°~28~°

581 74 84
                                    

Merhaba yine en sevdiğiniz yazar geldi. Yeni bir bölümle geldi. Umarım bölümü beğenirsiniz. Oy ve yorumu unutmayınnn.

*****

Katsuki'nin ağzından

İçimden bir ses "Sonunda öpüşüyoruz! Harika bir duyguymuş amına koyayım!" Diye  bağırdığında heyecanımı dışarı yansıtmamaya çalışıyordum. Bir süredir aralıksız öpüşüyorduk. Deku nefes almak için dudaklarımızı ayırdı fakat geri çekilmedi. İkimizde nefes nefeseydik. Nefeslerimiz düzene girdiğinde gözlerine bakıyordum. Oda gözlerimin içine baktı. Dilini çıkarıp alt dudağının üzerinde gezdirmesiyle bakışlarım oraya kaydı. Yutkundum. 

Bakışlarımı tekrar gözlerine çıkardım, tekrar öpmek için izin alıyormuş gibi baktım. Gözlerini kapatıp kendini bana teslim ettiğinde iznin geldiğini anlamış ve tekrar dudaklarına kapanmıştım. Aniden sert bir şekilde öpmemle geriye savruldu. Savrulmanın etkisiyle yere uzandığında bense çoktan üzerindeydim. 

Sert bir şekilde alt dudağını emmem ile boğuk bir inilti çıkardı dudaklarından.Ellerimi çenesinin iki yanına koydum ve alt dudağını dişledim. Hızıma yetişmeye çalışıyordu. Alkolün etkisinden olsa gerek kendimi durduramıyordum.

Kollarını boynuma doladı. ve ensemdeki saçlarla oynamaya başladı. Dilimi de kullandığımda beceriksizce karşılık vermeyi deniyordu.

 Alkol tadındaki dudaklarının benimkilerin üstünde olması fazlasıyla iyi bir duyguydu ve güzel hissettiriyordu. Çenesindeki ellerimden birini aşağı indirip onun vücudunda gezdirmeye başladım. Göğsünde dolaşan elim karnına indi. Daha sonra ise kasıklarına.

Vücudunun titrediğini hissetmiştim. Dudaklarımı ayırmadan ona baktığımda gözlerini sıkıca yumduğunu gördüm.Gergin gözüküyordu. Bense sertleşmeye başlamıştım. O an , devam edersek duramayacağımı anladım ve zorlukla kendimi durdurup geri çekildim. Tekrar nefes nefeseydik. Yanına oturdum.

İzuku: Neden durdun?

Katsuki: Sarhoşsun İzuku devam edemeyiz. 

Ona adıyla seslenmek garip gelmişti. Ama güzel bir ismi vardı ve adını söylemek hoşuma gitmişti. 

O bana göre daha da sarhoştu. Hemen hemen aynı miktar içmiş olsak da onun bünyesi içkiye benim kadar dayanıklı değildi. Zaten bende kontrolümü yavaş yavaş kaybediyordum. O ise çoktan kaybetmiş görünüyordu.

İzuku: Ama istiyorum?

Sırıttım.

Katsuki: Ayık olduğunda ve çatıda olmadığımız başka bir zaman bunu tekrar söyle. 

İzuku: Ne olmuş yani ayık değilsem ve bizi kimsenin göremeyeceği bir çatıdaysak?

Katsuki: Sana, yarın ayık kafayla pişmanlık yaşayacağın bir şey yaşatmak istemiyorum. 

İzuku: O zaman sende ayık olduğunda ve çatıda olmadığımız başka bir zaman "Ben seni çok seviyorum ama lanet olsun ki azıcık bile söylemeye cesaretim yok." de.

Katsuki: İzuku.

İzuku: Hm?

Katsuki: Uyu hadi geç oluyor. 

Somurtup göz devirdi.

İzuku: Peki. 

Yattığı yerden kalktı ve bu kezde bana doğru uzanıp kafasını, olduğum yerde uzattığım bacaklarıma yasladı. Gözleri kapandı. Fazla sarhoş olduğu için zaten sızmak üzereydi ve kolayca dediğim şeyi kabul ettirmiştim. 

"Don't hate me" yarı texting /bakudeku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin