°~3~°

1.1K 134 147
                                    

Selaam. Küçük bir açıklama yapıp sizi bölümle baş başa bırakıcam. Kitapta Bakugo'nun zorbalık yapma sebebi olarak gördüğüm bir headcanon u kullanmıştım. Gelen birkaç yorumda da o kısım için açıklama yapanlar olmuş. 

Headcanonlar doğru olmasa bile kitapta bu şekilde yapmak istedim. Zaten hayran kurgu olduğu için illa her şey animedeki gibi olmak zorunda değil. Eğer o şekilde olsaydı zaten bakudeku kitabı yazıyor olamazdım. Kitapta bu şekilde kalsın sorun olacağını düşünmüyorum. Bunu sorun edip sadece o kısma takılanlara da diyeceğim şey beğenmediyseniz okumayın krdşm daha ne diyim. 

Neyse öyle işte ben kaçtım sizi bölüm ile baş başa bırakıyorum baaay.

~~~~~~

Saat geç oluyordu. Aşağıdakiler hala film izliyorlardı. Yarın hafta sonuydu ve okul yoktu. Onun için bu kadar rahatlardı.

Banyoya gitmek için odamdan çıktım. O sırada odasına ilerleyen Deku'yu Gördüm. Göz göze geldik.

İzuku: Sen neden film izlemeye gelmedin?

Bensiz daha iyi eğlenebilin diye.

Katsuki: Sıkıcı filmlerinize ayıracak vaktim yok.

Göz devirdi.

Katsuki: Aşağıdakiler hala film izliyor sen neden buradasın?

İzuku: Erken uyuyacağım. Çünkü erken kalkacağım. Çünkü annemle beraber Mitsuki teyzeyi ziyaret edip orada kalacağız.

Katsuki: Ne?

İzuku: Haberin yok muydu?

Ben orada olmazsam annem Deku'yu benim odamda yatırır ve odam ikimizin çocukluk resimleri + çizdiğim resimlerle dolu- BİR SANİYE HAYIR!

Katsuki: Siktir-

İzuku: Ne oldu Kacchan?

Katsuki: Bende geliyorum.

İzuku: Oh.. Gelmezsin sanıyordum.

Katsuki: Ama geleceğim. Neyse git uyu hadi iyi geceler.

Anlamaz ve şaşırmış bir şekilde bana baktı.

İzuku: İyi geceler sana da.

Banyoya ilerledim. Oda odasına girdi. Eve onlardan önce gidip odamda küçük bir düzenleme yapmam gerekiyordu.

Yüzümü yıkadım ve dişimi fırçalayıp odama döndüm. Telefonumu alıp annemi aradım.

Açtığında uykulu bir şekilde konuştu. Sanırım uyandırmıştım.

Mitsuki: Ne var Katsuki?

Katsuki: İnko teyze ve Deku'nun bize geleceğinden neden haberim yok?!

Mitsuki: Söylesem de zaten gelmeyecektin neden söyleyeyim?

Katsuki: OF ANNE ODAMIN HALİNDEN HABERİN YOK SANIRIM! YA FOTOĞRAFLARI GÖRÜRSE?

Mitsuki: Ben onu tamamen unutmuşum- Neyse sabah ben odanı toparlarım.

Katsuki: Gerek yok bende geliyorum.

Mitsuki: Beni mi özledin.

Katsuki: Aynen çok meraklıyım sana.

Mitsuki: Düzgün konuş lan annenle.

Katsuki: hıhı

Mitsuki: Gece gece yine insanı sinir ediyorsun kapat şu telefonu yarın görüşürüz. İyi geceler.

Katsuki: Sana da ondan.

Telefonu kapattım ve yatağa uzandım.
~~~
İzuku'nun ağzından birkaç dakika öncesi

"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin