Asla ve asla içime sinmeyen bir bölüm oldu ama sizi çok beklettiğim için içime sinmese de atacağım.
Açıkçası yazacak bir şey bulamadım ve bende fanartlardan yola çıkarak bir bölüm yazdım. Zaten bu çoğunlukla yaptığım bir şey biliyorsunuz JDSŞASJVDSOJDVLAKJAŞ. Fanartlar kitabı yönetiyor resmen.
Neyse mükemmel fanartlı bölümümüze gecelimm
*****
Kahvaltı yapmak için mutfağa indim. Çoğu kişi gelmişti. Masa hazırdı ve bazıları yemeğe başlamışken bazıları da diğerlerini bekliyordu.
Rastgele bir yere oturdum ve çok geçmeden herkes yanımıza geldi. Bende yemeğime başladım ve yerken sık sık gözlerim yanımda oturan dekuya kayıyordu. Yaşananlardan sonra yanında otururken geriliyordum ve aklıma dün gece geliyordu.
Kafamı dağıtmak için önüme dönüp yemeğimle ilgilendim ve gözlerim dalmış bir şekilde başka bir şeyler düşünmeye odaklandım. Mesela...
Mesela ben.
Hah geldi bizim gerizekalı. Yine mi sen?
Evet beğenmedin mi?
Beğenmedim siktir git.
Alınıyorum ama.
Lan siktir git koduğumun delisi.
Katsuki. Canım benim.
Ne var?
2 seçeneğin var.
Neymiş?
Ya benimle uğraşırsın ya da-
İkinci seçenek.
Ya da salarım üzerine baş düşmanını diyecektim. Ben salmaya gidiyorum baii.
İç sesimle ne zaman aramızda bu diyalog dönse zihnim benim sabrımı sınamak ister gibi aklıma saçma sapan şeyler getiriyordu. Ne bileyim dans eden inekler mesela. Ya da şu kulakları uzun olan hayvan.
Tavsan mı?
Yok onun büyüğü.
Playboy?
Ani gelen bu cevapla gülmemek için zor tuttum.
Hayır salak yavrusu var sıpa falan.
Ha eşek diyon.
Heee ondan iste. Dans eden eşek.
Ya sen yine niye geldin?
Belki zihninle uğraşmak istemezsin de fikrin değişmiştir diye düşündüm.
Değişmedi fikrim. Söyle zihnime göndersin biseyler.
Derin bir nefes aldım ve zihnimin yine benimle ne oyun oynayacağını düşündüm.
O an gözümün önünde deku belirdi. Bana 'Kacchan' diye seslendiği anlar gözümün önünden geçmeye başladı. Başta endişe dolu sesi yankılandı zihnimde ve bir yandan da gözümün önüne adımı söylerken ki yüz ifadesi geliyordu.
"Kacchan?"
Ucundan ne çıkacağını merak ediyordum. Gözüm boşluğa dalmış bir şekilde aklıma gelenlere odaklandım.
Sonrasında seslanişi.
"KACCHAN!!"
Neşeli sesi ile gülümsedim.
"Kacchan!"
Ağlamaklı sesi ile gülümsemem söndü.
"Kacchan.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/
FanfictionBilinmeyen: "Sana baktım ve dedim ki.." Siz:? *çevrimiçi* *yazıyor..* Bilinmeyen: "Oh,oh,oh" Bilinmeyen: "Benden nefret etme.." Böyle yaptığında ne diyeceğimi bilemiyordum. Siz: Nefret etmiyorum. Yine de.. Seni sevemeyeceğimi biliyorsun değil mi Bi...