Éppen leültem volna mikor csörgött a telefonom.
Nick
Kissé tétovázva de felvettem.
-Szia-köszönt vidáman
-Szia-köszöntem vissza
-Vacsoráztál már?-kérdezte
-Még nem-válaszoltam
-Mit szólnál hozzá ha elvinnélek vacsorázni?-dobta fel az ötletet
-Hát nem is tudom-gondolkodtam el de aztán ránéztem a flörtölő "párra" és majdnem elhánytam magam-Menjünk-egyeztem bele
-Rendben 1 óra múlva megyek érted. Addig is szia-köszönt el
-Szia-tettem le a telefont
-Ki volt az?-kérdezte Zayn egyből
-Nick. Meghívott vacsorázni-közöltem mosolyogva
-Ki az a Nick?-érdeklődött Layla
-Nem rég ismertem meg. Egy barát-mondtam egy kis gondolkodás után
-Egy rohadt helyes barát-javított ki Fizzy aki pont ekkor lépett be az ajtón
-Nos nem tagadom-nevettem kínosan mire Niall egy megsemmisítő pillantást lövellt felém. Oké ennek meg mi baja?
-Akkor menjünk készülni-pattant fel Carol
-Nem nem drága húgom. Megoldom-nevettem
-Arghh annyira utállak-ült vissza durcásan
-Dehogy utálsz. Engem nem lehet utálni-húztam ki magam ami a többiekből nevetést váltott ki-Na de én megyek. Fel. Öltözni. Most-beszéltem zavarodottan aztán fel indultam.
A szekrényem elé állva választottam volna kifelé a ruhát mikor kopogtak. Most jöttem fel de már hiányolnak.
-Gyere-kiabáltam majd Layla lépett be a szobámba. Kérdőn meredtem rá.
-Kérdezni szeretnék valamit-nézett komolyan a szemembe
-Ki vele-fordultam vissza a szekrény felé
-Zavarna ha Niall és köztem lenne valami?-kérdezte én pedig irdatlan nevetésbe törtem ki-Most miért nevetsz?-értetlenkedett. Tényleg miért is nevetek? Igazából belülről a sírás folytogat de mi a frásznak?
-Már miért zavarna?-ráncoltam a szemöldököm-Engem nem érdekel Niall-rántottam vállat
-Hát rendben. Akkor bevetem magam-kacsintva mosolygott aztán kilépett az én arcomon pedig egy könnycsepp gördült végig. Mégis mi a francért sírok? Nem érdekel Niall. Talán ez csak azért van mert nemrég még engem csókolt és kissé csalódott vagyok, mert nem emlékszik. Igen, ez lesz rá a legjobb magyarázat hiszen nem érzek iránta semmit. Ő csak egy szőke ír-manó. Egy kedves, édes, cuki, helyes szőke ír-manó. Jesszus mi? Nem! Emília Phenelope Accarsu mégis hová tetted az eszed? Nem érezhetsz többet iránta...és nem is érzek.
Miután megbeszéltem magammal mit nem szabad végre tényleg neki álltam kiválasztani a megfelelő szettet. Egyébként azt mondta Layla, hogy akkor beveti magát. Miért eddig mit csinált? Basszus már megint ezen agyalok. Gyorsan kivertem a fejemből ezeket a gondolatokat és miután kiválasztottam a ruhát felvettem azt.
Erre esett a választásom és csak remélni tudtam, hogy nem valami csicsás étterembe kötünk ki ugyanis az nem az én világom és nem is úgy öltöztem. Nem szeretem a csicsás darabokat.A hajamat kivasalva hagytam a vállamra omlani. Igazából fura, hogy az akinek göndör a haja kivasalaja, akinek egyenes az pedig göndöríti.
Tettem fel egy kis sminket és már baktattam is le a lépcsőn.
-Na?-álltam Zayn elé. Mégiscsak fiú és ha szerinte jó vagyok így akkor jó vagyok így.
-Gyönyörű vagy mint mindig. Viszont a hajadról csak annyit, hogy a természetes jobban áll-mosolygott
-Szerintem is. De így is káprázatos vagy Mili-bókolt Hazza. Nem szóltam semmit csak egyesével megöleltem őket. Azt hiszem a bandából ők ketten állnak hozzám a legközelebb. Ők rögtön a szívembe férkőztek mikor ide költöztünk...és mostmár lehetetlen, hogy szabaduljanak onnan. Hihetetlen, hogy mennyire félre ismertem őket az elején. Vagyis hát ha belegondolok nem is ismertem őket. Mások, róluk alkotott téves véleményét követtem ami nem volt más csak hogy a hírnév miatt el vannak telve magukkal. Pedig ez cseppet sincs így. Mindegyikőjük ugyanúgy viselkedik mint egy átlagos ember és egy cseppet sem próbálják azt mutatni, hogy ők jobban lennének csak mert híresek. Mostmár bánom, hogy az elején olyan szemét módon viselkedtem velük.
-Nagyon elkalandoztál manó-nevetett Hazza. Nem lepődöm meg a becézésen hisz nem igazán szólított még a saját nevemen. Vagyis hát az elején. Mindig vagy manónak vagy Milinek hív ami igazából szerintem cuki. Csak egy idő után eszméltem fel arra mit is mondott.
-Jah öhm igen bocsi. Mondtatok valamit?-kérdeztem zavartan
-Csak kérdeztem, hogy mikorra vagy várható?-nézett rám Zayn
-Nem tudom. Majd jövök egyszer-rántottam vállat nevetve
-Azért ne maradj olyan soká mint legutóbb-szólt közbe Niall
-Az téged mit izgat? Majd elfoglalod magad-biccentettem a fejemmel Layla felé aki a haját csavargatva már-már nyáladzva nézte a szőkeséget. Undorító.
Már készült valamit vissza szólni, de a csengő beléfolytotta a szót. Van isten.
Kinyitottam az ajtó majd beinvitáltam Nicket.
-Szia-köszöntem mosolyogva miközben megöleltem őt
-Szia-ölelt vissza azonnal
-Mikor tervezed hazahozni?-szedett szét minket Zayn. Azt hiszem talán egy kicsit eltúlozza az aggódó báty szerepét.
-Nos amikor azt mondja, hogy elege van belőlem és hozzam haza-nevetett és látva cuki mosolyát én is vigyorogni kezdtem
-Hát akkor nem kapjuk őt vissza-szólalt meg Fizzy a szemöldökét vonogatva
-Nagyon vicces vagy-forgattam meg a szemem mosolyogva
-Oké skacok nem tudom mit csináltatok a testvéremmel de mióta a bátyánk elment nem mosolygott annyit mint ebben az egy hétben-nevetett Carol
-Nektek van bátyátok?-kérdezte Harry csodálkozva
-Nekem nincs-vágtam rá hideg vérrel.
-Emi attól még van-nézett rám Carol jelentőségteljesen.
-Hogy hívják?-kérdezte Zayn
-Lucas-válaszoltam tömören
-Tehát Lucas Accarsu?-kérdezte Louis
-Nem, Lucas Robert Accarsu-forgattam meg a szemem
-Azta. Ez tuti csak kurva nagy véletlen-sokkolt le Lou
-Mi?-értetlenkedtem
-Mi ismerünk egy Luke Robert-et-mondta én pedig hirtelen nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek.
-De ő Hemmings hülyegyerek-vágta nyakon Fizzy a bátyját
-Mutatsz róla képet?-kérdezte Liam mellém állva. Szegény Nick csak áll itt és azt se tudja mi van.
