°~21~°

769 84 109
                                    

Katsuki'nin ağzından

Kontrolden sonra hastaneden çıkış yapıp yurda gelmiştik. Feci derecede uykum vardı ve o siktiğimin hastane koltuğunda her yerim tutulmuştu.

Yengem için değer be Katsuki..

Değmese niye yatıyım zaten aq orda?

Mantıken yani evet.

Yurt odamıza çıkmak için merdivenlere geldiğimizde elindeki değnekler ile çıkmasının zor olacağını biliyordum. Bileğim alçıda olduğu için kucağıma da alamıyordum. O sırada deku boş boş merdivenler ile bakışıyordu.

Ona sırtımı dönüp önünde yere çöktüm.

İzuku: Ne yapıyorsun?

Katsuki: Çık sırtıma. Seni yukarı kadar taşıyacağım.

İzuku: Zaten bileğin sakat gerek var mı?

Katsuki: Fikrimi değiştirmeden çık hadi mankafa.

İzuku: Pekala.

O yavaşça sırtıma çıktığında düşmemek için ellerini boynuma doladı. Ayağa kalktım ve üst kata çıktık. Onun odasının önünde durdum ve kapıyı açıp onu yatağına indirdim.

İzuku: Teşekkür ederim Kacchan.

Katsuki: Önemli-

Esnemem ile lafım kesildi ve dolan gözlerimi kırpıştırdım.

Katsuki: -Değil.

İzuku: Çok uykun olmalı. Orada doğru düzgün uyuyamadın zaten.

Katsuki: İyiyim ben. Bekle eşyaları getireyim.

Odadan çıkıp eşyalarımızı aldım ve kendiminkileri odama bıraktıktan sonra onun eşyalarını vermek için odasına gittim. Ardından eşyalarını yere bıraktım.

İzuku: Benim yüzümden 1 haftadır uykusuzsun özür dilerim ve her şey için cidden teşekkür ederim kacchan.

Katsuki: Özrünü bir şartla affederim.

Soru soran gözlerle bana baktığında konuştum.

Katsuki: Sırtıma masaj yapacaksın.

Kıkırdadı.

İzuku: Bu muydu?

Katsuki: Ne bekliyordun? Geberiyorum ağrıdan.

İzuku: Yat hadi.

Dediğinde yatağını gözü ile işaret etti.

Dünden razı bir şekilde yatağına yüz üstü uzandım. Biraz kıpırdadı ve rahat olabileceği bir pozisyonda hemen dibime oturduktan sonra lakosumu hafif yukarı sıyırdı.

(okuldan çıkıp hastaneye gittiği için üzerinde hala okul kıyafetleri var Katsuki'nin)

Dirty mind..

Kes sesini siktiğimin sapığı.

Yanındaki varken neden beni sikesin ki?

Ona tam cevap vereceğim sırada sırtıma yapılan nazik dokunuşlar ile tüm bedenimin titrediğine yemin edebilirim.

Onun dokunuşlarını çıplak sırtımda hissetmek sert bir şekilde yutkunmama neden oldu.

İzuku: Kacchan tüm sırtın sepsert olmuş bilseydim yanımda kalmana izin vermezdim.

Katsuki: İznine ihtiyacım yok yine de kalırdım.

Varla yok arası bir gülme sesi duyduğumda yaklaştığını hissettim. Saçlarımın arasına bir öpücük kondurduğunda hafif kızaran yüzümü gizlemeye çalışarak ona sinirli durduğunu umduğum bir bakış attım.

"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin