6.5

156K 8.5K 1.5K
                                    

Arkadaşlar artık kitabımda saçma sapan yerde bile duyar kasanları direkt engelliyorum. Mizah kitabında nasıl bir duyar kasabilirsiniz Allah için?

Kirazın yüzüğü görünce ''Fatih bana beş taş mı aldın?'' Cümlesine bile duyar kasmışsınız ki ben sonralarında belirttim evlilik teklifi olduğunu geç anladığı için böyle yaptığını.

Votenizi attıysanız başlıyoruz.

Kitabımda reklam yapmanızı istemiyorum. Başka kitaplardan vibe aldım gibi saçma sapan yorumlarda yapmayın. Dalgasına 1 haftada yazdığım bir kitap.

Başlıyoruz iyi okunmalar:)
---- 

                                                                                  iki ay sonra  

''Ay, sen neden benimle kalıyorsun?'' Ayaklarımı koltuğa uzatmış, cipsimi yiyordum. Ay yanımda deli gibi Volkanla mesajlaşırken yanımdan ayrılmıyordu.

''Yenge abimle kalmam lazım düğün arifesi ayağına ama abimde evde olmayınca ne yapayım açlıktan öleyim mi?'' Sırıtıp, kafasını okşadım.

''Volkan seni doyurmuyor mu?'' Gülüp, dudaklarını büzdü. 

''Adam İzmir'e gitti. Askerliğini uzatırdım da işte o kadar da abartmayalım.'' Bir elimle cipsi kafama dikerken;

''Tanıyor mu seni?'' Elinde ki telefonu koltuğa atıp;

''Yani... Bilinen şeyleri; adımı, tipimi, sevdiğim şeyleri falan. Abimin Fatih olduğunu bilmiyor.''  Kaşlarımı çatarak;

''Kızım söylemedin mi? Bunu ne kadar geç söylersen o kadar sorun olacak!'' Dizlerini kendine çekip, kollarıyla sarmaladı.

''Ya yenge ne yapayım söylersem yanlış anlar!'' Haince sırıtarak;

''Neden yanlış anlasın? Ne anlayacak ki?'' Ay yanından aldığı yastığı atarak;

''Şişko Kiraz! Gelinlik alamazsın sen şişko!'' Ağzım şaşkınlıkla açılırken, ayağa kalktım.

Senide yerim kızım!

''Ne dedin sen?'' Ay, yutkunarak;

''Yenge şaka yaptım!'' Yer mi lan Anadolu çocuğu? Hızlıca Ay'ın üstüne atlayarak;

''Boğarım kızım seni! Şişko mu diyorsun sen bana?'' Saçını elime hafif dolayıp, çektiğimde abartı çığlık atıp, kolumu ısırdı!

Ya tarih olacağız ya tarih yazacağız! 

---

Gelinliğimin eteklerini tutarak, aynada kendime baktım. Ne güzel olmuştum öyle! 

Şerefsiz Ay bana şişko dediği gece ağlayarak İskender yemiştim sonrada onu Fatihe şikayet etmiştim. 

Şimdi Ayla birlikte gelinlik bakıyorduk.

''Kiraz çok güzel olmuşsun!'' Dudaklarımı büzerek;

''Yok sinmedi bu içime!'' dedim. Şeyma annem ve annem arkamdan gelerek;

''Kızım bugün gezdiğimiz kaçıncı mağaza! Beğen artık.'' Ah annecim.. 

Sana kalsa kendi gelinliğini giydirirdin ama olmaz! Dudaklarımı büzüp, üstümde ki gelinliği de silkeledim.

''Siz yoruldunuz hadi eve gidin ben Ayla dolaşırım.'' Şükür ki sadece annem ve Şeyma annem gelmişti.

Halam ve teyzemi şu ortamda isteyeceğimi hiç sanmıyorum. Annem;

Komutanım -texting ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin