hMedya: Bölüm şarkısı
Ehem. Bölüme geçmeden önce bana verdiği yaratıcı ( ama asla kullanmayacağım) Fantezili fikirler için ilycrn e teşekkür ederim zekan beni benden aldı.
2. olarak bölümde kullanılan fotoğraflardan birini bjkacchan atıp fikir verdi teşekkür ederim :3
İthafları yaptığıma göre bölüme geçebiliriz iyi okumalarr <33
~~~
Sensei yemek için herkesi çağırdığında Deku'dan ayrılmak zorunda kaldım. Herkes ile gidip oturduk.
İzuku: Sensei benim çadırımın parçalarından bazıları eksikti. O yüzden Kac- şey yani Bakugo-kun ile kalacağız sorun olur mu?
Senseiler ile konuşurken benden Bakugo-kun diye bahsediyordu. Bu çok garip hissettiriyordu.
Aizawa: Hayır sorun olmaz.
All might: Sonunda genç Bakugo ile iyi anlaşmanıza sevindim.
Deku ona gülümseyerek karşılık verdi. Benimle arkadaş olmak istemiyor gibi davranıyor, fakat aramızın yavaş yavaş düzeliyor olmasından mutluluk duyuyordu.
Onu anlamak çok zor..
Yemeklerimizi yedikten sonra All might ateş yaktı ve herkes ateşin başında yere oturdu.
Denki: Eee Jiriou? Kamp ateşinde bize şarkı söylemen yok mu?
Jiriou: Bekleyin çadırımdan gitarımı getireyim.
Kalkıp çadırına gitti. Denki ile sevgili olduğundan beri özgüveni yavaş yavaş yükseliyordu. Eskisi gibi utangaç değildi.
Gitarı ile kısa süre sonra döndü ve Denki'nin yanına oturdu. Jiriou çalmaya ve söylemeye başladığında Denki' de ona eşlik etti. Bir yandan dinlerken diğer yandan gözlerimi etrafta gezdirmeye başladım. İkisinin aşk ile birbirlerine şarkı söylemesini izleyemezdim.
Kirishima telefonunu eline aldı ve birine yazmaya başladı.
Bizim Bakusquat'daki herkese aynı anda mesaj geldiğinde telefonumu aldım. Denki de şarkıyı bırakıp telefonunu aldı. Bizim gruba yazmış olmalıydı.
BAKUSQUAD
Boktan saç: Bakugo?
Herkes grupta çevrimiçiydi o sırada bir bildirim daha geldi.
Boktan saç: Mido'ya bir şarkı söyleyecek olsan bu ne olurdu?
Siz: Bilmiyorum.
Siz: Belki so bad
Siz: Neden?
Boktan saç: Denki
Boktan saç: Jiriou o şarkıyı çalmayı biliyorsa bu şarkıdan sonra onu çalmaya başlasın.
Elektrik direği: Bekle
Kafamamı telefondan kaldırdığımda Jiriou hala çalıp söylemeye devam ediyordu. O sırada Denki onun kulağına fısıldadı. Jiriou kafası ile onayladı ve söylemeye devam etti bende telefona döndüm.
Siz: Neyin peşindesiniz?
Boktan saç: Birazdan jiriou o şarkıyı çalacak ve sende söyleyeceksin.
Siz: Kim söyleyecek?
Boktan saç: Sen
Siz: Lan benden habersiz ne plan program yapıyonuz olm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/
FanfictionBilinmeyen: "Sana baktım ve dedim ki.." Siz:? *çevrimiçi* *yazıyor..* Bilinmeyen: "Oh,oh,oh" Bilinmeyen: "Benden nefret etme.." Böyle yaptığında ne diyeceğimi bilemiyordum. Siz: Nefret etmiyorum. Yine de.. Seni sevemeyeceğimi biliyorsun değil mi Bi...