2

115 11 0
                                    

Μέσα στην τσέπη του παλτό του υπήρχε ένα μικρό χαρτάκι με το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο του. Γύρισα το χαρτάκι απο την άλλη πλευρά και είδα ότι έγραφε ένα σημείωμα. "Ήλπιζα να πάρεις μαζί σου το παλτό μου, έτσι να με πάρεις τηλέφωνο και να ξανασυναντηθούμε". Δεν πιστεύω ότι ένας τέτοιος άντρας θέλει να βγαίνει μαζί με εμένα, με μιαν 16χρονη. Ντάξει αυτό δεν το ξέρει βασικά. Δεν ήξερα ποια ήταν η σωστή στιγμή για να τον πάρω τηλέφωνο.Άφησα το σακάκι πάνω στην καρέκλα του γραφείου μου και πέταξα απο πάνω το κόκκινο μου κοντό φόρεμα που ήταν μούσκεμα απο τις βροχές. Το άφησα να στάζει κάτω μέχρι που το πρωί είδα ότι υπήρχε μια λίμνη απο το νερό που έπεσε. Είχα ένα πονοκέφαλο που δεν μπορούσε να θεραπευτεί με τίποτα. Σηκώθηκα απο το κρεβάτι γυμνή, όπως κοιμάμαι κάθε βράδυ που μεθάω επειδή δεν βρίσκω τις πιτζάμες μου μέσα στο μεθύσι μου και στην σαστιμάρα μου για να τις βάλω και πήγα σιγανά μέσα στον μπάνιο του δωματίου μου. Έκανα ένα γρήγορο μπάνιο και ετοιμάστηκα για το σχολείο, μιας και είχα ήδη αργήσει μία ώρα και σαράντα λεπτά. Αλλά ποιος θα το μάθει; Η μαμά μου είναι στην δουλειά της και ο πατέρας μου στην δική του. Η μαμά μου δουλεύει στο περιοδικό "Μόδα και Φαντασία" και είναι συντάκτρια για το θέμα μόδα και κάνει φωτογραφίσεις με μοντέλα. Ο πατέρας μου απο την άλλη είναι δικηγόρος όπου τα τελευταία χρόνια άνοιξε το δικό του δικηγορικό γραφείο και ψάχνει για συναίτερο. Ενιγουέι, κάθησα τυλιγμένη με την πετσέτα μπροστά απο τον καθρέφτη του μπουντουάρ μου και ξεκίνησα να χτενίζω τα ξανθά βρεγμένα μου μαλλιά, όταν η πόρτα άνοιξε ξαφνικά και μου έκοψε την ανάσα. "Πάτροκλε;" φώναξα και ανασηκώθηκα πάνω με γουρλωμένα μάτια. "Τι έκανες χθές με εκείνον τον τύπο;" φώναξε μέσα στα μούτρα μου με συνοφρυωμένα τα φρύδια. "Τι;" του απάντησα πίσω, δεν κατάλαβα γιατί μου φώναξε για κάτι τέτοιο εφόσον εγώ και εκείνος δεν είχαμε τίποτα, πλέον. " Είσαι 16 Ερατώ το ξέρεις; Εκείνος είναι 30. Μπορούσε να είναι πατέρας σου." άρχισε να κουνάει τον δείκτη του χεριού του μπροστά στα μούτρα μου. " Πάτροκλε τι κάνεις η ώρα 9 το πρωί στο δωμάτιο μου; Γιατί μου φωνάζεις για κάτι που δεν σε νοιάζει;" Απομακρύνθηκα απο κοντά του και κάθησα στο κρεβάτι μου. " Ερατώ μείνε μακρυά απο τόσο μεγάλους άντρες. Δεν κάνουν για την ηληκία σου" μου απάντησε παιρνώντας τα δάκτυλα του μέσα απο τα σκούρα μαλλιά του. " Δεν θέλω να μου ξαναπείς το τι θα κάνω εγώ στην ζωή μου Πάτροκλε. Μου-μου αρέσε εκείνος ο άντρας και θέλω να βγώ μαζί του, αλλα αυτό εσένα δεν σε νοιάζει" Του απάντησα βγάζοντας τα ρούχα που θα έβαζα απο το ξύλινο μου ερμάρι. " Με νοιάζει Ερατώ". μου απάντησε και πήρε το ύφος του ζηλιάρη γκόμενου. "Τότε να σταματήσει να σε νοιάζει επειδή εγώ θα βγώ μαζί του". Πήρα τα ρούχα μου τα βρεμένα και τα πήγα