🥀42.🥀

116 4 2
                                    

6 month later...

Hát igen, eltelt fél év. Ez idő alatt sok jó dolog történt velünk. De nézzük csak sorjában.
Fizzy összejött egy sráccal. Kitaláljátok, ki az a srác? Hát Connor Garcia, Californiából. Amikor tudomást szereztem róla, és követeltem a találkozót megköszönte nekem, hogy "megőriztem a fekete hajú szépséget" pont, ahogyan kérte tőlem. Tudtam, hogy vigyázni fog rá, de azért én mégis figyelmeztettem, ha megbántja a legjobb barátnőm, bizony halál fia. Pontosan, a legjobb barátnőm. Sosem hittem volna, hogy Carol után lesz még olyan személy akiben ennyire meg fogok bízni, és hogy mennyire? Hamarosan megtudjátok.
Louisról csak annyit, hogy ő és Eleanor végre, már 3. hónapja egy párt alkotnak. Egyébként azt hittük, hogy ez a lökött lány már vissza sem jön hozzánk ugyanúgy hosszú időre vissza utazott a szüleihez, de már itt van velünk.
Liam még agglegény, élvezi az életet. Bár szerintem már bőven úgy érzi magát ennyi hülye között mint egy felelősségteljes családapa.
Harry, na ő aztán nem fog változni. Hetente lány váltás az alap.
Zayn, hát ő még mindig olyan, mintha a bátyám lenne. Azt hiszem ismét szerelmes, bár ő tagadja. Szerintem úgy gondolja, hogy én haragudni fogok rá, és Carol is odafent. Pedig egyik sem igaz. Carol örülne, ha több mint fél év után őszintén mosolyogna, és én is. Ennyi jár neki.
Niall és én köztem hát, közel sem felhőtlen a viszony, előfordulnak a kisebb viták de nem vészesek. Ugyanúgy szeretem őt ahogyan eddig, és úgy érzem ezzel ő is így van.
Az 5SOS-al pedig nagyon sok időt töltünk. A bátyámmal a lehető legjobb a kapcsolatom, és a többiekkel is maximálisan megvan a jó viszony. Imádom őket.

Nos, nem akarok önző lenni, de rólam kicsit bővebben.
Miután vissza jöttünk a fiúk folyamatosan azon voltak, hogy megtalálják nekem a legjobb szakértőket. Elvittek a 3 legjobbhoz, és miután megállapították, hogy ugyanazt mondták kiválasztották a 3 közül is a legjobbat. Na és mi is volt az a mondandó? Röviden annyi, hogy a gerincoszlopom sérülése miatt nem tudtam járni, és amíg azt rendbe nem hozták teljesen addig nem is láttak rá esélyt. 2x műtöttek meg, 1 hónapban. Nem kis summáért, és bűntudatom van, hogy a fiúk ennyit költöttek rám. A műtétek után már tudtam lassacskán, keveset mozgatni a lábam, na de nem csak ennyi kellett volna, hogy történjen. Az orvosom azt mondta, hogy mostmár lelkileg van baj. Köszi, magamtól is rajöttem, hogy Michaela szavaival éljek rohadtul padlót fogtam. Egyébként az említett lány sokszor eljön meglátogatni. Itt jött az, hogy a doktor úr ajánlott egy nagyon jó pszichológust, mire a fiúk reakciója az volt, hogy nekik a legjobb kell, persze, költekezzék magukat ismét az égbe. Nem akartam én dili dokit, de amikor azt mondta, ezen múlik a felépülésen beadtam a derekam. A fiúk amint megtalálták a megfelelő embert, elmondták neki mi lehet a fő problémám.
Másfél hónapig jártam hozzá, először nem akartam neki megnyílni, hiszen atya ég miféle titoktartás az, ha leírja egy lapra a beszélgetésünket? Miután rajött, hogy semmit nem mondok amíg írni akar eltette a tollat és papírt majd tisztázta, hogy idézem. "Nézze, nekem nem az a dolgom, sem célom, hogy elfeledtessem magával a testvérének hiányát. Én azt szeretném, hogy megtanuljon élni vele". Ez teljesen megfogott és onnantól kezdve minden nap hosszan beszélgettünk, én pedig minden nap egyre erősebb lettem. Mára pedig ott tartok, hogy a lábam jobb mint új korában. Nagyon sokkal tartozom a fiúknak, Fizzynek és a dokiknak is. Hálás leszek nekik, mindig.

