°~22~°

712 83 93
                                    

Medya: Fitz and the tantrums- out of my league 

Bölüm şarkısı*

Normalde bilgisayarın klavyesi sorunlu olduğu için telefondan bölüm yazıyordum ama telefonumu da kırdım.. Teknolojik alet düşmanıyım resmen bu ne mq..

Her neyse annemin eski diz üstü bilgisayarını bulduk ve annem bana verdi. Telefonum yokken kullanmam için, artık bölüm atabilcem cok mutluyum. 

beklettiğim için özür dilerim ama siz zaten alışıksınız benden bölüm beklemeye. Normalde de ayda yılda bir bölüm attığım için ASKLJSFKGSJŞSKDJFGŞD

Çoğu okuyucum bildirim gelmediğini söylüyor. Bu yüzden yeni bölümleri duyurular kısmından bildireceğim. Duyuru bildirimleri için hesabımı takip edebilirsiniz :3

hadi bölüme geçeliim. 

****

*İzuku'nun ağzından*

Yemekten sonra Kacchan bir yere gitti ve ben ise değneklerimin yardımıyla kalkıp ortak salona ilerledim. Biraz telefona bakındım. Uzun zamandır anonimden ses soluk yoktu. Ona yazma kararı aldım ve sohbetine girdim. 

Siz: Selam bilinmeyen

Siz: Uzun zamandır yoksun merak ettim

Siz: Naberr

Mesajlarım iletilmedi. İletilmesini beklerken sohbetinden çıktım ve oyun oynadım. 

15-20 dakika kadar sonra tuvaletim geldiği için değneklerime tutunarak kalktım. Ortak kullandığımız banyoya ilerledim ve ışığın yanık olduğunu fark ettim. İçeride biri var mı yoksa sadece ışığı açık mı unutmuşlar diye kontrol etme amacı ile kolumu kaldırıp elimi kapıya yaklaştırdım. Tam tıklatacaktım ki kapı açıldı.

İçeriden belinde havlusu, ıslak ve seksi vücudu ile..-

Hayır bunu söylemedim baştan alalım.

İçeriden belinde havlusu ile Kacchan çıktı. Duştan çıkmış olmalıydı. Elindeki havlu ile saçlarını kurulamakla meşgulken beni görünce duraksadı. Bense zar zor bakışlarımı vücudundan çekip yüzüne baktım. 

Düzeltme. Seksi vücudu. 

HAYIR!

Evet.

Tamam belki..

Katsuki: Bir şey mi oldu?

İzuku: Tuvalete girecektim ben.

Katsuki: Onu demiyorum. Yüzün kıpkırmızı ve öküzün kazığa baktığı gibi bakıyorsun. 

İzuku: Öyle mi?

Katsuki: Öyle.

Gözlerimi kaçırdım.

İzuku: Şey ya sıcak oldu bura hem içeriden de buhar geliyor ya ondandır. Ben bi yüzümü yıkayayım. 

Yanından geçip içeri girdiğimde dar olan kapı eşiği yüzünden tenlerimiz birbirine değdi. Aynadaki yansımamızdan sırıtarak bana baktığını gördüm. Ardından ise gitti. 

Ondan etkileniyorsun.

Ne?

Etkilenmiyorsan bile , ki bu çok düşük bir ihtimal. Yatakta üzerine düşmesinden ve az önce gördüğün manzaradan sonra artık etkiliyorsun. 

Aklıma üzerime düştüğü an gelince kanın yüzüme uyguladığı basıncını hissettim. Çok utanç verici bir andı. Kafamı kaldırıp tekrar aynaya baktığımda pamuk prensesin yediği elmadan bile daha kırmızıydım. 

"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin