°~1~°

2.7K 135 475
                                    

Haiii. Yeni bir kitap ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Yarı texting biçiminde gitmeyi planlıyorum. Kitaptaki şuan olan shipler:
Uradeku ve Kamijirou

Bakudeku kitabında uradeku ne alaka diyorsunuz biliyorum. Şu anda Bakugo, Deku'ya platonik. Sonralardan Bakudeku olacak. İnş anlatabildim. Her neyse hadi bölüme geçeliimm.

~~~

Dekunun ağzından

Katsuki: Hey aptal deku buraya bak.

Ona baktım. Garip gözüküyordu. Bir şey diyecek sanırım.

İzuku: Ne oldu Kacchan?

Sanki söyleyeceği şeyden vaz geçmiş gibi önüne döndü.

Katsuki: Bir şey yok canım sıkıldı.

Göz devirip Kacchan'ın arkasında bulunan sırama oturdum. Bazen ona o kadar sinir oluyordum ki.. Her neyse şaşırtıcı bir şey değil yine UA Lisesi'nde sıradan bir gün işte.

Çantamı çıkarıp yanıma koydum ve dersin başlamasını bekledim. Beklerken ise gözlerim Uraraka-san'ı izliyordu.. Gülümsedim.

~~~

Okul bittiğinde ayağa kalkıp Çantamı aldım.

Ochako: Hey Deku-kun? Yurda beraber gidelim mi?

Gülümsedim.

İzuku: Olur.

Beraber yurda yürümeye başladık. Nedense içimde biri bizi izliyor gibi bir his vardı. Arkamı dönüp etrafa baktım. Arkamızda yurda yürüyen sınıftan birkaç kişi haricinde biri yoktu. Aldırmadım.

Yurda geldiğimizde içeri girdim.

İzuku: Ben odama gidiyorum.

Ochako: Tamam görüşürüz.

İzuku: Görüşürüzz.

Odama girdim. Çantamı bırakıp üstümü değiştirdim ve biraz dinlenip ödevlerimi yapmaya başladım.

~~~
Bakugo'nun ağzından

YA BU SİKTİĞİMİN KIZI DEKU DAN UZAK DURMUYO YETER SİKİCEM BELASINI TÜM GÜN YAN YANALAR.

*iç ses* Sakin ol lan-

KES AMINA KODUMUN SAKİNİM BEN.

Burnumdan soluyarak ortak salonda Uraraka'ya bakıyordum. Kirishima bir şey anlatıyordu ama sinirden dinleyemiyordum.

Eijiro: Ohooo ben kime laf anlatıyorum ki. Bakubro orada mısın? Dünyadan Bakugo'ya.

Katsuki: Bro bugün sinirim bozuk kusura bakma.

Eijiro: Fark ettim. Neye sinirlendin bu kadar?

Katsuki: Anlatırım bi ara. Neyse ne diyordun?

~~~
Bir süre ortak salonda sohbet ettikten Sonra Kirishima ne olduğunu anlatmam için diretti.

Katsuki: Tamam lanet olası. Ama birine söyleyecek olursan o boktan saçını patlatırım.

Eijiro: Söylemeyeceğimi biliyorsun.

Katsuki: Burada olmaz odama gidelim .

Beni başıyla onayladığında odama doğru ilerledik. Daha yeni yeni Deku'ya olan aşkımı kabul edebilmişken şimdi birine anlatacak olmak garip hissettiriyordu.

Odama girdik. Yatağıma oturdu, bense ayakta dikiliyordum. Anlatırken heyecan yapacağım için oturarak asla anlatamazdım.

Odanın içinde volta attım. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Direk konuya girdim.

"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin