Benéztem a fiókokba. Az egyikben találtam egy fotóalbumot. Kivettem és kinyitottam. Azt hittem majd róla készült kiskori képeket találok vagy esetleg képet az anyukájával/húgával.
Hát nem...A fotóalbum tele volt rólam készült képekkel..sajnos nem csak ruhában...elszörnyedve, könnyeimmel küszködve néztem az egyik képet amelyiken éppen zuhanyoztam. Valószínűleg a fürdőszobám ablakából készült. Nem akartam tovább itt maradni hisz bevallom féltem Nicktől. Ez a fiú egy megszállott kukkoló ki tudja lehet hogy pszichopata is.
Hirtelen ötlettől vezérelve Niall számát kezdtem tárcsázni. Kinyomott.
-Utállak Horan-mormoltam az orrom alatt majd Harryt hívtam. Nem tudom, lehet mákom van de 2 csöngés után fel is vette.
-Szia man...
-Harry erre nincs idő gyere értem kérlek-sírtam a telefonba
-Mi történt? Hol vagy? Bántott?-kérdezgetett
-Ez egy megszállott. Harry itt egy egész fotóalbumnyi lesi fotó rólam. Mikor alszok, mikor eszek, mikor fürdök vagy öltözök. Nagyon félek-árultam el hívásom okát
-Tudom, hogy nehéz lesz de míg oda nem érek próbálj úgy csinálni mintha nem tudnál semmiről-kérlelt. Még elmondtam a címet aztán letettem a telefont. Visszatettem az albumot a helyére, megtöröltem a szemem majd Harry tanácsát elfogadva az ágyra ültem mintha mi sem történt volna. Csak remélni tudom, hogy Hazza hamar ideér.
-Itt is vagyok-lépett be az ajtó Nick mosolyogva
-Nos akkor kezdhetjük-csikartam ki magamból egy mosolyt de szerintem inkább volt vicsor mint sem mosoly.
Épp hogy elértünk a film negyedéig mikor csengettek.
-Megyek megnézem ki az-állt fel Nick az ágyról én pedig követtem hisz nagyon jól tudtam ki az. Mikor kinyitotta Harry mégcsak a csodálkozásának sem adott időt nemes egyszerűséggel behúzott neki egyet amitől a fiú azonnal a földre esett. Hát vagy Harry túl erős vagy Nick túl gyenge.
-Baszd meg simán feljelenthetnénk azért mert kukkoltad Milit!-térdelt rá a mellkasára majd még egyet bevert neki
-De én nem is-szabadkozott Nick
-Láttam Anderson felesleges letagadnod-köptem le
-Tartsd távol magad Militől vagy meghalsz-fenyegette meg Harry majd egy utolsót beverve neki felállt és a kezemet megfogva kihúzott. A kocsihoz érve ült volna befele de én visszahúzva szorosan átöleltem amit azonnal viszonzott.
-Köszönöm-suttogtam
-Ne köszönd-puszilt a hajamba-Menjünk mert nem szóltam senkinek csak kirohantam a házból-nevetett-Már biztosan aggódnak
-Igazad van-helyeseltem majd beültünk az autóba. Az út hazáig csendben telt. Nem abban a kínos csendben hanem a kellemes csendben mikor csak jó, hogy nem hallasz semmit és ellehetsz a saját gondolataiddal. Én valahogy mindig is szerettem a gondolataimba merülni. Előfordul, hogy azok elég fájdalmasak de ez engem már nem is érdekel. Őszintén engem már semmi sem érdekel. Annyi minden történt már hogy az hihetetlen. Egyszerűen már magam sem tudom hogyan is érzek pontosan. Igen, Niallról beszélek. Fura ez az egész szituáció. Megcsókol, franc se tudja miért de visszacsókolok majd bevágja hogy nem emlékszik rá. Megjelenik a "legjobb" barátnőm...oké ezt mondjuk én intéztem így de nem gondoltam, hogy majd ennyire összemelegednek azok ketten. Bár most hogy belegondolok megérdemlik egymást. Utolsó aljas szemetek. Nem értem Laylának miért kell minden lélegző pasira rámásznia. Komolyan mondom a csaj 15 éves kora óta baszik megállás nélkül. Oké értem én hogy az apja meghalt az anyja meg leszarja de nem ebbe kéne folytania a bánatát. Szerintem. De mindegy is az ő élete de ezt a Laylát ki nem állhatom és ezzel ő is tisztában van.
-Mili kiszállsz még ma?-kopogott a kicsi ablakán Hazza
-Jah igen bocsi elgondolkodtam-szálltam ki nevetve
-Azt látom-nevetett ő is majd együtt bementünk. A nappaliban ott ültek mind...vagyis a két jómadáron kívül.
