°~12~°

992 111 87
                                    

Selam asklar nasılsınızz? ( asla geç bölüm attığım için kızmayın diye yalakalık yapmıyorum saçmalamayın) Ehe- İyiyim bende sağolun. Umarım bölümü beğenirsiniz hemen bölüme geçiyorum. Yazım hatam veya çok sık yaptığım isim hataları varsa özür dilerim. İyi okumalar <33

****

İzuku: Çok sağol Kacchan. Senin gibi bir çocukluk arkadaşım olduğu için çok şanslıyım. 

Bana sarıldığında gülümseyip karşılık verdim. 

Katsuki: Sadece bazı şeyleri telafi etmeye çalışıyorum. Teşekkür etmene gerek yok. 

İzuku: Yani yaptıkların için benden özür diliyorsun.

Katsuki: Çıkalım mı çadırdan? Dışarıda hava al biraz. 

Kıkırdadı. 

İzuku: Tamam öyle olsun.

Çantamdan suyumu aldım ve beraber dışarı çıktık. Şimdilik iyi görünüyordu ama gerçekten aldatıyorsa ve ayrılırlarsa bunun etkisinden çıkabileceğini sanmıyorum. 

Katsuki: Aç avucunu.

Katsuki: Su dökeyim yüzünü yıkarsın.

Ellerini birleştirdi ve avucunu açıp elini uzattı. Suyu avucuna döktüğümde de elini yüzüne götürüp yüzüne su tuttu. O sırada şişede kalan suyu da onun başından aşağı döktüm.

Katsuki: Ohh mis serinlersin.

Islanması ile kasılıp geri çekildi. Sırılsıklam olan üzerine baktı. 

İzuku: Ya-

 Su fazla soğuk değildi zaten hava da sıcaktı sorun olmaz diye düşündüm. 

İzuku: Kacchan ne yapıyorsun..

Kaminari: Bakugo sanırım su savaşı yapmak istiyor. 

Denki sesini yükseltip tekrar konuştu.

Kaminari: ARKADAŞLAR BAKUGO-KUN MİDORİYA'YI ISLATMIŞ. HERKES SU ŞİŞELERİNİ ALSIN SU SAVAŞI YAPIYORUZ. HEPİMİZİZ. BAKUGO TEK. 

Kaşlarım çatıldı. 

Katsuki: Dur bir saniye ne?

Deku olaydan memnun bir şekilde gülmeye başladığında herkes çadırdan su şişelerini kapıp başımda toplandı. 

Katsuki: Yaklaşmayın patlatırım.

Deku: Onu, beni ıslatmadan önce düşünecektin.

Katsuki: Hepiniz olsanız da beni yenemezsiniz. 

İzuku: Görürüz. Saldırın!

Herkes üzerime gelip suları üzerime döktüğünde kimseye zarar vermeyecek bir patlama oluşturup kendimi havaya doğru fırlattım. Ayaklarım üzerinde geri yere indiğimde sırıtarak diğerlerine baktım. Biraz ıslanmıştım ama e olur o kadar. 

Tam zafer ile sırıtırken ensemin ıslandığını hissettim. Birisi arkamdan su döküyordu. Arkamı dönüp baktım. Bu Deku'ydu. Elindeki şişeyi aniden alıp tekrar ona döktüm. Ufak bir şekilde bağırdığında gülmeye devam ettim. Diğerleri tekrar üzerime geldi. 

Bir süre bu şekilde devam etti. Bombalarım ile kendimi havaya doğru fırlatarak hepsinden kaçmayı başardım. Yine de biraz ıslaktım. 

Katsuki: Hadi ama extralar! Koca bir sınıf beni yenemiyor musunuz?

Katsuki: Hepiniz beceriksizin tekisiniz. 

Yaklaşık yarım saat kadar aynı şeyler tekrarlandı. Herkesin suyu bittiğinde ve yorgunluk ile kendilerini yere bıraktıklarında zafer ile sırıttım. 

&quot;Don't hate me&quot; yarı texting /bakudeku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin