4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ
Στην ζωή μας έχουν αλλάξει πολλά. Δεν βρίσκω πολύ χρόνο για να γράφω πλέον στο ημερολόγιο μου. Κάπου το πέταξα δεν θυμάμαι που. Καλύτερα να μείνει όμως κρυφό επειδή αν το δει κάποιος ίσως μπούμε σε μπελάδες με αυτά που έγραφα παλαιότερα.
Εγώ και ο Άρης παντρευτήκαμε εδώ και 4 χρόνια. Πως περνάει ο καιρός.
Σήμερα έχουμε την επέτειο του γάμου μας και θα κάνουμε ένα τραπέζι για τους φίλους και τους κουμπάρους μας. Μόνο έτσι πλέον βλέπω την Ξένια μου. Εκείνη δουλεύει γραμματέας σε μιαν εταιρία που ακόμη δεν γνωρίζω. Σπούδασε 2 χρόνια στην Γερμανία και ήρθε φέτος πίσω.
Εγώ από την άλλη σπούδασα σχεδιάστρια μόδας και δουλεύω σε ένα εργοστάσιο μέχρι να φτιαχτεί το παλιό της γιαγιάς μου. Γέννησα τον μικρό μου Ερμή που τώρα είναι 4 ετών και νονοί είναι ο αδερφός του Άρη και η πλέον αρραβωνιαστικιά του. Η Ξένια μου έλειπε τότε.
Δεν θα ξεχάσω ότι στην εγκυμοσύνη μου πήρα 13 κιλά. Σκοτώθηκα να τα χάσω ξανά. 2 χρόνια μου πήρε και μόλις επανήλθα στα κιλά μου, ήρθε και η δεύτερη μου εγκυμοσύνη. Την μικρή Αμαλίτσα μου που είναι 2 χρονών πλέον και νονά είναι η κολλητή μου!
Ετοίμασα αρκετά φαγητά για σήμερα, ετοιμαστήκαμε και περιμέναμε να έρθουν οι καλεσμένοι μας.
Α- Τα παιδιά που είναι;
Ε-Τώρα κατάλαβες ότι λείπουν;
Α-Κόψε την ειρωνία Ερατώ και τι είναι όλα τα βιβλία στο γραφείο;
Ε- Μάλιστα κύριε Ηροδότου. Έψαχνα ένα παλιό τετράδιο και τα παιδιά είναι με την μαμά σου σπίτι της.
Α- Γιατί να μην είναι με τους γονείς τους τέτοια μέρα;
Ε- Να σου πω, σου είπα 3 φορές να περάσεις να τα πάρεις απο την μαμά σου και να έρθετε σπίτι. Εσύ ξέχασες τα παιδιά σου.
Α- Και εσύ τι έκανες όλη μέρα; Δουλειά, γυμναστήριο και εργοστάσιο. Γιατί δεν πήγες;
Χτύπησε το κουδούνι.
Άνοιξα την πόρτα και είδα τον Σίμο και την Ελένη.
Σ- Οοο Γειά, να ζήσετε Ερατώ μου. Εσύ γιατί φωνάζεις αδερφάκι μου;
Α- Άστο Σίμο δεν θέλω να συζητήσω πάλι.
Βαρέθηκα να προσπαθώ μόνη μου για να έχουμε μιαν ευτυχισμένη οικογένεια. Προσπαθώ σε όλα να είμαι καλή αλλά σε τίποτα δεν είναι ευχαριστημένος. Προσπαθώ να επιτύχω κάτι και εγώ στην ζωή μου για να είμαστε άνετοι οικονομικά και εκείνος δεν με στηρίζει.
YOU ARE READING
Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΡΑΤΩΣ✨
RomanceΠρίν 2 χρόνια γνωρίστηκα με τον Αριστείδη μέσα σε ένα μπάρ. Το ήξερα ότι εάν μάθαινε την ηλικία μου θα απογοητεύοταν γι'αυτό του είπα ψέματα. Ο Πάτροκλος απο την άλλη, ο παιδικός μου έρωτας με είχε χωρίσει πάλι επειδή λέει ότι είμαι μικρή αλλά δεν μ...