-Boccs skacok de mennünk kell. Majd később mutatok vagy pedig Carol mutat most. Amúgy sincs sok kedvem róla beszélni-ragadtam meg Nick kezét majd kihúztam
-Vigyázni rá Nicolas vagy fasz nélkül maradsz-hallottuk bentről Fizzy kiabálást amit Zayn helyeselt
-Nagyon féltenek téged-jegyezte meg
-Igen-mosolyodtam elVoltunk étterembe és ismét nagyon sokat beszélgettünk viszont volt, hogy akaratlanul is Niallra tévedt a gondolatom. Nem azért, mert rossz lenne a társaság csak hát...még én sem tudom miért.
-Haza szeretnél menni?-kérdezte Nick a kocsijában ülve. Még nem volt késő és igazából nincs kedvem otthol ülni a nappaliban és nézni, ahogyan Layla ráhajt Niallra. Nem tudom miért, de zavar a látvány sőtt...még a gondolat is.
-Nem-válaszoltam
-Akkor van kedved eljönni hozzám? Megnézhetnénk valamit. Vagyis nem szeretném hogy tolakodásnak vedd csak hát. Szeretek a közeledben lenni-vakarta meg egyik kezével a tarkóját zavarában
-Nyugi-nevettem fel-Menjünk-mosolyogtam rá bíztatóan. Beindította az autót és indultunk. Az út nem volt hosszú az étteremtől így hamar megérkeztünk az úticélhoz.
Kinyitotta a kocsi ajtaját nekem aztán mikor én is kiszálltam a bejárati ajtó elé állva elővette a kulcsát és kinyitotta az ajtót.
A ház kívül és belül egyaránt gyönyörű. Az anyukája éjszakai műszakban van, a húga pedig a nagyszülőknél így most egyedül az övé a ház. Nem éreztem magam kellemetlenül e miatt mert bíztam abban, hogy semmit olyat nem akar majd. Nagyjából körbevezetett a házban majd a szobáját is megmutatta. Rendetlenséget vártam, de kellemesen csalódtam. Mindenütt rend volt. Az ágy megágyazva, nem hevert mindenütt egy-egy koszos ruhadarab és kellemes férfias illat lengte be a szobát.
-Rend van-mondtam ki hangosan az első gondolatom
-Miért talán egy koszos lyukat vártál?-kérdezte nevetve
-Te mondtad nem én-nevettem fel én is
Leült az ágyra majd megpaskolta a mellette lévő helyet ezzel jelezve, üljek le. Megtettem. Ő a laptopot a kezébe véve bekapcsolta majd keresett egy akció-vígjáték filmet. Közös döntés alapján a Last scout (Ez az Utolsó cserkész c.film csak angolul írtam le. Mondjuk alapból angol film😅~szerk) filmet kapcsolta be de ugyan azzal a lendülettel le is állította. -Hozok valami rágcsálni valót- tette le a készüléket az ágyra majd kiment. Nem bírtam féken tartani a kíváncsiságom ezért elkezdtem nézelődni. Benéztem a fiókokba. Az egyikben találtam egy fotóalbumot. Kivettem és kinyitottam. Azt hittem majd róla készült kiskori képeket találok vagy esetleg képet az anyukájával/húgával.
Hát nem...__🎶__🎶__
Sziasztok babykék 🥰❤️
Meghoztam a következő részt remélem mindenkinek elnyerte tetszését és nem lett túl uncsi. Hamarosan jelentkezem addig is jók legyetek és vigyázzatok magatokra 💗
CZYTASZ
Különös Szerelem /𝑵.𝑯/
Fanfiction‼️BEFEJEZETT‼️ Egy koncerttel kezdődött minden. Fel sem fogtam mi történik. Olyan gyorsan történt először én sem hittem el...de beleszerettem. ❤︎𝑁𝑖𝑎𝑙𝑙 𝐻𝑜𝑟𝑎𝑛 𝑓𝑎𝑛𝑓𝑖𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛❤︎ ~20'.10.21.~🏅#1 'különös' ~20'.12.29.~🏅#3 'onedirection' ...