Viszont nekem szükségem van egy kis magányra szóval elvonultam a sátorba és gondolkodtam.
Ash kérdései most nagy mértékben megrengették az eddig tökéletesen magam köré épített falat a Niallon való gondolkodás megakadályozásában. Természetesen nem hibáztatom emiatt Ashtont, csupán kedvesen érdeklődött. Én tehetek róla, hogy most ismét körülötte forognak a gondolataim..talán mégsem vagyok olyan erős mint hittem.
Nem hiszem, hogy ezt érdemeltem volna tőle. Én neki adtam a bizalmam, és ezt nem sokan mondhatják el magukról. Tudta, milyen nehezen bízom meg az emberekben, ő mégis eljátszotta az őt illető részt.
Hmm..vicces. Nem akartam közel engedni magamhoz mert külsőleg hasonlított drága exemre. Nos úgy néz ki, sajnos nem csak külsőre.Egyre nehezebb elnyomni a fájdalmat és az sem segít, hogy nem beszélek Harryékkel sem ráadásul Carollal is haragban váltunk el. Azt hiszem honvágyam van. Szeretnék Zayn karjaiban sírni mert tudom, hogy ő nem venné semmibe. Ezzel nem azt mondom, hogy a többiek igen de Zayn valahogy más hiszen az első pillanattól kezdve szimpatikus volt és segített is.
Érdekel, hogy Niall keresett e és ha igen, akkor mit írt? Vagy mikor keresett utoljára?
Kikapcsolom a blokkolást.
Amint ez megtörtént a telefonom folyamatos rezgésbe kezdett.Niall/Emília
Adj egy esélyt, hogy megmagyarázzam.
Ha nem veszed fel, legalább írj vissza.
Kérlek Emi...
Szeretlek. Ez nem az aminek látszik.
Csak hallgass meg, azután ha nem akarsz nem kell velem beszélned és velem lenned.
Gondolom forrsz a dühtől és meg is értem.
Nincs köztünk semmi. Az a csaj egy idióta. Egy hülye kurva. Sosem kellene nekem és sosem csalnálak meg bár tudom, hogy az a kép elég érdekesen néz ki. De akkor sem az van amire gondolsz.
Van köztetek valami?
Ashel..Megérdemelném ha lenne.
De nem szeretném, hogy legyen.
Neked mellettem a helyed, vagyis szeretném ezt hinni. A baj az, hogy én mindent csak szeretnék de semmit sem teszek..Nem akarlak elveszíteni.
Bár talán már meg is történt.Utálom magam.
Válaszolj kérlek.
Ahjj legalább annyit mondj, hogy dögöljek meg...az is jobb lenne mint ez.
Hát ez egyre jobb lesz..egy újabb kép. Egyre inkább úgy érzem, hogy együtt vagytok.
Csak hogy tudd, én nem hiszem azt, hogy csaltál vele és nem vagy kurva.
Nem is mondtam hogy az vagyok. Ezt csak a sok idióta állítja de tudod, engem nem szokott érdekelni mások véleménye. Viszont az érdekelne, hogy egy olyanan képet hogy is lehet félre érteni. Menj a pokolba Horan, nem érdekelnek a hazugdágaid ahhoz pedig, hogy együtt vagyok e Ashel semmi közöd sincs. A ribancodat pedig fogd rövidebb pórázon.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Különös Szerelem /𝑵.𝑯/
Фанфик‼️BEFEJEZETT‼️ Egy koncerttel kezdődött minden. Fel sem fogtam mi történik. Olyan gyorsan történt először én sem hittem el...de beleszerettem. ❤︎𝑁𝑖𝑎𝑙𝑙 𝐻𝑜𝑟𝑎𝑛 𝑓𝑎𝑛𝑓𝑖𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛❤︎ ~20'.10.21.~🏅#1 'különös' ~20'.12.29.~🏅#3 'onedirection' ...