És akkor a jelen.
Fürdószobám sarkában zokogok már 20 perce. Miért? Mostanság reggelente rosszul éreztem magam. A fiúk azt mondták biztosan elrontottam a gyomrom, ezért jön ki belőlem minden. 1 hét után már megelégeltem, azaz a mai nap. Elmentem hát venni egy terhességi tesztet. Hát, pozitív lett. Szóval most örömömben és bánatomban egyszerre sírok. Örülök, hiszen, oké talán nem éppen 19 évesen kellene anyának lennem, de ha már így alakult nem fogom elvenni egy ártatlan csöppség életét, és nem csak azért mert nem lenne hozzá szívem, hanem mert nem is akarom megtenni. Ő az én gyermekem, aki mindent meg fog kapni, Niallal vagy nélküle. Ohh igen, a bánat pedig a miatt van, hogyha erről Niall és a média tudomást szerez azzal tönkre teszem a banda életét. Niall nem járna el a turnékra, és mivel ő a banda része, valószínűleg szakadna az egész. Ráadásul azt sem hiszem, hogy Horan 22 évesen szeretne apa lenni.
5 perce hívtam Fizzyt, hogy jöjjön át gyorsan, és épp most hallom ahogyan beront a szobámba.
–Emília?
–Fürdő.–Válaszoltam halkan, szipogva.
–Mi a baj?–Pillantott le rám aggódó szemekkel
–Nézd meg a mosdókagylót.–Böktem a fejemmel irányába. Kezébe vette a tesztet majd széles mosolyra húzódott a szája.
–Keresztanyu leszek.–Vigyorgott akár a vadalma.
–Én pedig anya.–Eresztettem el egy mosolyt.
–Niall pedig apa.–Tapsikolt. Nemlegesen ráztam a fejem.–Nem ő az apa?–Meresztette ki szemeit.
–Ne legyél hülye, persze hogy az övé.–Forgattam meg a szemem.–Csak tudni nem fog róla.
–Mi van? Te eszednél vagy ember?–Akadt ki.
–Fizzy, halkabban. Nem fogom tönkre tenni az életét. Hatalmas jövő áll előtte, nincs szüksége egy picire. El fogok menni, és segítened kell benne.
–Nem akarod tönkre tenni az életét? Akkor tönkre teszed a gyermekedét? Szerinted milyen érzés lesz neki apa nélkül felnőni? Vagy ha Niallt vesszük, szerinted azzal nem teszed tönkre ha elmész? Arról nem is beszélve, hogy úgyis utánad fog menni, volt már rá példa ha nem tévedek.–Okoskodott.
–A gyermekemnek tökéletes élete lesz, nem fog hiányt szenvedni semmiben, majd én leszek az apukája is egyben, ha pedig mindenképp férfi szeretet kell neki ott lesz neki a bátyám. Nem fog utánam jönni, ebben kell segítened.
–Felejtsd el, nem asszisztálok egy ilyen hülyeséghez. Nem segítek abban, hogy elszakíts egy apát a gyermekétől.–Ment ki maga mögött becsapva mind a két ajtót. Lemondóan hajtottam le a fejem s ismét utat engedtem a könnyeimnek. Nélküle is megcsinálom. Azt hiszem csak másodpercek teltek el, mikor ismét nyílt az ajtó. Fizzy szemét forgatva kukkantott be.
–Mit kell csinálnom?–Ejtett egy apró mosolyt felém.
–Köszönöm.–Álltam fel, hogy megöleljem.

...

Sziasztok babykék meghoztam a következő részt.😊
Mit olvastátok, ugrottunk egy nagyot és elnézést ha nem lett túl izgalmas de szerettem volna bele menni abba, hogy mi is zajlott velük ebben a fél évben. Remélem azért tetszett, és nem okoztam csalódást.💕
Majd jelentkezem addig is jók legyetek és vigyázzatok magatokra. 😽

Különös Szerelem /𝑵.𝑯/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora