Bölüm sonuna harika bir yazarın harika bir kitabını bıraktım.
Kitabımda reklam yapmanızı istemiyorum. Başka kitaplardan vibe aldım gibi saçma sapan yorumlarda yapmayın. Dalgasına 1 haftada yazdığım bir kitap.
Başlıyoruz iyi okunmalar:)
***
''Kirazcım bak bu elbise tam senlik.'' Şeyma annemin uzattığı elbiseye baktım. Kalem etek tarzındaydı etek kısmı iyi de bunu Fatih çıkartamazdı ki. Gülümseyip;
''Çok tatlıymış Şeyma teyze.'' dedim. O elbiseyi de denemek için elimde ki küçük sepet çantaya attım.
Kıyafetlere bakarken bedenleri birden beşe kadar ayırmışlardı. gülümseyip bir sayılı elbiseyi ve üç sayılı elbiseyi yan yana koydum.
Gülmem kardeşim, üç ve bir yan yana gelmemişse gülmem!
''Kiraz kızım hadi sen dene bende şurada ki kadınlara bu kız benim bakışımı atayım.'' dedi. Ah Şeyma teyzem.. Oğlundan daha çok sahiplendin beni ama olmaz işte.
''Tabi Şeyma teyzeciğim ama kadınlar bence bana değil, sizin teninizin kusursuzluğuna bakıyor. Ben bile kıskanıyorum vallahi!'' Allah'ım ne olur çarpma. Gülümseyip;
''Deli kız! Hadi bakalım beliyorum.'' dedi. Fatih olsaydı beklemezdi. O da benimle birlikte girerdi kabine. Hiç biriniz bir Fatih değilsiniz!
---
Ellerimiz dolu dolu mağazadan çıkarken Şeyma teyze;
''Ailen İstanbuldaydı değil mi kızım?'' dedi. Sen tanışacağım de ben onları Karabüke getiririm reis.
''Evet Şeyma teyzem. Neden sordun?'' Dedim. Hadi be idol kadın tanışalım de hadi be!
''Annenin numarasını versene bir tanışalım. Ne güzel evlat yetiştirmiş maşallah!'' Şeyma teyzem sen iste ben sana g-
''Tamam Şeyma teyzem teşekkür ederim bu arada.'' Gülümseyip yanağımı sıktı. Aşk kadınsın aşk!
~~~
Siz: Annen bana yüzüğünü verdi. Parmaklarım biraz kilo aldığı için olmuyormuş.
Siz: Nasıl
Siz:
Siz: Güzel bence ya:)
Komutanım: Hangisine tepki gösteceğimi bilemiyorum.
Komutanım: Bir gün telefonum kaybolur korkusu ile attığın bütün fotoğrafları gizli dosyaya alıyorum.
Komutanım: Ama kızım annem sana 4 sülale büyüğünden gelen yüzüğü devretmişse
Komutanım: Sen artık bana emanetsin haberin olsun.
Komutanım: Annem bitirmiş bu işi:)
Siz:
Siz: Bilmiyorum artık
Siz: Benim şimdi gitmem gerek malum akşam size yemeğe geliyorum.
Siz: Şeyma Annem çağırdı.
Siz: Annen*
Siz: Hadi görüşürüz :)
Komutanım: Baş belası.. Görüşürüz :)
Efsane tatlı bir kitap.
Yazarı: rumrumce kitaba bakmanızı öneririm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım -texting ✔️
ЧиклитTamamlandı. Bu kitapta kaos, mafya, üzüntü yok. Bol bol mizah var. Tamamlandı. Yetişkin içerik vardır, rahatsız olacaksanız okumayın. Kurgusu tamamen bana aittir. Siz: Nasıl arkadaşsın ulan sen? Siz: bir ceketini çaldım diye numaranı da değişme...