°~33~°

421 60 41
                                    

Medya: Bölüm şarkısı

*****

Çok geçmeden denki'nin kuzeni yanımıza ışınlandı. Muhtemelen Kacchan yukarı çıkarken korkup görülmemek için aşağı geldi. Onlar aralarında konuşmaya başlamışken bende kacchanı takip edip arkasından gittim.

Odasına girip kapısını kapattığını gördüğümde hemen gidip kapısını tıklattım. 

Katsuki: Ne var?

İzuku: Benim. Gelebilir miyim?

Cevabı kapıyı kitleyerek verdiğinde özür diledim fakat karşı taraftan ses gelmedi. Bu yüzden odama gittim ve sakinleşmesini bekledim. Biraz bana siniri geçsin o şekilde konuşacaktım. Ne de olsa haklıydı şuan üstüne gidemezdim. Keşke bu kadar uzatmasaydık şakayı. 

Onun sakinleşmesini beklediğim sırada yemek yapmak için mutfağa gidecektim. Bugün yemek sırası bendeydi. Öncesinde gidip duşa girdim.  Yapay kan ile kirlenmiş tişörtümü çıkarttım ve aynı şekilde yapay kan ile kirlenmiş olan bedenimi suyun altına bıraktım. 

Bir süre sonra yıkanıp çıktım ve bornozumu giydim. Saçıma da bir havlu atıp odama döndüm. Dolaptan aldığım temiz bir tişört ve eşofman giyindim. Kafamdaki havluyla saçlarımı kuruladım. Kurutma makinesi kullandığımda fazla kabarıyorlardı bu yüzden çoğunlukla havlu ile ıslaklığını alıp nemli bırakmayı tercih ediyordum.  

Mutfağa gittim. Muslukta ellerimi yıkayıp ne yapacağımı düşündüm. 

Kendimi affettirmek için köri soslu makarna?

Diye düşündüm.Güzel olabilirdi. Kacchan köri'yi çok sever. 

Vakit kaybetmeden yapmaya koyuldum. Malzemeleri çıkardım ve yaparken sıkılmamak adına kulaklığımı taktım. Aklıma dinleyecek şarkı gelmeyince Bilinmeyen'e yazdım. Gerçi artık bilinmeyen olduğunu sanmıyorum ama olsun. 

BİLİNEN BİLİNMEYEN

Siz: Merhabaaa

Hemen çevrimiçi olup gördü. Ve görüldüde bıraktı. 

Siz: Bana şarkı önerir misin? Şarkı zevkin çok güzel. 

Bilinen Bilinmeyen: Dktt-Sana bu kadar uzakken

Yazdı ve çevrimdışı oldu. 

( Not: Yazar-kun'un dktt takıntısı var)

Şarkıyı playlistime ekledim. Onun bana attığı şarkılarla oluşturduğum bir playlistim vardı. Playlisti açıp yemek yaparken dinlemeye başladım. 

"Ölsem mi acımdan? Yansam en içimden. Sana bu kadar uzakken yakın olsak ne fark eder?"

"Duramazsam yanında, gelemezsem peşinden. Mahrumken gülüşünden, yaşasam da ne fark eder?"

Sözleri oldukça anlamlıydı. Ve şarkı çok güzeldi. Dinlemeye devam ettim. Şarkının bitimine doğru birisi gelip kulaklığımı çıkardı. Arkama baktığımda Denki'nin kuzeni arkamdaydı. 

Nue: Seninki hala sinirli mi?

İzuku: Benimki?

Nue: İçeride sizin hakkınızda çifte kumru diye konuştular. 

Duyduğum şeyle yüzüm ısınırken karşılığında bir şey söylemedim ve soruya döndüm.

İzuku: Evet ama affettiririm sorun yok. 

İzuku: Yani umarım.

Nue: Şaka eğlenceliydi bu arada güzel kurguladık. 

İzuku: Öyle. Ama fazla uzattık sanki.

"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin