Merabaaaa. Bir şey söyleyip gideceğim. Aranızdan benimle tanışmak isteyenler varsa bana buradan ve ya snapten yazabilir. Aşırı sıkılıyorum çünkü. Gece de çok geç uyuyorum bu yüzden istediğiniz zaman yazabilirsiniz.
snap: bersliee
İnsta vermek isteyenler olur belki aranızda fakat katı anne sorunsalı yüzünden instangram kullanmam yasaklandı :/ Her neyse snapten veya buradan istediğiniz zaman yazabilirsiniz^^
*Bu kısım benim için önemli*
Son bir kaç bölümde etkileşim fazlasıyla düştü bu yüzden bol bol yorum yaparsanız sevinirim şimdiden teşekkürlerr<333
*****
Etrafta dolanıp oturacak bir yer aradım. Bulduğumda oraya kuruldum ve onlar bana kıyafet bulana kadar beklemeye başladım. Mağazanın önünde oturduğum için içeriyi görebiliyordum ve onların bana içeriden gösterdikleri takımlara bakıp kafamı hayır anlamında sallıyordum.
Baloda dekuyu etkileyebilecek bir şeylere ihtiyacım vardı ve bunlar fazlasıyla sade geliyordu gözüme. Klasik siyah-beyaz takımlardan farklı bir şey belki de. Çünkü sınıftaki her erkeğin giyeceği şey buydu. Aralarında göze çarpacak faklı bir şey istiyordum. Farklı bir renk ve ufak detaylar belki.
Bu yüzden onlar orada bakınırken ben olduğum yerden kalkıp gözden kayboldum ve daha önce bakmadığımız mağaza aramaya başladım. Burası cidden büyük bir yer olduğundan dolayı 2 mağaza daha buldum ve birine girdim. Bir görevli benimle ilgilenmek üzere yanıma geldi.
Görevli: Aradığınız bir şey var mı efendim?
Katsuki: Bir takım arıyorum. Okul balosu için ve etkilemem gereken biri var.
Görevli bana gülümsedi ve konuştu.
G: Özellikle aradığınız -böyle olsun- dediğiniz bir şey var mı?
Katsuki: Siyah-beyaz yerine daha farklı bir şeyler olabilir. Göze çarpacak bir şey.
G: Pekala. Benimle gelin.
Önden yürüdüğünde onu takip ettim. Etrafa bakındığımda gayet güzel modeller vardı bu yüzden buradan bir şey çıkarabilirim diye düşündüm.
Mağazada ilerlemeye devam ederken görevli durup bana baktı. Beni baştan aşağı süzerken bir yandan da etrafındaki takımlara bakıyordu. Muhtemelen bana yakışacağını düşündüğü bir şeyler arıyordu.
Öncelikle bana bir kaç takım gösterdi. Sabahtan beri kafamı hayır anlamında salladığım için artık bıkmış bir şekilde isteksizce başımı sallamaya başladım. İçeride geçen 15-20 dakikadan sonra görevli bana son kez baktı.
G: Pekala. Son kozumu oynuyorum. Gözlerinizle uyumlu olacak kırmızı bir takım var elimde. İsterseniz çıkarabilirim.
Katsuki: Yeni mi söylüyorsun amına koyayım?
Katsuki: Yolla gelsin. İyi bir şeylere ihtiyacım var.
G: Hemen getiriyorum-
Görevli bana oturabileceğim bir yer gösterdi ve sonrasında kaçarcasına ortadan kayboldu. Bende oturup beklemeye başladım. Çok geçmeden , yere değmemesi için yukarıdan tuttuğu takımla bana yaklaştığında, elindeki takıma 'işte bu' bakışı attım.
Görevli en sonunda yanıma geldiğinde sorarcasına bakıyordu.
G: Bu haliyle biraz sade duruyor ama yaka iğnesi ve takılar ile istediğiniz çarpıcı görüme kavuşabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/
FanfictionBilinmeyen: "Sana baktım ve dedim ki.." Siz:? *çevrimiçi* *yazıyor..* Bilinmeyen: "Oh,oh,oh" Bilinmeyen: "Benden nefret etme.." Böyle yaptığında ne diyeceğimi bilemiyordum. Siz: Nefret etmiyorum. Yine de.. Seni sevemeyeceğimi biliyorsun değil mi Bi...