3 milyona özel yeni bölümle geldiiiim!
HADİ BAKALIM BAŞLIYORUZZZZ
~~~
Elimde ki elmayı ısıra ısıra kendimi koltuğa atmıştım.
Saat gece yarısını çoktan geçerken Fatihin eve halen gelmemesiyle kaşlarımı çattım.
Ya simli kedi mart ayındayız. Benim yanımdan ayrılaman lazım senin.
Neredesin sen?
İçime sinen uğursuz hisle kaşlarımı çattım. Sen hamile karını ortada bırakmaya utanmıyor musun pis Fatih?
Kendi kendime söylenirken karnımda hissettiğim minik tekmeyle gülümsedim.
Fatihle evlendikten birkaç ay sonra sarhoşluğumuza denk gelip, hamile kalmıştım.
Bana kalsa ilk haftadan çocuğum olsun isterdim ya neyse.
Karnımın öne çıkıp, geri çökmesine gözlerim dolu dolu baktım.
Annecim anneye ayak kalkar mı?
Gerçi eli de olabilirdi.
Bu duygusal sahneyi aptal düşüncelerimle bozduğum için yüzümü buruşturdum.
Kapının kapanma sesi geldiğinde oraya baktım.
Gel Fatih efendi gel.
Eceline gel!
Belimi tutarak hızlıca ayağa kalktım.
"Saat kaç olmuş neredesin sen? Hiç mi düşünmedin hamile karım evde tek ne yapar diye?"
Fatih şaşkınlıkla gözlerini büyütüp;
"Her zaman ki saatimde geldim ya Kirazım."
Elimle saati gösterirken kaşlarım daha çok çatılıyordu.
Fatihte duvarda ki saate baktığı zaman boğazını temizleyerek;
"O saat durmuş ya hayatım." dilimi dudaklarımın üstünde gezdirerek ona baktım.
Hava aydınlıktı.
Şirince sırıtarak;
"Hamilelik hormonları canım!" dedim. Fatih kafasını aşağı yukarı sallayarak hızlıca yanıma geldi.
Belimden tutarak otrumamı sağladı.
"Bak kızımız için neler aldım." ellerinin dolu olduğunu daha yeni fark ediyordum.
Fatih paketten çıkarttığı minik, pembe kıyafetleri bana göstererek kucağıma bırakıyordu.
"Fatih küçücük bunlar. Bizim bebeğimiz de bu kadar küçük olacak değil mi?" Fatih gülümseyerek alnımı öptü.
"Minicik elleri, ayakları olan bir kızımız olacak Kirazım." dedi.
Ellerimle kıyafetleri toplayıp, kaldıracağım zaman Fatih elimden aldı.
"Sen oturup, ne yiyeceğimize karar ver güzelim ben yerleştiririm bunları." dedi. Kafamı sallayıp, karnıma dikkat ederek koltuğa oturdum.
Minik kızımızın odası hamile olduğumu öğrendiğimiz ilk gün Fatih tarafından dizilmeye başlanmıştı.
Fatihle minik bir kızımız olacağını söylemiş miydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım -texting ✔️
ChickLitTamamlandı. Bu kitapta kaos, mafya, üzüntü yok. Bol bol mizah var. Tamamlandı. Yetişkin içerik vardır, rahatsız olacaksanız okumayın. Kurgusu tamamen bana aittir. Siz: Nasıl arkadaşsın ulan sen? Siz: bir ceketini çaldım diye numaranı da değişme...