Medya: Earth angel/Bölüm şarkısı
Türkçesi ile beraber yalnıca bu versiyonunu bulabilidiğim için bunu koydum fakat bence şarkının spotfydaki versiyonu çok daha güzel. Onu dinleyin derim.
İyi okumalaarr <3
******
*katsuki'nin ağzından/ balo günü*
Odamda hazırlanıyordum. Çoğu kişi yurttan çıkmıştı bile. Fazlasıyla geç kalmıştım. Hızlı bir şekilde kravatımı bağlamaya uğraşıyordum fakat elim ayağım titrediği için hiçbir şey beceremiyordum. Bugün büyük gündü. Çok heyecanlıydım.
Deku o günden beri yüzüme bile bakmamıştı. Yanımdan geçerken başını eğiyor, beni görünce yolunu değiştiriyordu. Ve üzgün görünüyordu. Benimle konuşmamıştı. Bense olabildiğince yakın davranıp neler olduğunu anlamamış ve anlamaya çalışıyor gibi davranmış, saf ayağına yatmıştım.
Telefonumun hattını değiştirdim. Anonim olarak son konuşmamızdan bu yana baya bir süre geçmişti. Birkaç mesaj atmış fakat hiçbirine dönüş alamamıştı.
BROKOLİM
Siz: merhaba.
Siz: Seni yurttan ayrılırken gördüm.
Siz: Fazlasıyla güzel görünüyordun.
*çevrimiçi*
*görüldü*Brokolim: Oh teşekkür ederim.
Brokolim: Bak geçenki konuşmamız için gerçekten özür dilerim..
Siz: Sorun yok.
Siz: Alışığım seni başkaları ile görmeye.
Siz: Eeee? Katsuki ile mi dans edeceksiniz?
Siz: Gerçi gördüğüm kadarıyla pas bile vermiyorsun çocuğa
Brokolim: Kaçıyorum denilebilir.
Brokolim: Ve hayır dans etmeyeceğiz.
Siz: Neden?
Siz: Yayılan fotoğraftan dolayı falan mı
Brokolim: Tam olarak değil ama onun da etkisi var.
Brokolim: Bugün yanıma gelecek misin?
Siz: Normalde gelmeyecektim
Siz: katsukiden hoşlandığını düşünürsek de gelmem çok saçma olur
Siz: Reddedileceğimi bile bile
Brokolim: Gelmeyeceksin yani?
Siz: Hayır geleceğim
Siz: Bende söz sözdür ve ben bunun sözünü vermiştim
Brokolim: Üzüleceğini bile bile mi?
Siz: Evet.
Siz: Her türlü geleceğim.
Brokolim: Reddedersem ne olacak? Bir daha konuşmayacak mıyız?
Siz: İki seçenek var. Ya benimle dans edeceksin ya da yüzüme karşı senden vaz geçmemi söyleyeceksin. Bu konuda anlaşmıştık hatırladın mı?
Brokolim: Hmhm
Siz: Dans etmeyeceğine eminiz. Yüzüme karşı vaz geç diyeceksin ve seninle konuşmaya devam ettiğim halde vaz geçemem. Ama anlaşmamız o yönde olduğundan dolayı evet muhtemelen bir daha konuşmayacağız ve ben elimden geldiğince senden uzak duracağım.
Siz: Konuşmaya devam edersek kim olduğumu da bildiğin için rahatsız olabilirsin
Siz: Seni rahatsız etmek istemem. En iyisi uzaklaşmak olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/
FanfictionBilinmeyen: "Sana baktım ve dedim ki.." Siz:? *çevrimiçi* *yazıyor..* Bilinmeyen: "Oh,oh,oh" Bilinmeyen: "Benden nefret etme.." Böyle yaptığında ne diyeceğimi bilemiyordum. Siz: Nefret etmiyorum. Yine de.. Seni sevemeyeceğimi biliyorsun değil mi Bi...