Ambulans, polis ve servis geldiğinde polisler villianların çocuğu tutukladı. Bir kısmı kaçmıştı.
Ambulanstakiler, etraftaki taş ve topraktan dolayı sedyeyi buraya getiremediklerinde dekuyu kucağıma aldım. Düşmemek için kollarını boynuma doladı.
Savaşırken düşmüştüm ve sanırım kolumu burkmuştum. Taşırken biraz acıyordu ama belli etmedim. Ufak bir acı yüzünden sızlanmam saçma olurdu.
Ambulansa doğru ilerledim ve diğerlerine baktım.
Katsuki: Ben ambulansta Dekunun yanında gideceğim.
All Might: Bende geliyorum.
Aizawa: Bende serviste diğerlerinin başında durayım.
Katsuki: Tamam. Hadi gidelim.
Ambulansa ilerledim ve bindikten sonra dekuyu sedyeye yatırdım. All Might da arkamdan bindi. İki doktor vardı. Doktorlardan biri onunla ilgilenirken diğeri ise benim savaşta aldığım yaralar ile ilgilendi.
Bana bir şeyim olup olmadığını sorduğunda sadece bileğimde ufak bir acı olduğunu ama önemli olmadığını söyledim.
Bileğimi tutup çeşitli yerlerine bastırdı ve her bastırdığı yerde acıyıp acımadığını sordu.
Doktor: Burası?
Katsuki: hayır.
Başka bir yere bastırdı.
Doktor: Bura?
Katsuki: Yo.
Tekrar bastırdığı yer sızlayınca acı ile yüzümü ekşittim.
Doktor: Önemli bir şey olabilir kontrol ettir orada.
Katsuki: Tamam
Biraz daha bu şekilde ilerledik ve sonunda hastaneye geldiğimizde ambulanstan indik. Dekuyu sedye ile götürürlerken beni de röntgen kontrolü için ayrı bir yere götürdüler.Sıra olmadığı için hemen beni odaya aldılar ve röntgen çekildi.
Katsuki: Amma abarttınız en fazla ezilmiştir.
Doktor beni umursamadan işine devam etti.
Kalktım ve duvara yaslanıp bekledim.
****
Bileğimde çatlak olduğunu öğrendiklerinde alçıya almışlardı. Alçıya alındığında saat gece yarısına geliyordu.
Ben onunla uğraşırken diğerleri de Aizawa'nın ısrarı üzerine kontrole gelmişlerdi.
Bunun üzerinden birkaç saat geçmişti. Şimdiyse Dekunun yanına gidiyordum.
Onun derin olan iki yarası vardı ve pansumandan sonra dikiş atılmıştı.
Kaldığı odaya girdiğimde çoktan uyumuştu. Refakatçi olarak yanında kalacaktım.
Önce yatağının köşesine oturup uyandırmamak adına nazikçe saçlarını okşadım. Bir süre öylece baktım. Keşke ona daha iyi sahip çıkabilseydim.
Çok geçmeden yanındaki koltuğa uzanıp telefonuma baktım. Henüz uykum yoktu. Gelen mesajlara bakmak için whattshAppa girdim.
GELECEĞİN KAHRAMANLARI
Boktan saç: Herkes iyi mi?
Elektrik direği: Elektrik çarpması sonucu bu kullanıcı mal olmuştur. Lütfen daha sonra tekrar denemeyin ve onu rahatsız etmeyin. Zaten kafası yerinde değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/
FanfictionBilinmeyen: "Sana baktım ve dedim ki.." Siz:? *çevrimiçi* *yazıyor..* Bilinmeyen: "Oh,oh,oh" Bilinmeyen: "Benden nefret etme.." Böyle yaptığında ne diyeceğimi bilemiyordum. Siz: Nefret etmiyorum. Yine de.. Seni sevemeyeceğimi biliyorsun değil mi Bi...