-Mi történt? Jól vagy? Miért kellett érted menni? Bántott? Megverem-támodt le Carol azonnal
-Nyugi jól vagyok-ültem le
-De mi történt?-faggatott Zayn is
-Találtam egy fotóalbumot ami tele volt rólam készült lesi fotókkal és sajnos nem csak ruhában-néztem rájuk
-Megverem-állt fel Zayn nagy lendülettel és az ajtó felé vette az irányt
-Harry már megtette-kiáltottam utánna
-Nagyon?-nézett vissza ránk
-Még a földön is ütöttem-mondta Harry
-Oké akkor nincs baj a te ütésedtől csoda, hogy el nem ájult-nevetett Lou
-Már az első ütésnél elesett-szólaltam meg-De miért te ilyen erős vagy?-húztam fel a szemöldököm
-Igen de amúgy Liam még mindig erősebb nálam-bólintott Hazza
-Akkor jó hogy rögtön őt hívtad-szólalt meg Carol
-Hááát-húztam be a nyakam
-Mi az?-kérdezték egyszerre
-Igazából Niallt hívtam először-vallottam be
-És nem ment el?-kérdezte Lou
-Fel se vette. Kinyomott-rántottam vállat mit akit nem érdekel pedig nagyon is érdekelt hisz még erre sem volt hajlandó
-Hát igen...a baszás nem hagyta neki ugye bár. Most kinyírom. NIALLER JAMES HORAN!- ordított Liam akkorát, hogy azt hittem megsüketülök. A szőkeség fél percen belül ziháltan de már ruhában lépkedett le a lépcsőn.
-Mi az?-kérdezte
-Nem hívott valaki esetleg?-sétált elé Li ökölbe szorított kézzel
-Öhm nem?
-Ezt most tényleg kérdezed?-hihetetlenkedett
-Oké de igen...Lia-hajtotta le a fejét
-Egy kicsit sem érdekel miért?-kérdezgette tovább egyre feszültebben de Niall nem méltatott válaszra-Hát én azért elmondanám te féreg-köpte a szavakat-Emi egy rohadt pedofil kukkoló lakásán volt aki meztelen lesi fotókat csinált róla. Felhívott téged hogy segíts és te kinyomod mert épp "akcióban" vagy. Mégis hogy gondoltad ezt? Mi van ha baja esik?-kiabált a végére
-Jajj mit vagytok úgy oda lett valami baja? Nem! Akkor meg?-jelent meg Layla is
-Na te kurvára kussolsz hülye ribanc vagy esküszöm kiverem belőled az összes beléd folyt gecit!-ordibált rá Carol. Rohadt ideges ezért Laylának nem kéne tovább húznia ezt az egészet mert akkor Carol nem nyugszik míg vér nem folyik.
-Hogy beszélsz vele?-kérdezte tőle Niall szintén kiabálva
-Ne emeld fel rá a hangodat te kutya-köptem le. Azt hiszem ez lett a mániám.
-Ne beszélj így a barátomról-pofozott fel Layla. Ez az amit nem kellett volna. Olyan erővel húztam be neki hogy összeesett. Mentem volna hogy üssem még de Carol megelőzött és rá ülve ott ütötte ahol csak érte. Én pedig mosolyogva néztem a jelenetet hisz megérdemli. Nagyon jól tudja, hogy Carol veszélyes ha felidegesítik vagy bántják azt akit szeret. Igen, veszélyesebb mint én. Majd most megtanulja.
-Soha ne húzz újat egy Accarsuval-állt fel Carol róla mosolyogva így rálátást nyertünk Layla arcára ami vérben tocsogott. Én mondtam, hogy addig nem áll meg míg vér nem folyik.....
Sziasztok babykék 🥰
Itt is lenne a következő rész. Tudom sokat késtem vele és sajnálom de nem nagyon volt időm. Mindegy nem magyarazkodom de tényleg sajnálom.
Hamarosan jelentkezem addig is jók legyetek és vigyázzatok magatokra 💗
ESTÁS LEYENDO
Különös Szerelem /𝑵.𝑯/
Fanfic‼️BEFEJEZETT‼️ Egy koncerttel kezdődött minden. Fel sem fogtam mi történik. Olyan gyorsan történt először én sem hittem el...de beleszerettem. ❤︎𝑁𝑖𝑎𝑙𝑙 𝐻𝑜𝑟𝑎𝑛 𝑓𝑎𝑛𝑓𝑖𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛❤︎ ~20'.10.21.~🏅#1 'különös' ~20'.12.29.~🏅#3 'onedirection' ...