στο μπάνιο με τον Πάτροκλο να με ακολουθεί. "Δεν θα βγείς μαζί του και τέλος". μου απάντησε ενω με ακολουθούσε απο δωμάτιο σε δωμάτιο. "Γιατί πρέπει να σε ακούσω; Γιατί να μην βγώ με κάποιον που μου αρέσει; Γιατί ;". Άρχισα να του φωνάζω μέσα στα δικά του μούτρα νιώθωντας νικημένη εφόσον τον έκανα να ζηλέψει, αυτό θα σήμαινε κάτι για αυτά που νιώθει για μένα. " Επειδή έτσι" Μου απάντησε και έκλεισε την πόρτα πίσω του. Έμεινα να σκέφτομαι τι στο καλό συνέβη μόλις τώρα, πώς ήξερε ότι δεν ήμουν σχολείο; Με παρακολουθεί; Έπεσα με δύναμη πίσω στο κρεβάτι μου και έμεινα να βλέπω το ταβάνι του δωματίου. Μετά απο λίγη ώρα σηκώθηκα πάνω, πήγα στο παλτό που μου είχε απομείνει απο το προηγούμενο βράδυ, πήρα το χαρτάκι που ήταν στην τσέπη και πάτησα τον αριθμό του στο τηλέφωνο μου. "Παρακαλώ" ακούστηκε απο την άλλη πλευρα του τηλεφώνου αυτή η αντρική και σέξυ του φωνή. " Η Ερατώ είμαι απο χθές το βράδυ, που μου έδωσες το παλτό σου, ξέχασα να σου το επιστρέψω και βρήκα το χαρτάκι μέσα στην τσέπη". Του απάντησα χωρίς να πάρω ανάσα απο το άγχος που είχα. " Καλά έκανες, ήθελα να με πάρεις, περίμενα τηλεφώνημα σου. Χθές έφυγες πολύ ταραγμένη μετά που κάναμε σεξ και δεν κατάλαβα το γιατί". Δεν ξέρω αν ήταν έτσι άνετος να τα συζητήσει επειδή είναι μεγαλύτερος ή αν έτσι είναι ο τύπος του αλλα εγώ δεν ήξερα τι έπρεπε να του πώ. " Που να αφήσω το παλτό σου;" Του απάντησα διακόπτωντας την συζήτηση για το προηγούμενο βράδυ. " Χαχαχα αλλάζεις συζήτηση; Είσαι στην δουλειά και δεν μπορείς να μιλήσεις;" με ρώτησε γελώντας." Ναι αυτό ακριβώς". "Ερατώ, απόψε τι θα κάνεις;" με ρώτησε αλλάζωντας χροιά στην φωνή του. " Δεν έχω κανονίσει τίποτα" "Θες να βγούμε για φαγητό, ποτό ή να περάσεις απο το σπίτι μου;" " Μπορώ να σου απαντήσω όταν θα δώ το πρόγραμμα μου;" άρχισα να μην νιώθω καλά με τα τόσα ψέματα που του είπα. "Φυσικά, αν θελήσεις να πάμε κάπου, μπορώ να περάσω να σε πάρω απο το σπίτι σου κατα τις 8. Με παίρνεις τηλέφωνο απλά για να ξέρω". Έκλεισα το τηλέφωνο και έφυγα γρήγορα απο το σπίτι. Στον δρόμο πήγα απο το σπίτι της Ξένιας εφόσον ούτε και αυτή είχε πάει ακόμη σχολείο για να της πώ ότι χθές το βράδυ έκανα σέξ 2 φορές με τον κούκλο Αριστείδη. Μου άνοιξε η μητέρα της φωνάζωντας της ότι είναι μια πόρνη. Σε λάθος στιγμή πήγα. Μπήκα μέσα και πήγα απευθείας στο δωμάτιο της βρίσκοντας την πόρτα κλειδωμένη και άκουσα την Ξένια να κλέει. Πήγα ξανά πίσω στο σαλόνι για να μιλήσω με την μητέρα της. "Κυρία Παναγιώτα τι έγινε; Γιατί η Ξένια είναι κλειδωμένη στο δωμάτιο της και κλέει;" την ρώτησα καθώς κατέβαινα τα σκαλιά. "Επειδή είναι μια πόρνη. Και εσύ το ξέρεις πολύ καλά και την καλύπτεις." Μου είπε και γύρισε να με κοιτάζει. "Τι εννοείτε κα Παναγιώτα;" την κοίταξα με το μισό μάτι.

Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΡΑΤΩΣ✨Where stories live. Discover now