°~34~°

361 47 28
                                    


Çalan alarm ile uyanıp gözlerimi araladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çalan alarm ile uyanıp gözlerimi araladım. Deku hala kollarımdaydı. Telefonumu elime alıp alarmı kapattım ve yarı açık gözlerle önce telefona sonra dekuya baktım.

 Hafta sonu çoktan bitmişti ve okul vardı. Muhtemelen bu hafta da gider  haftaya gitmezdim. Son iki haftamız kaldığı için yoklama alacaklarını düşünmüyordum. Ama idmanlar vardı ve aksatmak istemiyordum. Yaz tatilinde ise stajlarımız devam edecekti. 

İzuku: Günaydın.

Ona baktım tekrar. 

Katsuki: Günaydın. 

İzuku: Hiç gidesim yok. 

Katsuki: Sakat olduğun için ikimiz de baya aksattık okulu bence artık gitmeliyiz.

İzuku: Devamsızlıktan sınıfta kalsak çok komik olur. 

Katsuki: Evet ama ikimizi de raporlu yazmışlar gitmediğimiz bu sürede. 

İzuku: E süper. Yatalım o zaman.

Katsuki: Bitti rapor süremiz gerizekalı kalk hadi. 

Kafasını daha çok göğsüme gömdüğünde gülümsedim. Güzel bir uyku çekmiştim ve bunu bırakıp yataktan kalkmak istemiyordum. Yine de zorundaydık. 

Katsuki: Haftaya son günler zaten gitmeyiz boşver. Bu hafta gidelim bari. Eksiklerimiz fazla ve idmanlar var. Beni geçmek istiyorsan idmanlara katılmalısın. 

İzuku: Haklı bir sebep. 

Diyerek doğruldu. 

Katsuki: Ne kadar çabalarsa çabala beni geçemezsin ama yani yine de denemeye devam et için rahat etsin. 

İzuku: Haha. Komikmiş. Geçtiğimde görürüz.

Katsuki: Aynen.

Bende doğruldum ve yataktan kalktık. 

İzuku: Odama gidiyorum ben hazırlanacağım. 

Diyerek odadan çıktı. Bende peşinden çıkıp banyoya gittim. Hızlı bir şekilde duş alıp üzerime bornozumu giyindim. Odama dönüp üzerimi giyindim ve havluyla biraz saçımı kuruttum. Çantamı hazırlayıp kahvaltı için mutfağa indim. 

Katsuki: Boktan sabahlar. 

Herkes: Günaydın.

Boş olan sandalyeye oturdum ve yemeğimi yedim. 

Aizawa: İdmanınız var bugün. Senenin son idmanı. Hazır mısınız?

Denki: Son günlere idman konulur mu be sensei?

Aizawa: Şikayet etme. Sözde kahraman olacaksın. 

Katsuki: Bu yüzden diyorum bu ezikler beni geçemez diye. Tembel inek sürüsü bura. 

"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin