat sürmeye devam ederdim Minho. Sen benim kurtarıcımsın, her şeyimsin. " 23.06.21 Başlama Tarihi