°~13~°

1K 105 192
                                    

Bu bölümü yazarken aşırı sakat gibi hissettim çünkü bölümü yazdıktan sonra anlatım şeklini 3 kez değiştirdim. İlk başta kimin ağzından yazacağıma karar veremeyip yazarın ağzından yazdım ama öyle de saçma oldu. Beğenmeyip Katsuki''nin ağzından tekrar yazdım. Sonra olan olaylarda İzuku ne düşünür bunu okuyucuya tam olarak iletemediğimi fark edip tekrar sildim ve İzuku'nun ağzından yazdım. Sonra bi yerde acaba tekrar Katsuki'nin ağzından mı yazsam diye düşündüm ama sonra vaz geçtim. 3 gündür bölümü yazıp yazıp siliyorum hadi hayırlısı.

****

*İzuku'nun ağzından*

Uzun bir süre yürümüş ve birçok odun toplamıştık.

Aniden hapşırdığımda bana döndü.

Katsuki: Çok yaşa.

Beraber çok yaşayın.

Al işte..

Ne oldu ya insanları shiplemek de mi yasak?

Aynen aç kapıyı aras kargo.

Burnumu çektim.

İzuku: Of hasta olacağım senin yüzünden..

Katsuki: Ya ben nerden bilebilirim sırtına döktüğüm suyun su savaşı açacağını.

İzuku: Niye döküyorsun?

Katsuki: Kafan dağılsın kendine gel diye. Zaten hava sıcaktı bir şey olmaz diye düşündüm.

Katsuki: Ta ki diğerleri bana saldırana kadar.

İzuku: Yine sen yendin ama..

Katsuki: Mükemmelim çünkü.

Kıkırdadım.

Öyle.

Biraz.

Sus öyle.

İzuku: Yanii birazcık var giderin.

Katsuki: Ha? Birazcık?

İzuku: Ben daha mükemmelim.

Katsuki: Yanii birazcık.

Güldüm. Beni taklit ediyordu.

Katsuki: Bence topladığımız odunlar yeterli. Zaten diğerleri de baya toplamıştır. Geri dönelim.

İzuku: Tamam hadi.

Kampa doğru yürümeye başladığımızda önden zıplayarak gidiyordum. O ise arkamdan ilerliyordu.

Katsuki: Hava kararmaya başlıyor önüne dikkat et yürürken takılıp düşme.

İzuku: Tamaam.

Zıplarken önüme bakıp takılmamaya dikkat ettim.

Bir süre yürümeye- pardon. O yürümeye ben zıplamaya devam ettim. Sonrasında kampa ulaştık. Diğerleri çoktan gelmişti. Çoğu kişi hasta olmamak için battaniyeye sarılmış ateşin yakılmasını bekliyordu. Onların yanına gittim.

Kacchan da biraz ileride duran All Might'ın yanına gitti ve odunları bırakıp soluklandıktan sonra odunların dizilmesine yardım etti.

Büyük ihtimalle hasta olacağım için titremeye başladım.

Shoto: Gel yanıma.

Todoroki-kun'a döndüğümde sarıldığı battaniyede benim için de yer açmış bekliyordu.

Gülümseyerek yanına gittim. İkimizi de battaniyeye sardı. Üşüdüğüm için sıkıca hem battaniyeye hem ona sarıldım.

Shoto: Üşümüşsün.

"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin