Kitabımda reklam yapmanızı istemiyorum. Başka kitaplardan vibe aldım gibi saçma sapan yorumlarda yapmayın. Dalgasına 1 haftada yazdığım bir kitap.Başlıyoruz iyi okunmalar:)
~~~Siz:
Siz: Pikniğe gidiyorum.
Siz: Sen olsaydın beraber giderdik.
Siz: Neyse görüşürüz...
Komutanım: Lan gelmeme 20 gün var saymıyor musun?
İletilmediKomutanım: Kızım bu kıyafet ne?
İletilmediKomutanım: Giymeseydin?
İletilmedi.Komutanım: Hay sikeyim!
İletilmedi.---
''Ya kızım salak mısın? Atsana şu topu düzgünce!'' Kuzenimin diğer kuzenime dediği şeyi duyup, sırıttım. Sormana gerek yok tatlım salak zaten!
Oflayarak sırt üstü döndüm hamakta. Fatihi kudurtup, internetimi kapatmıştım. ''Kiraz, annecim!'' Annemin sesini duymamla başıma ağrı girmeye başladı. Kadın tatlı kadın ona eyvallah ama beni darlamasa şu evlilik muhabbetinde çok iyi olacak!
''Anne?'' Sessiz bir şekilde mırıldandım tabii anında cevap verdi. Normalde kendimi yırtarak seslensem cevap vermez üstüne neden cevap vermiyorsun diye bana kızar!
''Kızım ne diye yatıyorsun? Kalkıp sosyalleşsene!'' Anne damadın dağın tepesinde ben keyif mi çatayım ya? ''Yok böyle iyi sağ ol.'' deyi, kulaklığımı taktık. Biraz kestirsem ne olurdu?
Denemekten zarar gelmezdi.
---
''Kızım kalksana! Ölü gibi yatmışsın, eve gidiyoruz!'' Eve gideceğimizi duyduğum gibi yattığım yerden kalktım. Çok şükür bu gün de birileriyle tanışma muhabbetine girmemiştik.
Hep beraber toplanıp, arabalara bindiğimizde dağıldık, haydi evli evine köylü köyüne. Yaklaşık yarım saatin ardından eve gelince ilk işim duş almak oldu. Terlemişim ulan yatmaktan. Bir insan terlemekten yorulur mu? Yoruldum!
Zil sesini duymamla kapıya yakın olduğum için açmaya gittim. Saat biraz geç olduğu için babamda gelmişti. Kimin geldiğini merak eden annemde... Daha yok mu orada akraba falan onlarda gelsin utanmayın ya.
Kapıyı açtığımda karşımda;
Elinde çiçekle Fatih, Ay, Şeyma teyze, Fatihin babası Ender amca vardı. Ne oluyor lan? Şaşkınlıkla;
''Fatih? Beni istemeye mi geldiniz!'' Evet bunu gerçekten demiştim.
Bu adamın gelmesine 20 gün yok muydu lan?
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım -texting ✔️
ChickLitTamamlandı. Bu kitapta kaos, mafya, üzüntü yok. Bol bol mizah var. Tamamlandı. Yetişkin içerik vardır, rahatsız olacaksanız okumayın. Kurgusu tamamen bana aittir. Siz: Nasıl arkadaşsın ulan sen? Siz: bir ceketini çaldım diye numaranı da değişme...