2 month later..
Eltelt két hónap, már hamarosan a karjaimban tarthatom a kicsikém. Az elmúlt időben a fiúk és a szüleim is mindenben mellettem álltak, és segítettek, sőt azt hiszem el is kényeztettek. A média világában persze nagy port kavart a terhességem. Minden nap bele botlottam valamilyen rólunk szóló cikkbe. "A One Direction egyik tagja apuka lesz?" "Beigazolódott a gyanú, Niall Horan édesapa lesz" "Vajon tényleg az énekesé a gyermek?" és még több hasonló. A névtelen üzenetekről miszerint egy manipuláló szajha vagyok aki csak a pénzre hajt már inkább ne is beszéljünk. Viszont akadtak olyan lányok is akik arról írogattak, hogy elvettem tőlük a szív szerelmüket. Na ez mondjuk vicces volt. De hogy ne csak a rosszat mondjam voltak olyanok is, akik őszinte gratulációjukat fejezték ki és sok boldogságot, egészséget kívántak. Feléjük hatalmas hálámat mutattam. Zayn és köztem jobb lett a kapcsolat mint valaha, és ő lesz a pici keresztapukája, de a fiúk abban egyeztek meg, hogy idézem Harry szavait "Na jó, a papíron lehet Malik neve, de attól mind a keresztapukája leszünk." Igazán szerencsés baba, már most imádják őt.
Nialltól jobb párt pedig kívánni sem tudtam volna magam mellé, tudom, hogy csodálatos apuka lesz.Na de jöjjön a mai nap, tele sok-sok izgalommal..már túl sokkal is.
Jelenleg 10 óra van, mind a nappaliban csöveskedünk és valami nézhető után kutatunk amikor is valaki csengetett. Veszekedtünk egy sort arról, hogy kinyithatom e én az ajtót, de persze ismét vesztettem így Niall ment. Teljes rálátasunk van innen a bejárati ajtóra mivel ide nyílik. Na de amit láttam.
Ahogyan az ajtó kinyílt máris egy lány libbent be rajta és Nialler nyakába vetette magát, aki nevetve ölelte vissza.
—Niall annyira hiányoztál.—Viháncol a cseléd nekem pedig kedvem lett volna megtépni őt. Ha nem lennék terhes, valószínűleg már nem lenne haja. Zayn nyilván valóan észre vette a feszültségem úgyhogy rátette a vállamra a kezét. De én oda akartam menni. Kissé nehézkesen felálltam.
—Szabad tudnom ki vagy?—Álltam meg a szőke hajú lány előtt.
—Niall barátnője.—Válaszolt nevetve, bennem pedig egyre inkább kezd felmenni a pumpa.—Úgy értem a legjobb barátnője.
—Sosem hallottam rólad.—Mosolyogtam bájosan aminek köszönhetően az ő jó kedve nyomban tova szállt.
—Hát én se sokat rólad.—Próbált vissza vágni természetesen esélytelenül. Akaratlanul is hallania kellett rólam, az egész internet tőlünk zeng. Szegény emberek. Komolyan sajnálom őket, elvégre is biztosan vannak akik már unják, hogy a csapból is mi folyunk.
—Nem hiszed, hogy ezt beveszem igaz?—Forgattam meg a szemem. Na igen, ezt a szokást sosem hagyom el.
—Oké, kicsim ő itt Sophia a gyermekkori legjobb barátom. Sophi ő itt Emília a leendő gyermekem édesanyja.—Karolta át a derekam mosolyogva és természetesen az én arcomon büszke vigyor terült szét.
—Örülök, hogy megismertelek.—Vigyorgott rám a tökéletes fogsorával, nyilván hamisan.
—Ja hát azt elhiszem, az érzés kicsit sem kölcsönös.—Válaszoltam semleges hangon. Nem gondolja, hogy majd bájosan elfecserészek vele, ugye?Ezután elképesztően feszült lett a légkör az egész házban. Kezdjük azzal, hogy amikor ez a nőszemély kijelentette, hogy marad 1 hétig mert nem tud máshol megszállni Niallon kívül mindegyik fiú arcára őszinte undor ült ki. Tehát ők nem kedvelik. Amikor megkérte, hogy segítsen neki pakolni Horan azonnal ugrott, na ez pedig engem bosszantott. Mondjuk az is, hogy itt marad. Mert hát a napnál is világosabb, hogy több neki Nialler mint egy szimpla barát. Én átlátok a szitán. Igazából ha bele gondolok ez a nap már így ment el. A pasim kizárólag csak az újdonsült lakótárssal foglalkozott, és látszólag nem érdekelte, hogy van egy terhes barátnője. Ennyit a büszkeségemről. A vacsora alatt mindegyik fiúnak-még mindig Niall a kivétel-valami halaszthatatlan dolga akadt így nem jöttek le enni. Én pedig egyedül nézhettem végig az enyelgést. Bár ott ültem Niall mellett, ő ügyet sem vetett rám. Az eddig minden lépésemet leső fiú most levegőnek nézett. Hamar elment az étvágyam, és bár nem szívesen hagytam őket kettesben de nem bírtam ezt tovább nézni így inkább felmentem. Bementem Zaynhez, és mindannyian ott voltak bent.
—Szépen magamra hagytatok.—Mondtam lehangoltan miközben leültem az ágyra.
—Ne haragudj, de kikészít minket a csaj.—Húzta félre a száját a földön ülő Louis.
—Niall le sem tojt. Mintha ott sem lennék.—Meredten bámultam magam elé.
—Mindig ez van amikor megjelenik a plasztik cica.—Szólalt meg Harry.—Hirtelen körülötte forog Niall világa.
—Az jó..—Válaszoltam elcsukló hangon. Rossz előérzetem van.
ESTÁS LEYENDO
Különös Szerelem /𝑵.𝑯/
Fanfic‼️BEFEJEZETT‼️ Egy koncerttel kezdődött minden. Fel sem fogtam mi történik. Olyan gyorsan történt először én sem hittem el...de beleszerettem. ❤︎𝑁𝑖𝑎𝑙𝑙 𝐻𝑜𝑟𝑎𝑛 𝑓𝑎𝑛𝑓𝑖𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛❤︎ ~20'.10.21.~🏅#1 'különös' ~20'.12.29.~🏅#3 'onedirection' ...